Завдання з української літератури на 03.12. 2024 р.
1. Ознайомитися з коротким змістом твору
І.Франка «Сойчине крило»
https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3783
2. Ознайомитися з коротким змістом твору
І.Франка «Украдене щастя»
https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3784
3. Виконати тестове завдання за
покликанням ( 6 балів)
4. Написати мініроздум (на основі творів «Сойчине крило» та «Украдене щастя») на тему (обсяг не менше 100 слів): "У чому щастя людини?" (6 балів)
Виконане завдання прикріпити до ЄШ до 03.12 або принести на урок
Завдання для контрольної роботи 04.12
Виконати ОДНЕ завдання за вибором:
1. 1- 6 балів: виконати тестове завдання:
2. 4-9 балів - підготувати презентацію на одну з тем
"Поема «Мойсей» – одна з вершин творчості І. Франка"
"Іван Франко - прозаїк"
"Іван Франко - драматург"
3. 7-10 балів - підготувати оригінальну та самостійно озвучену презентацію на одну з тем
"Поема «Мойсей» – одна з вершин творчості І. Франка"
"Іван Франко - прозаїк"
"Іван Франко - драматург"
4. 9-12 балів - творче дослідження на тему " «…Франко — наш найкращий провідник, наш учитель, ясне сонце на українському небі…» (В. Стефаник).
Вимоги до творчого дослідження: обсяг - 15-20 ст.
Вступ (актуальність дослідження, предмет дослідження, огляд літератури з питання)
Основна частина
Висновки
Список використаних джерел. У тексті дослідження мають бути посилання на використану літературу.
13.11. 2024 р.
Українська література
Тема. Поема «Мойсей»
– один із вершинних творів І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації,
визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості,
історичної пам’яті.
Матеріал для уроку
1. Перегляньте
відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=A7KX0hNTp4E
2. Складіть
план-конспект ст.95-98 (6 балів)
3. Виконайте
тестове завдання (6 балів)
Код доступу 4982398
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Виконане завдання прикріпити до
ЄШ до 14.11
13.11. 2024 р.
Українська мова (ІІ група)
Тема. Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі
слухання. Моделювання аудиторії. Контакт з аудиторією. Прийоми налагодження
контакту. Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки.
Комунікативний намір.
Матеріал для уроку
1. Опрацюйте
ст.179-183, зробіть виписки, які б розкривали зміст теми
2. Виконайте
усно вправу 234 (І, ІІ завдання)
Домашнє завдання ст 95-107 прочитати
23.10. 2024 року
Українська література
Тема. Психологічна
переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Значення творчості І.
Карпенка-Карого.
Матеріал для уроку
1.
Виконайте
тестове завдання (4 бали)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdfd4x7zp-onGmOjomy7E-tosvRXX9xLsSmMHHPNT1u7tJ0gQ/viewform
2.
Складіть
план-конспект ст. 72-74 (2 бали)
3.
Підготуйте
письмове повідомлення або презентацію на тему «Історія та сучасне життя
драматичного театру м. Кропивницького» (6 балів)
16.10.2024 р.
Українська література
Тема. Розвиток драматургії: соціально-побутові та
історичні драми й комедії.
Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич)
«Мартин Боруля». Основне про життєвий і творчий шлях митця,
світогляд, багатогранність діяльності
Матеріал
для уроку
1. Скласти тезисний
план с.64-71
2. Виписати
визначення жанрів драматичних творів ст. 71
3. Опрацювати
короткий зміст твору «Мартин Боруля»
https://dovidka.biz.ua/martin-borulya-skorocheno-po-diyah/
Виконане
завдання прикріпити до ЄШ до наступного уроку (22.10)
16.10, 18.10. 2024 рік
Українська мова
Тема. Утвердження лексичної норми в словниках української мови
(повторення й узагальнення). Контрольний
вид роботи. Есе
Матеріал для уроку
1. Повторіть
вивчене з теми «Лексична норма»
2. Перегляньте
відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=HgQ0kTKQzo8
3. Виконайте
вправи
Ст.36 впр. 34, за допомогою словника
з’ясувати значення 3 пар паронімів.
Ст. 45 впр. 10 скласти речення з
поданими словами
Ст 45 впр.17 пояснити значення
фразеологізмів
4. Виконайте
тестове завдання
Завдання
необхідно виконати до 22 жовтня 20:00
Код доступу 4286231
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
5. Напишіть есе на тему «Якою
має бути людина, щоб нею захоплюватися»
Поради для написання
есе
Роботи необхідно прикріпити до ЄШ до наступного уроку
Оцінювання: класна робота (6
балів)+тест (6 балів)
Есе – 12 балів
15.10.2024
Тема. Контрольна робота
Матеріал для уроку
Завдання за вибором
1. 4-
6 балів - виконати тестове завдання
Завдання необхідно виконати до 17 жовтня 21:00
Код доступу 1647405
2. 7-9
балів - підготувати презентацію за
творчістю І. Нечуя-Левицького чи Панаса Мирного на одну з тем:
«Іван Левицький — се
великий артист зору, се колосальне, усеобіймаюче око України»
Повість “Кайдашева сім’я”
— “арена людських пристрастей”
«Роман
цей справді — народний твір..це вже не просто пісня про наше гірке безталання,
а велична симфонія»
«Панас Мирний – перший симфоніст української прози»
3.
10 балів
Підготувати
самостійно озвучену презентацію за творчістю І.
Нечуя-Левицького чи Панаса Мирного на одну з тем:
«Іван Левицький — се
великий артист зору, се колосальне, усеобіймаюче око України»
Повість “Кайдашева сім’я”
— “арена людських пристрастей”
«Роман
цей справді — народний твір..це вже не просто пісня про наше гірке безталання,
а велична симфонія»
«Панас Мирний – перший симфоніст української прози»
4.
11-12 балів – інсценізація уривків з повісті «Кайдашева
сім’я
Немає коментарів:
Дописати коментар