22.05.2018 Підсумкове тестування
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5bx_8g0BKKBkudX1cmebgsFTQZB56ZZ6-FKqKuWPBfg78wA/viewform
24.04.2018р. Орфографія
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScaPDmtknO3X9sL4S2iuoLHLCAAKsvdVInPYvKsq8Nuz5S35g/viewform
18.04.2018р. Тест "Т. Шевченко"
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScjeKAcYEocGjx7fzigWuo8uPYmH3y5XHR1oukSLsLYKW7fTw/viewform
12.04.2018 робота з текстом. Прочитати текст, виконати тестові завдання
Теми для твору
13.03.2018 Виконати тестове завдання
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfu04KJblAK1-Hto4CGTydIkrEOqWnW3fx8YNI3i0O9frAy9Q/viewform
28.02.2018 р.
Тема. Безсполучникове складне речення
Навіть далекий вогник на хуторі біля містка теж здається зорею що стала в чиємусь вікні щоб радісніше жилося добрим людям які з надією дивляться на неї (Заболотний І., Лук*яненко О., Усанова К., Терехов М.)
З острахом і невеселою радістю що пробивалася крізь усі тривоги я вискочив на весняну вулицю де кожна калюжка тримала в собі клапоть сонця. (Чурілов М., Голубєв В., Стрижньова Д.)
Якби всі легенди зібрати морські якби їх в томи записати то був би літопис на вічні віки де кожен рядочок крилатий. (Зосімова Д., Чередник А., Зелінська В)
Тема. Т. Шевченко «Сон» («Увсякого своя доля»).
Мета: ознайомити учнів зі змістом та ідейною спрямованістю твору Т. Шевченка «Сон», з’ясувати композиційний прийом «сну», його роль для розширення можливостей поетичного зображення; визначити сатиричний пафос поеми; розвивати вміння коментувати зміст твору, ; грамотно висловлювати і виважено доводити власну думку; виховувати почуття гордості за рідний народ, який впродовж історії прагнув до національного визволення, вільного розвитку особистості; прищеплювати любов до літературного слова.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати матеріал підручника на ст. 203-208
або переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=6XQzwCfzzvg&t=98s
(Скласти конспект)
2.Опрацювати довідковий матеріал
3.Опрацювати текст твору https://www.youtube.com/watch?v=lS0vngmNH-E
4. Виконати завдання за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1pEGe2MmzbQ7e7uB6yMRlQeZWccbs0JYW02QFPn8XMnk/edit
5. Вивчити напам*ять уривок "Летим. Дивлюся, аж світає...до слів І краю немає"
Підсумкове завдання з теми "Український романтизм"
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5bx_8g0BKKBkudX1cmebgsFTQZB56ZZ6-FKqKuWPBfg78wA/viewform
24.04.2018р. Орфографія
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScaPDmtknO3X9sL4S2iuoLHLCAAKsvdVInPYvKsq8Nuz5S35g/viewform
18.04.2018р. Тест "Т. Шевченко"
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScjeKAcYEocGjx7fzigWuo8uPYmH3y5XHR1oukSLsLYKW7fTw/viewform
12.04.2018 робота з текстом. Прочитати текст, виконати тестові завдання
ЩО ТАКЕ УКРАЇНА?
Україна — це земля,
де живуть українці. Вона є всюди там, де гомонить наша рідна українська мова й
пісня, всюди там, де люди пам’ятають про спільну минулу долю й недолю, всюди
там, де люди бережуть давній український звичай, усюди там, де люди хочуть
свобідного українського життя.
Україна — це великий,
багатий і славний колись край. Широко й далеко простягся він — на тисячі дві
верстов уздовж, близько одну — впоперек. Від швидкої річки Попраду і болотяного
Вепру простягається Україна по далекий, рудими степами оточений Каспій, від
гарячого угорського низу й лісових верхів Карпат аж поза рибний Дін, від темних
борів Біловезької Пущі аж по вічно кригою скутий Кавказ, від бездонних боліт
Полісся до сонячних берегів Чорного моря. Багато-багато в Україні земель, міст,
містечок, сіл. Є в Карпатських горах згорена Лемківщина, бідна Бойківщина і
бадьора Гуцульщина; є під Карпатами багате на сіль і нафту Підгір’я, де лежать
старі українські княжі міста Перемишль і Галич; є Розточчя зі славним Львовом,
нещасна Холмщина з Холмом; є лісове Підлясся з міцним Берестом, є болотяне
Полісся з Пинськом і Мозирем; є стара Волинь з Володимиром і Кременцем, Луцьком
і Житомиром; є родюче Поділля з Тернополем, Кам’янцем і Могилевом; є багата на
садовину Бесарабія; є вкрита старими городищами й могилами Київщина з
золотоверхим Києвом, гетьманським Чигирином та святою кожному з нас Тарасовою
могилою коло Канева; є Чернігівщина, Полтавщина й Харківщина з безліччю давніх
козацьких міст; є Донеччина з великими шахтами вугілля й заліза; є
Слобожанщина, що сягла аж за Дін під Курськ та Воронеж; є давня запорізька
земля у Херсонщині, Катеринославщині й Таврії, де на місцях давньої Запорізької
Січі «мудрий німець картопельку садить», а над морем розсілись міста Одеса,
Миколаїв, Херсон, Таганрог, Ростов; є й татарський колись Крим і підкавказька
козацька Кубанщина, Чорноморія й Ставропільщина. Хто перелічить ті міста,
містечка, села, слободи, хутори! Хто про них усіх докладно розкаже! Грубезної
книги на це треба й не одної! Велика Україна, у півтора рази більше Німеччини
або Франції, на третину більше Англії. Та й куди багатша! Було б де розжитися
на славу, і дивувався б увесь світ, як то щасливо живеться українському
народові.
Правда! Та й тепер
дивується весь світ, але лиш українській неволі, українським злидням! Бо сидить
український народ на ланах родючих, на багатствах великих, над величними
суднохідними ріками й морями, над великими торгівельними шляхами. Та й що йому
з того? Від віків різні чужинці пасуться його потом і кров’ю, його хлібом,
худобою, його лісом і пасікою, його вугіллям і залізом. А український народ
останню, кров’ю прикипілу сорочку для них з плеча здіймає, останню ложку страви
їм віддає, сам з голоду й холоду гине або йде в далеку чужину шукати долі: в
Канаду, Бразилію, Сибір, Туркестан.
Чому це так? Чи ті
чужинці такі вже нелюди, що не дають жити українському народові?
Ні! Це ж такі самі
люди, як і ми, українці, так само як ми потребують їсти й спати, так само
живуть і вмирають, так само кохають і ненавидять. Але вони нам, українцям,
були, є і будуть чужі, а кожен найбільше собі добра бажає, хоча би другий на
тім мав не знати як потерпати. Це вже такий закон природи: усі мусять боротися
весь свій вік за існування своє — не чуже. Ми, українці, найбільше через нашу
незгідливість не могли ніколи успішно боротися проти чужинських впливів.
Тому-то в боротьбі за існування перемогли нас чужинці й сіли нам на шию (За С.
Рудницьким, 1910-1914рр.).
Виконання тестових
завдань
Варіант 1
1. Верста становить
відстань у кілометрах (давня назва східнослов’янської міри великих віддалей).
А 1,06 км .
Б2,5 км .
В10,8 км .
Г100 м .
Б
В
Г
2. Могила Т. Шевченка
знаходиться.
А Під Києвом.
Б Під Каневом.
В Під Черніговом.
Г Під Полтавою.
Б Під Каневом.
В Під Черніговом.
Г Під Полтавою.
3. Україна
простяглася від річок.
А Сяну і Дону.
Б Попраду і Вепру.
В Бугу і Дніпра.
Г Ворскли і Десни.
Б Попраду і Вепру.
В Бугу і Дніпра.
Г Ворскли і Десни.
4. Стародавнє місто
Перемишль розташовано.
А У Карпатах.
Б На Підгір’ї.
В На Розточчі.
Г У Холмщині.
Б На Підгір’ї.
В На Розточчі.
Г У Холмщині.
5 Визначення, що
найбільш точно формулює поняття про Україну (правильних відповідей — ДВІ).
А Україна — це
територія, окреслена відповідними географічними назвами на карті.
Б Україна — це великий і багатий колись край.
В Україна — це земля, на якій живе український народ зі своєю мовою, культурою та традиціями.
Г Україна — це простір, відмежований кордонами від інших держав.
Б Україна — це великий і багатий колись край.
В Україна — це земля, на якій живе український народ зі своєю мовою, культурою та традиціями.
Г Україна — це простір, відмежований кордонами від інших держав.
6. Україна налічує
верстов і розташована.
А Одна тисяча верстов
уздовж і близько двох — впоперек.
Б Дві тисячі верстов уздовж і близько двох — впоперек.
В Дві тисячі верстов уздовж і близько однієї — впоперек.
Г Одна тисяча верстов уздовж і близько однієї — впоперек.
Б Дві тисячі верстов уздовж і близько двох — впоперек.
В Дві тисячі верстов уздовж і близько однієї — впоперек.
Г Одна тисяча верстов уздовж і близько однієї — впоперек.
7. Тернопіль
знаходиться.
А На Поліссі.
Б На Поділлі.
В На Волині.
Г На Лемківщині.
Б На Поділлі.
В На Волині.
Г На Лемківщині.
8. Увесь світ
стосовно України дивувало і дивує.
А Українські
багатства.
Б Українські краєвиди.
В Українські простори.
Г Українські злидні.
Б Українські краєвиди.
В Українські простори.
Г Українські злидні.
9.Стиль прочитаного
тексту.
А Художній.
Б Публіцистичний.
В Науково-популярний.
Г Епістолярний.
Б Публіцистичний.
В Науково-популярний.
Г Епістолярний.
- Сучасна молодь.Яка вона?
- Моральні цінності сучасної молоді
- У чому сенс життя сучасної молоді?
Сформулюйте тезу, наведіть переконливі докази, доберіть приклади з літератури та життя, зробіть висновки. Обсяг твору - 2-2,5 ст
13.03.2018 Виконати тестове завдання
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfu04KJblAK1-Hto4CGTydIkrEOqWnW3fx8YNI3i0O9frAy9Q/viewform
28.02.2018 р.
Тема. Безсполучникове складне речення
Очікувані
результати.
-
визначити безсполучникові складні речення як окремий тип
складного речення;
-
з’ясовувати специфіку
будови і смислові зв’язки у безсполучниковому реченні;
-
відрізняти безсполучникові складні речення від інших
складних речень;
-
правильно інтонувати безсполучникові складні речення;
-
правильно розставляти розділові знаки у безсполучникових
складних реченнях;
-
правильно вживати безсполучникові складні речення у
мовленні.
1.Переглянути відеурок за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=XqQVp_s8U1s
2. Виконати завдання в зошитах
ст. 101 впр 3, ст 102 впр 5 (підручник)
3. Виконати тестові завдання в розділіCollegium social
28.02 - 01.03 Українська література
Тема. Т. Шевченко. Поема "Кавказ"
Мета: опрацювати ідейно-художній зміст поеми «Кавказ», з’ясовуючи узагальнену ідею твору, його сатиричну спрямованість; розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння коментувати фрагменти поеми, визначаючи епізоди з ліричним, іронічним, інвективним забарвленням, вміння робити підсумки; виховувати почуття солідарності з іншими народами в їх боротьбі за визволення від гніту, зневажливе ставлення до насильства, жорстокості, прагнення до збагачення шляхом воєн.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати матеріал підручника ст. 209 - 217, скласти конспект
2. Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=cw-SAg3PW50
https://www.youtube.com/watch?v=icJSajZ9ItI
3. Довідковий матеріал. Історична епоха, відтворена у «Кавказі»
Російський царат здавна зазіхав на цей «прекрасний, але дикий край». Уже Петро І розумів, яке значення мало б завоювання Каспійського моря і прилеглих до нього земель для воєнної та економічної могутності Росії. Активні воєнні дії за підкорення всього Кавказу ненаситній Росії розпочалися 1817 р. й тривали майже півстоліття (до 1864).
Російська армія була неоднорідною: крім строкових солдатів у неї влилося багато кримінальних злочинців, усіляких авантюристів, хижих шукачів легкої наживи. Убивати, грабувати, руйнувати, нищити — стало їхньою професією, органічною потребою, засобом наживи. Для офіцерства різних рангів ця війна була доброю нагодою одержувати чини, ордени, монарші милості, багатства.
Кавказька війна була дуже жорстокою. За наказом командування, озвірілі солдати руйнували аули, грабували майно тубільців, випалювали ліси, витоптували ниви й городи, вирубали сади й виноградники. Особливо жорстоко розправлялися з «непокірним» місцевим населенням. Чоловіків, старих людей убивали, а жінок, дітей, юнаків і дівчат продавали в рабство. Наприклад, тільки генерал Вельямінов за один лише 1823 рік продав у рабство ногайцям близько двох тисяч полонених кавказців по 150–250 карбованців за кожного. Він же утвердив звичай відрубувати голови горцям, за що платив солдатам по десять карбованців за одну, а черепи відправляли до Петербурга в Академію наук.
Довгі десятиліття горці відчайдушно захищали свій край, але встояти перед численним і добре озброєним ворогом не мали змоги. Нечисленні поселення, які не чинили опору завойовникам (так звані мирні), були пограбовані також, а їхні мешканці перетворені в напіврабів, проте й серед них убито чимало.
На «звільнених» землях царі селили «надійних людей»: росіян, козаків, «героїв» та інвалідів цієї війни, усіляких злочинців і приблуд. Найплодючіші землі дарувалися російським дворянам.
Російська армія була неоднорідною: крім строкових солдатів у неї влилося багато кримінальних злочинців, усіляких авантюристів, хижих шукачів легкої наживи. Убивати, грабувати, руйнувати, нищити — стало їхньою професією, органічною потребою, засобом наживи. Для офіцерства різних рангів ця війна була доброю нагодою одержувати чини, ордени, монарші милості, багатства.
Кавказька війна була дуже жорстокою. За наказом командування, озвірілі солдати руйнували аули, грабували майно тубільців, випалювали ліси, витоптували ниви й городи, вирубали сади й виноградники. Особливо жорстоко розправлялися з «непокірним» місцевим населенням. Чоловіків, старих людей убивали, а жінок, дітей, юнаків і дівчат продавали в рабство. Наприклад, тільки генерал Вельямінов за один лише 1823 рік продав у рабство ногайцям близько двох тисяч полонених кавказців по 150–250 карбованців за кожного. Він же утвердив звичай відрубувати голови горцям, за що платив солдатам по десять карбованців за одну, а черепи відправляли до Петербурга в Академію наук.
Довгі десятиліття горці відчайдушно захищали свій край, але встояти перед численним і добре озброєним ворогом не мали змоги. Нечисленні поселення, які не чинили опору завойовникам (так звані мирні), були пограбовані також, а їхні мешканці перетворені в напіврабів, проте й серед них убито чимало.
На «звільнених» землях царі селили «надійних людей»: росіян, козаків, «героїв» та інвалідів цієї війни, усіляких злочинців і приблуд. Найплодючіші землі дарувалися російським дворянам.
4. Виконати тестове завдання у розділіCollegium social
Речення для контрольної роботи (21.02)
Навіть далекий вогник на хуторі біля містка теж здається зорею що стала в чиємусь вікні щоб радісніше жилося добрим людям які з надією дивляться на неї (Заболотний І., Лук*яненко О., Усанова К., Терехов М.)
З острахом і невеселою радістю що пробивалася крізь усі тривоги я вискочив на весняну вулицю де кожна калюжка тримала в собі клапоть сонця. (Чурілов М., Голубєв В., Стрижньова Д.)
Якби всі легенди зібрати морські якби їх в томи записати то був би літопис на вічні віки де кожен рядочок крилатий. (Зосімова Д., Чередник А., Зелінська В)
Дата 21.02-22.02
Предмет- українська літератураТема. Т. Шевченко «Сон» («Увсякого своя доля»).
Мета: ознайомити учнів зі змістом та ідейною спрямованістю твору Т. Шевченка «Сон», з’ясувати композиційний прийом «сну», його роль для розширення можливостей поетичного зображення; визначити сатиричний пафос поеми; розвивати вміння коментувати зміст твору, ; грамотно висловлювати і виважено доводити власну думку; виховувати почуття гордості за рідний народ, який впродовж історії прагнув до національного визволення, вільного розвитку особистості; прищеплювати любов до літературного слова.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати матеріал підручника на ст. 203-208
або переглянути відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=6XQzwCfzzvg&t=98s
(Скласти конспект)
2.Опрацювати довідковий матеріал
3.Опрацювати текст твору https://www.youtube.com/watch?v=lS0vngmNH-E
4. Виконати завдання за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/1pEGe2MmzbQ7e7uB6yMRlQeZWccbs0JYW02QFPn8XMnk/edit
5. Вивчити напам*ять уривок "Летим. Дивлюся, аж світає...до слів І краю немає"
Довідковий матеріал з теорії літератури
Алегорія (гр. allеgoria — іномовлення) — вид метафори: іншомовне зображення предмета чи явища через інші, подібні до них, з метою наочно показати їх суттєві риси. Використовується, як правило, у загадках, байках і відзначається загальновпізнаваним характером. Наприклад, у байках через характери дійових осіб — тварин і звірів — зображено риси людей, їх вдача. Алегорія — засіб посилення поетичної виразності. (Білий голуб чи зелена гілка в руках людини — алегорія миру; у казках вовк уособлює жадібність, лисиця — хитрість і т. ін.)
Гротеск (фр. grotesque, від італ. grotta — грот, печера) — художній засіб, прийом, що ґрунтується на свідомому перебільшенні, контрастах трагічного й комічного, де реальне в житті переплітається з фантастичним, страшне — з незвично смішним.
Контраст — стилістична фігура протиставлення явищ, предметів, характерів; посилює змістовне й емоційне звучання твору. Використовується у віршах, прислів’ях та приказках, у назвах книг і творів. Це фігура побудована на використанні антонімічних пар.
У Т. Шевченка поетичний контраст — це не просто художній прийом, а мистецький підхід, метод пізнання дійсності, у якій було аж надто багато протиріч. Прийом протиставлення багатих і бідних, невільників і вільних людей, чесних і безчесних, підлих та справедливих, щасливих та нещасних можна сказати універсальний у «Кобзарі». Контраст часто перебуває в центрі гострої сатири.
Умовність:
художня первинна (прихована) — відмінна риса будь-якого твору мистецтва. Вона створює видимість правдоподібності, схожості на реальну дійсність. Природа цієї умовності — своє-рідність погляду автора на відображувану ним у художньому творі дійсність;
художня вторинна (відкрита, активна) — свідоме порушення правдоподібності з метою висвітити, зробити зримими те, що з якої-небудь причини не може бути назване прямо або не має в реальному житті свого предметного втілення; відновлення форм, які зустрічаються в житті та природі. Образи, які одержуються в підсумку, не цілком схожі на життя, з фактами життя їх не можна порівняти «прямим накладанням». Однак вони можуть виражати смисл цих фактів, вірно відображати дійсність.
Підсумкове завдання з теми "Український романтизм"
СПР з кількома підрядними (теоретична частина)
https://www.youtube.com/watch?v=3kTG18XaDu8
СПР з кількома підрядними (практична частина)
https://docs.google.com/forms/d/1b7DhuPgE8eyq29oobDgxq0VJKZ5AzZy0K3NRb7IheQY/edit
Практичне завдання №9
https://docs.google.com/forms/d/1k0mGXxE_q3u-8TGXGwY2RfTJrlPq_U7E-_gQa8Jq8AA/edit
Практичне завдання №8 (для виконання під час канікул)
https://docs.google.com/forms/d/1Ni57CUoa-mJf1xZKy2gfmcN8THVbxK6bTS_GjNOJAd0/edit
Практичне завдання №7
http://onlinetestpad.com/ua/testview/54387-kontrolna-robota-z-temi-skladne-rechennyaskladnosuryadne-ta-skladnop%D1%96dryadn
Теоретична частина до теми "СПР з підрядною обставинною частиною"
https://www.youtube.com/watch?v=kl3HGMCWNnw
Практичне завдання №6 https://docs.google.com/forms/d/1bFwhyEnPswD12B-LpLkzNbnciHpT7MyLvo3w12NnLus/edit
Практичне завдання №5
https://docs.google.com/forms/d/1hmZTPoV5Q-rok3747uoYWy8NK7zdeGzBhub0Y9LoQPs/edit
Практичне завдання №4
https://docs.google.com/forms/d/1CV4pjCBKnDx-THAJSemAzd0nQBnjSTn3zHEYigQ_a-M/edit
Практичне завдання №3 (до теми СПР)
https://docs.google.com/forms/d/1mxRb_rfa8v-X386DtRxlkCI_RvLStBiyQC0mLKkjmIc/edit
Завданнядля самоперевірки №2
http://vneshkoly.com.ua/component/joomlaquiz/?quiz_id=355
Теоретична частина до теми "Види підрядних речень"
https://www.youtube.com/watch?v=YZiJogIuCJE
Практичне завдання № 2
https://docs.google.com/forms/d/1z756Fg5RqAcu6jPQ9uQJobBhJGAKStB0I5mc1jHUbv4/edit
Г.Сковорода
https://www.youtube.com/watch?v=7eEQ6QVGR1c
https://www.youtube.com/watch?v=LG5nbjNHzxk
https://www.youtube.com/watch?v=SG3dfXvHvE0
Тема. Складнопідрядне речення (загальна характеристика)
Теоретичний матеріал
https://www.youtube.com/watch?v=YZiJogIuCJE
https://www.youtube.com/watch?v=S9SKyG9l-G4
Практичне завдання
https://docs.google.com/forms/d/1vy0u8X8iaZAEHALNsVhtr-Qr-m9yFpGavkOxWGvZnro/edit
Завдання для самоперевірки
https://www.iznotest.info/skladne-rechennya-skladnosuryadne-rechennya-skladnopidryadne-rechennya/http://onlinetestpad.com/ua/testresult/54387-kontrolna-robota-z-temi-skladne-rechennyaskladnosuryadne-ta-skladnop%D1%96dryadn?savedtestid=16691833http://onlinetestpad.com/ua/testresult/54387-kontrolna-robota-z-temi-skladne-rechennyaskladnosuryadne-ta-skladnop%D1%96dryadn?savedtestid=16691833
https://www.youtube.com/watch?v=SG3dfXvHvE0
Тема. Складнопідрядне речення (загальна характеристика)
Теоретичний матеріал
https://www.youtube.com/watch?v=YZiJogIuCJE
https://www.youtube.com/watch?v=S9SKyG9l-G4
Практичне завдання
https://docs.google.com/forms/d/1vy0u8X8iaZAEHALNsVhtr-Qr-m9yFpGavkOxWGvZnro/edit
Завдання для самоперевірки
https://www.iznotest.info/skladne-rechennya-skladnosuryadne-rechennya-skladnopidryadne-rechennya/http://onlinetestpad.com/ua/testresult/54387-kontrolna-robota-z-temi-skladne-rechennyaskladnosuryadne-ta-skladnop%D1%96dryadn?savedtestid=16691833http://onlinetestpad.com/ua/testresult/54387-kontrolna-robota-z-temi-skladne-rechennyaskladnosuryadne-ta-skladnop%D1%96dryadn?savedtestid=16691833
Немає коментарів:
Дописати коментар