Список літератури на 9 клас
- Біблія (фрагменти). Легенди: про Вавилонську
вежу, про Мойсея. Притча про блудного сина
- «Слово о полку Ігоревім»
- Григорій СКОВОРОДА. «Бджола та Шершень»
- Іван КОТЛЯРЕВСЬКИЙ. «Енеїда», «Наталка Полтавка»
- Григорій КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО. «Маруся»
- Микола ГОГОЛЬ. «Тарас Бульба»
- Тарас ШЕВЧЕНКО «Сон», «Кавказ», «І мертвим, і
живим, і ненарожденним…», «Катерина», «Наймичка»
- Пантелеймон КУЛІШ. «Чорна рада»
План для написання твору (підготовка)
І. Вступ. Книги – бездонна глибина
ІІ. Основна частина. Твір,який читають, має теперішнє; твір, який перечитують, має майбутнє
1. Життя українців на сторінках творів українських авторів ( на прикладі аналізу одного з творів: «Сто тисяч», «Дорогою ціною», «Ніч перед боєм», «Воля до життя»)
2. Морально-етичні проблеми у творах українських письменників авторів ( на прикладі аналізу одного з творів: «Місце для дракона», «Білий кінь Шептало»)
3. Життя школярів на сторінках українських авторів (на прикладі аналізу одного з творів: «Шпага Славка Беркути», «Вітька + Галя2)
ІІІ. Висновок. Чи стаю я досвідченішим читачем
Обсяг твору – 2-2,5 сторінки
17.04.2023 р.
Українська література
Тема. РЗМ Складання письмової характеристики
героя. Підготовка до контрольної роботи
Матеріал для уроку
1.Виконайте тестове завдання
Завдання необхідно виконати до 17
квітня 15:00
Код доступу 3265004
використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
2.Дайте
письмову відповідь на запитання, склавши таким чином зв’язну характеристику
героя
- хто такий дракон
Грицько
- які позитивні риси
має дракон
- які захоплення має
дракон
- завдяки кому він
навчився грамоти
- чи здатен дракон
чинити зло
- чому дракона можна порівняти з Ісусом Христом
- чому автор дає
дракону таке ім’я
- яким є ставлення
автора і яким є ваше ставлення до образу дракона
Письмове завдання прикріпити до ЄШ
17.04.2023 р.
Українська мова
Тема. Поняття про відокремлення
Матеріал для уроку
1. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=XO_3-cIyRWI
2. Опрацюйте матеріал §35
3. Виконайте вправи письмово № 1 (з першого абзацу речення з
відокремленими членами), № 2 (1,2,4,5 речення), № 4
Усно № 6
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
12.04.2023 р.
Українська мова
Тема. Контрольна робота
Матеріал для уроку
1. Списати текст відповідно до правил орфографії та пунктуації
(3 бали)
Українці спитали (Б,б)ога за що їм випала така доля. Бог відповів що на
землі накопичилося дуже багато зла і хтось мусить його зуп..нити. Він обрав
саме українців бо це мають бути особливі люди. Бог запевнив українців що чужинці (не)зможуть здолати українс..кий
народ. І хоч потвори хотіли роз..єднати
Україну але вона згуртувалася як ніколи. Вони хотіли її (з,с)терти з лиця землі
щоб про цю країну забули але зараз про неї говорить увесь світ. Вони хотіли
забруднити кров..ю її мирний прапор але Україні вдалося всю планету ро(с,з)фарбувати
у кольори пш..ниці та неба.
Українці (не)переможний
(не)ймовірний народ. На них їдуть танки а вони виходять (на)зустріч із голими
руками. Навколо виють сирени а вони лише голосніше читають дітям казки. Втікаючи
під кулями з рідної оселі вони тягнуть на собі не валізу а перенесе(н,нн)я з
кішкою або собакою. Після обстрілів вим..тають з вулиць шибки і починають
висаджувати на клумбах квіти. І навіть коли в них стріляють вони знаходять у
собі сили і дедалі голосніше співають свій гімн.
Ми обов..язково впораємося висто..мо (не) здамося!
Добра звістка (не)одмінно прийде. Вже скоро…
Практичне завдання
1. Виконати синтаксичний аналіз речення
Радість життя,
сум, кохання - все здавалося йому зараз
незнайомим.
2. Відредагувати речення
Шанувальники із захопленням спостерігали та вірили в перемогу улюбленої
команди. До участі в благодійній акції можуть долучитися люди, учні,
підприємці. Кожному з нас необхідно любити й турбуватися про природу.
3. Навести всі можливі приклади
звертань
Сергій Петрович, учень Андрій, дівчина Катерина, учень Кравчук, учениця
Іваненко, пан професор
4. Скласти речення зі вставними словами
Безперечно, ясна річ, напевно, як правило
Виконане завдання
прикріпити до ЄШ
10.04.2023 р.
Українська мова
Тема. РЗМ. Письмовий твір-опис місцевості. Підготовка до контрольної роботи
Матеріал
для уроку
1.
Опрацюйте
матеріал §§ 21,25
2.
Напишіть
твір-опис на одну з тем «Моє улюблене місце в м. Кропивницькому», «Моє улюблене
місце Кіровоградщини» (обсяг 2-2,5 ст)
3.
Прочитайте текст.
Усно визначте всі орфограми й пунктограми. Виконайте синтаксичний аналіз
виділених речень (письмово)
Любов до рідної мови, любов до рідної Батьківщини —
невіддільні поняття. Вони споконвіку живуть у людських серцях і притаманні тим, хто
шанує історію й культуру власного народу. Дійсно, не було жодного видатного
письменника, який би не висловив любові до рідної мови, а також своєї тривоги
за її долю. Дійсно, не було жодного поета, який би не покладав на рідну мову
найсвітліших надій. Так склалося тому, що кожен митець бачив долю свого народу
в майбутньому невідривною від долі української мови.
Мова — це душа народу. Немовля з перших днів
свого існування чує рідну мову від матері, а потім, підростаючи, повторює перші
пестливі слова. Це, звичайно, саме ті слова, які промовляла ще за сивої давнини
над колискою молода жінка, чимось схожа на матусю. Ці слова сповнені почуттям,
ніби квітка нектаром.
Мелодійна
та неповторна українська мова ввібрала в себе гомін лісів, полів, рік і морів
землі нашої. Слова нашої мови переткані вишневим цвітом, барвінком, калиною.
Українська мовна традиція сягає до княжих
далеких часів. За часів Київської Русі наше слово повновладно зазвучало на
державному рівні. Потім виникли школи, друкарні, які видавали не лише духовні
твори, а й підручники, наукові трактати. Але шлях нашої мови був тернистим.
Скільки заборон прийшлося зазнати українській мові, починаючи з часів Петра
Першого! У 1863 році один із петербурзьких циркулярів переконував, що
"малоросійського язика" взагалі не існує. З ужитку виганялися рідні
до болю слова. Російський цар хотів, щоб люди забули, що таке Запорозька Січ,
Україна, козак...
XIX століття, означене в історії Європи як
століття гуманізму, весни народів, виявилося для українців лютою зимою. Мова
вмирала. Діялося це тоді, коли на сторожі духовності народу стояло могутнє
слово Тараса Шевченка. Але від народу приховувалися найвищі прояви його духу.
До розряду заборонених потрапили твори Івана Франка, Лесі Українки, Івана
Нечуя-Левицького, Панаса Мирного.
XX століття виявилося ще страшнішим. Українське слово бідувало, вмирало з
голоду, плакало над страченим, але відроджувалося. І доки народ мав свою
мову, його серце завжди оживало, гоїлося, сміялося.
Наша українська мова — це золота скарбниця
душі народної, з якої ми виростаємо, якою живемо й завдяки якій маємо величне
право й високу гордість іменуватися народом України.
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
10.04.2023 р.
Українська література
Тема. Проблематика твору
Матеріал для уроку
Дайте цитатну відповідь на
запитання
1.Яким було життя в Люботині
при за часів князя люботинського
2.За яким звичаєм мала
одружитися Настасія
3.Чи був дракон навчений
драконячого способу життя
4. Чому, на думку
пустельника, князь розмовляє з драконом
5.Як реагує князь на згоду
дракона вийти на герць
6.Про що домовляється князь
із драконом напередодні битви
7.З яким почуттям Лаврін
покидає Люботин
8.Як перед загиблим драконом
князь виправдовує свій вчинок
Виконайте завдання № 1 ст.193
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
05.04.2023 р.
Українська мова
Тема. Розділові знаки при вставних
конструкціях
Матеріал для уроку
1.
Вправа на
повторення
Списати,
розставити розділові знаки
1.Треба
хліба людині й металу, треба музики і п’єдесталу, та мабуть над усе до загину
треба віри людині в людину. (В. Забаштанський.) 2. Здається гори перевертав би
й не чув би втоми. (М. Коцюбинський.) 3. Виходить немає нічого неможливого для
людини, її розуму й сили. (С. Голованівський.) 4. Ідуть дівчата в поле жати та
знай співають ідучи. (Т. Шевченко.)
2.Опрацюйте
матеріал параграфа 33
3.
Виконайте письмово вправи № 2 ст.119, № 3 ст.119 (1-2), №5 ст.120 (1-3)
4.
Виконайте усно вправу 7 ст. 121
Виконане завдання прикріпити
до ЄШ
03.04.2023 р.
Українська література
Тема. «Місце для дракона» Повість-казка про
сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони»
Матеріал для уроку
1. Прочитайте ст.178-179
2. Дайте письмову відповідь на запитання №9, 10 ст.181
3. Прочитайте ст.182-192
Письмову відповідь прикріпити до ЄШ
03.04.2023 р.
Українська мова
Тема. Вставні слова. Групи вставних слів за
значенням
Матеріал для уроку
1. Вправа на повторення
Знайдіть звертання і виділіть їх
комами.
1. Крізь
сотні сумнівів я йду до тебе добро і правдо віку. (В. Стус.) 2. Я сонця жду, і
сонце зійде, і ранок прийде — вір моя мила, жди і радій! (О. Олесь.) 3. Агей
поети глибше тон. (П. Тичина.) 4. Зачерпнімо любі друзі ми води одним відерцем!
(П. Тичина.) 5. Лети моя пісне за гори й долини. (В. Сосюра.)
2. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=9NljAShK9AM
3. Опрацюйте параграф 32
4. Виконайте письмово вправи № 2 (1-4) ст.115, №4 (1-2 абзаци)
ст.116, №5 (1-3) ст.116
Виконане
письмове завдання прикріпити до ЄШ
20.03-22.03. 2023 р.
Українська мова
Тема. Звертання
Матеріал для уроку
1. Завдання на повторення (автор Т. Єрмак)
https://learningapps.org/view1768635
2. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=pxWcmShKNoc
3. Опрацюйте матеріал підручника (параграф 30)
4. Виконайте письмово вправи № 1 ст. 109 (списати, усно назвати звертання),
№ 3 ст.109, №4 (1,3, 5) ст.110, №7 (на один малюнок скласти діалог) ст.111
Скриншот виконаної вправи, виконане письмовве завдання
прикріпити до ЄШ
14.03.2023 р.
Українська література
Тема. Виразне читання розділів твору
Матеріал для уроку
1.Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=tEeZupPS5fw
2. Перегляньте текст. Виберіть 2-3
уривки(орієнтовно по 100 слів) для виразного читання
Запишіть відео або аудіо виразного читання, прикріпіть до ЄШ
13.03.2023 р.
Українська література
Тема. «Білий кінь Шептало» Проблема свободи і неволі,
особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення
Матеріал для уроку
Дати цитатну
відповідь на запитання
1. Що змалку ненавидів Шептало
2. Яку роботу найбільше недолюблював
Шептало
3. Що підказував інстинкт Шепталові
4. Чому Шептало був змушений штовхатися
під час водопою
5. З чим змирився Степан
6. Через що образився на Степана Шептало
7. Щ о стало несподіванкою для хлопця й Шептала
8. Яке рішення приймає Шептало в кінці
твору
9. Дати відповідь на запитання №12
ст.172
Виконане
письмове завдання прикріпити до ЄШ
13.-15.03 2023 р.
Українська мова
Тема. Узагальнювальні слова
Матеріал для
уроку
1. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=wqjp6um1lec
2. Опрацюйте параграф 29
3. Виконайте письмово вправи № 1 ст.105,
№ 2 ст. 105, № 3 ст.105, № 5 ст. 106
4. Виконайте тестове завдання
Завдання необхідно виконати до 13 березня 21:00
Код доступу 5231965
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Виконане письмове
завдання прикріпити до ЄШ
08.03.2023 р.
Українська мова
Тема. Розділові знаки при однорідних членах речення
Матеріал для
уроку
1. Повторіть параграфи 26,27
2. Виконайте вправи
№ 3 ст.99, вправа з будиночком ст. 97, №6 (4-5) ст. 96
3. Виконайте тестове завдання. Письмово
поясніть свій вибір
(1) Поза хатами стежка розширювалась і прямувала попід кам’яною горою до
самісінького ліска. (2) Між деревами ховався невеличкий струмок, у ньому —
завжди холодна й різка джерельна водиця. (3) Трохи віддалік дорога круто
забирала праворуч, і опускалася в/низ до річки, блакитний
відблиск якої було […] видно з/верху дерева. (4) На/весні річка
в цьому місці широко розливалася, затоплюючи собою велику ділянку землі, а
влітку, коли вода спадала, на лузі селилося безліч усякої дрібної звірини, і
великий птах там полював. (5) Аж ген від отого лісочка, що не/виразно синів
удалині, і до високого пагорба був його луг.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А першому
Б другому В третьому Г четвертому
Виконане письмове завдання
прикріпити до ЄШ
07.03.2023 р.
Українська література
Тема. В.Дрозд «Білий кінь Шептало»
Матеріал для
уроку
1. Прочитайте твір
2. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=m1yJJsD5M6k
3. Дайте відповіді на запитання,
поставлені у відео
Виконане письмове завдання
прикріпити до ЄШ
06.03.2023 р.
Українська мова
Тема. Однорідні й неоднорідні означення. Пунктуаційні норми
в реченнях з однорідними членами
Матеріал для
уроку
1. Опрацюйте матеріал параграфа 27
2. Виконайте письмово вправи № 1 (1-3)
ст. 99 , № 2 (1-3) ст.99
3. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=rKqp_6PcbJY
4. Виконайте письмово вправу №6 (1-3)
ст.96
5. Виконайте інтерактивну вправу
https://learningapps.org/watch?v=pe0yd7q5v23
Скриншот інтерактивної
вправи, виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
06.03.2023 р.
Українська література
Тема. Позакласне читання. О.Довженко "Воля до життя"
Матеріал для уроку
1. Прочитайте оповідання, складіть цитатний план (до 10 пунктів)
Виконане завдання прикріпити до ЄШ
01.03.-03.03. 2023 р.
Українська мова
Тема. Однорідні члени речення
Матеріал для уроку
1. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=nwMxZczOmAs
2. Опрацюйте матеріал підручника (ст.94-95)
3. Виконайте письмово вправи
№ 1 ст 95(списати, підкреслити однорідні члени речення, визначити частини мови), № 2 ст. 95 (списати, поставити розділові знаки, підкреслити однорідні члени речення), № 3 ст. 96 (списати, підкреслити однорідні члени речення, поставити розділові знаки), №4 (списати, доповнити речееня однорідними членами)
Виконане завдання прикріпити до ЄШ
28.02.2023 р.
Українська література
Тема. Контрольна робота
Матеріал для
уроку
1. Виконати завдання за покликанням (3
бали)
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe309cw5P6KJDIGBxO8RV6Btl-r0TdKchT6eP_BwSOQFetpDQ/viewform
2. Виконати завдання (9 балів)
-
скласти
цитатну характеристику Герасима Калитки
-
скласти
цитатну характеристику Остапа
-
скласти
цитатну характеристику діда Платона
Завдання оформити у
вигляді таблиці
Риси характеру |
Цитата |
|
|
|
|
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
27.02.2023 р.
Українська література
Тема. О. Довженко. Оповідання «Ніч перед боєм»
Матеріал для
уроку
1. Перегляньте прочитане оповідання
2. Заповніть паспорт твору
Автор |
|
Назва |
|
Рік
написання |
|
Особливості
композиції |
|
Тема |
|
Герої |
|
Ключові
образи-символи |
|
Проблематика |
|
Ідея |
|
Актуальність
твору |
|
3.Дайте письмову
відповідь на запитання № 9 ст.146
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ,
підготуватися до контрольної роботи
27.02.2023 р.
Українська мова
Тема. Складання діалогів з використанням односкладних і
неповних речень
Матеріал для уроку
1. Завдання
на повторення
- Записати
речення в такому порядку: двоскладні, називні, означено-особові,
неозначено-особові, узагальнено-особові, безособові. У всіх реченнях
підкреслити граматичну основу
Праця –важлива річ. Робота. Опрацюю
вправу. А чи напишуть грамотно? А чи виконано вправу? А мені хоч з-під нігтя
виколупай. Завтра повернуться додому. Емоції позитивні. Елегантна жінка. Граємо
всі разом. На березі плавати не навчишся. Морозить. Мелодійний звук флейти.
Индику довелося тікати.
Ключ. З перших букв кожного речення
складіть речення, запишіть, виконайте його синтаксичний аналіз
- Виконати
вправу 4 ст. 90 (виписати неповні речення, у тому числі ті, що є частиною
складного речення)
2. Прочитати
вправу 7 ст. 90-91, виконати завдання А і Б (без об’єднання в пари)
3. Виконати
тестове завдання
Завдання необхідно виконати до 27 лютого 23:00
Код доступу 7951974
використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
22.02.2023 р.
Українська мова
Тема. Контрольна робота
1. Списати текст, розставити розділові знаки, записати слова
відповідно до правил орфографії
В Антарктиді біля українс..кої станції Академік
Вернадський (на)прикінці антарктичного літа зацвів сніг. Рожеві візерунки наслідок розвитку в снігу (мікро)скопічних
зелених однокліти(н,нн)их водоростей. «Цвітіння снігу» сприяє зміні клімату.
Через забарвле(н,нн)я сніг відбиває мен..ше сонячного світла та швидше тане. Як
наслідок, у ньому розвиваєт..ся (де)далі більше яскравих водоростей, від чого
танення ще пр..швидшуєт..ся. Тому важливо (що)року фіксувати площу «квітучого
снігу» на дослідних поверхнях щоб бачити
загальні тенденції впливу зміни клімату. Цю роботу біологи та біологині на
станції проводять за допомогою дрону.
2.
Розподілити речення у дві колонки: односкладні(вказати вид) і неповні(вказати,
який член речення пропущено
Бажаю
яскравих вражень. Ліворуч – моя квартира. Менше говори, більше роби. Говорить
про важливі речі. На вулиці прохолодно. На вулиці – вітер. Тепле сонце.
3. Розподілити речення у дві колонки: тире між підметом і
присудком, тире в неповному реченні, поставити розділовий знак
Музика це краса. Місяць потрібний уночі, а розум постійно. Наше завдання здобувати знання. Правдою дружити щастя заслужити. Спочатку дерево у корінь росте, а потім у
крону. Молоде дерево гнеться, а старе ламається
4. Записати речення в такому порядку: двоскладні, називні,
означено-особові, неозначено-особові, узагальнено-особові, безособові. У всіх
реченнях підкреслити граматичну основу
Праця –важлива річ. Робота. Опрацюю вправу. А чи напишуть
грамотно? А чи виконано вправу? А мені хоч з-під нігтя виколупай. Завтра
повернуться додому. Емоції позитивні. Елегантна жінка. Граємо всі разом. На
березі плавати не навчишся. Морозить. Мелодійний звук флейти. Индику довелося
тікати.
Ключ. З перших букв кожного речення складіть речення,
запишіть, виконайте його синтаксичний аналіз
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
21.02.2023 р.
Українська література
Тема. Олександр ДОВЖЕНКО. «Ніч перед боєм» Видатний український кінорежисер і письменник. Його оповідання про один із періодів Другої світової війни.
Матеріал для уроку
1.
Складіть паспорт
твору «Дорогою ціною»
Автор |
|
Назва |
|
Рік написання |
|
Рід літератури |
|
Жанр твору |
|
Тема |
|
Композиція |
|
Герої |
|
Образи-символи |
|
Проблематика |
|
Ідея |
|
2.
Опрацюйте
матеріал на ст.139, складіть план
3. Прочитайте оповідання «Ніч перед боєм»
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
20.02. 2023 р.
Українська література
Тема. Час і вічність у творі
Матеріал для уроку
Дати цитатну відповідь на запитання
1.
Коли відбуваються події твору
2.
Про що розповідав дід Остапові
3.
Хто такий
Іван
4.
Яка думка охопила Соломію, коли вона почала
шукати вихід з плавнів
5.
Як циганка рятувала Остапа
6.
Як загинула Соломія
Дати відповідь на запитання
7.
Визначити жанр твору, довести свою думку
8.
Скласти письмову характеристику Остапа або
Соломії, використати цитати з твору
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
20.02.2023 Р.
Українська мова
Тема. Стислий переказ тексту з елементами опису місцевості
Матеріал для
уроку
1. Прочитайте інформацію:
https://moyaosvita.com.ua/literatura/yak-pisati-stislij-perekaz/
2. Прослухайте текст і напишіть його стислий
переказ
https://www.youtube.com/watch?v=g4z3UpjPlKE
Виконане завдання
прикріпити до ЄШ
15.02-17.02. 2023 р.
Українська мова
Тема. Неповні речення. Тире в неповних реченнях
Матеріал для уроку
1.Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=4JCmAbvY5LUо
2 Опрацюйте параграф 24
3 Виконайте письмово вправи №1 ст 88(списати, визначити, який член речення пропущено; впр. 3 ст. 89
4 Виконайте інтерактивну вправу
https://learningapps.org/watch?v=ph4hp7m1a23
Скриншот інтерактивної вправи, виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
14.02. 2023 р.
Українська література
Тема. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі – протест проти насильства над людиною
Матеріал для уроку
1. Прочитати ст.127-137
2. Скласти план до ІІІ-V частин
3. Виконати тестове завдання
Завдання необхідно виконати до 14 лютого 19:00
Код доступу 7264190
використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
13.02.2023
р.
Українська
мова
Тема.
Особливості будови опису місцевості. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села,
міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за
складним планом)
Матеріал для
уроку
1. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=PP23Nw4ftWQ
2. Виконайте усно вправи 1,2 ст. 77-78,
письмово впр.3 ст.78
3. Ознайомтеся з пам’яткою «Як писати
твір-опис» ст.78, запишіть її у зошит
07.02. 2023 р.
Українська література
Тема. М.Коцюбинський "Повість "Дорогою ціною"
Матеріал для уроку
1. Дайте відповіді на запитання
У якому місті народився М. Коцюбинський
У якому віці він уперше покинув рідну домівку
Під час якого запалення він раптово заговорив української мовою
Назва одного з дебютних творів про новорічне дерево
Ключ. За першими буквами визначте ключове слово для повісті
2.Прочитайте матеріал на ст.117, випишіть, що таке пролог і епілог
3. Прочитайте ст.117-127, складіть письмово план до кожного розділу
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
08.02.2023 р.
Українська мова
Тема. Односкладні речення як частина складного речення
Матеріал для уроку
1.
Повторити
теоретичний матеріал на ст.. 64
2.
Виконати письмово
вправи
Ст..65
впр. 3 (виписати означено-особові речення, довести свою думку)
Ст..
70 впр. 5 (виписати 5 неозначено-особових речень, довести свою думку)
Ст..74
впр. 3 (виписати 3 узагальнено-особових речення, довести свою думку)
Ст..80
впр.4 (4-6 речення)
Ст..87 вправа з будиночком (речення різних видів записувати з нового рядка)
Виконане завдання прикріпити
до ЄШ
06.02.2023 р.
Українська література
Тема. Життєвий і творчий шлях Михайла Коцюбинського
Матеріал для
уроку
1. Завдання на повторення
Ст.97-98 прочитати, виписати поняття «комедія, трагедія, трагікомедія»
2. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=fMXpEF9jmz0
3. Прочитайте матеріал про письменника
ст.116, складіть план-конспект
Виконане письмове завдання
прикріпити до ЄШ
06.02.2023 р.
Українська мова
Тема. Називні речення
Матеріал для уроку
1. Вправа на повторення. Спишіть
речення, підкресліть граматичну основу, визначте вид односкладного речення,
письмово поясніть свій вибір
Коней на переправі не
міняють.
Шукаю скарби.
Бережіть мову.
Вік живи – вік учись.
Стало тепло.
Рушник вишито.
Сьогодні працюють у
школі.
Швидко прийшли додому.
2. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=HhGAlqCiNGw
3. Опрацюйте матеріал підручника ст.84
4. Виконайте письмово вправи
№2 ст. 85, №4 ст.85, №5
ст.85
5. Виконайте тестове завдання
Завдання необхідно виконати
до 7 лютого 10:00
Код доступу 5454070
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ
01.02.-03.02. 2023 р.
Українська мова
Тема. Узагальнено-особові та
безособові речення
Матеріал для уроку
1. Виконайте
інтерактивну вправу
https://learningapps.org/watch?v=pdn706yd523
2. Перегляньте
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=CX7HoULs18k
https://www.youtube.com/watch?v=szSBiBknSLc
3. Виконайте
письмово вправи:
Ст..73 впр.1 (виписати
узагальнено-особові речення)
Ст. 74 впр.5
Ст.80 впр. 2 (прочитати текст, виписати
5 безособових речень, визначити, чим виражений присудок)
Ст.. 81 впр.5 (виписати всі безособові
речення, підкреслити присудки)
Скриншот інтерактивної вправи, виконане завдання прикріпити до ЄШ
31.01.2023 р.
Тема. Засоби сатиричного змалювання. ТЛ:
драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія
Матеріал для уроку
1.
Виконати письмово
завдання
Дати цитатну
відповідь на запитання
1. Як ставиться Герасим до
землі
2. На яке шахрайство вирішив
піти Герасим, щоб придбати землю
3. У чому Герасим звинуватив
Клима
4.Чому Герасим не дозволяє
Парасці їхати до церкви на конях
5. Як зустріли Романа в
Пузиря
6. Що було в мішку, який
отримав Калитка
Дати відповідь на запитання
7.Поясніть, чому письменник
змінив назву п’єси («Гроші» на «Сто тисяч»)
8.Чому п’єса «Сто тисяч» - це
трагікомедія
Дати відповідь на питання у формі мініроздуму
9.Влада грошей – зло чи благо?
Виконане завдання прикріпити до ЄШ
30.01.2023 р.
Українська література
Тема. Проблема влади
грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи
Матеріал для уроку
1. Завдання на повторення
Виконайте завдання за покликанням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSda62Pe610-CnFyBzcK4wAb7vXh8EIb88YGzW11jEywWYv_mA/viewform
Оцінювання роботи (оцінка буде виставлена на дату 23.01) – 2 бали виписки
ст.88-89, 10 балів завдання за покликанням
2. Прочитайте п’єсу «Сто тисяч»
(ст.90-113)
3. Дайте письмову відповідь на запитання
№ 10 ст. 97
№9 ст.105
№ 6 ст.114
№ 10 ст.114
Виконане письмове завдання
прикріпити до ЄШ
30.01. 2023 р.
Українська мова
Тема. Неозначено-особові речення
Матеріал для
уроку
І. Завдання на повторення
1. Повторіть матеріал на ст. 64
2. Виконайте інтерактивну вправу (3 бали)
https://learningapps.org/watch?v=p7ne397qa23
3. Виконайте синтаксичний аналіз відкритого речення (3 бали)
4. Запишіть речення, визначте вид, поясніть вибір (3 бали)
Наприклад:
Люблю весну. (означено-особове, я люблю)
Працюємо дуже швидко.
Дружний колектив.
Невдовзі повернуться додому.
Людям язиків не зав’яжеш.
Пахне ранковою свіжістю.
ІІ. Новий матеріал
1. Опрацюйте теоретичний матеріал на ст.
68
2. Виконайте вправи ст. 68 №1 (4-6
речення записати, підкреслити присудок, визначити вид речення), ст. 70 №4 (виписати
неозначено-особові речення, підкреслити присудок), ст. 72 вправа з будиночком
(прочитати, виписати 3 неозначено-особових речення, підкреслити присудки) (3
бали)
Скриншот інтерактивної
вправи, виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ до наступного уроку
23.12.2022 р.
Українська мова – 8б клас
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого
Матеріал для уроку
1. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=59DsqoBGRqE
2.
Повторіть вивчене
про головні і другорядні члени речення
3. Виконайте інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/watch?v=pfsuey94k22
https://learningapps.org/watch?v=pw2bqv2in22
13.12.2022
р.
Українська
література – 8б клас
Тема.
Контрольна робота (твір)
Матеріал для
уроку
Тема твору.
Світ української поезії
План до
твору
І. Вступ.
Багатство українського поетичного слова
ІІ. Основна
частина. «Поезія – це завжди неповторність»
1. Громадянські, патріотичні та
філософські мотиви в поезії ХІХ-ХХІ століття
2. Особиста лірика українських поетів
3. Відтворення настроїв ліричного героя
через споглядання природи
ІІІ.
Висновок. Пізнавально-виховне значення поетичних творів
Обсяг твору – 2-2,5
сторінки, термін виконання роботи – до 16.12, дата прикріплення – 13.12
09.12.2022 р.
Українська мова – 8б клас
Тема. Порівняльний зворот
Матеріал для уроку
1.
Виконайте вправу
на повторення
https://learningapps.org/watch?v=pd65nvbs522
2.
Перегляньте
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=b03QA3gzvNI
3. Виконайте вправу № 5 ст. 59, впр. з будиночком ст..61 (спишіть 1 абзац, випишіть з 1 та 2 абзацу словосполучення, з яких можна виділити обставину, обставини підкресліть. Наприклад : височіє (де?) в селі
Скриншот інтерактивної вправи, письмову роботу прикріпити до ЄШ до 11.12
15.11.2022 р.
Українська література -8б клас
Тема. Поетична творчість В. Сосюри
Матеріал для уроку
1
3. Прослухайте поезії:
https://www.youtube.com/watch?v=tNk43gne8gg
https://www.youtube.com/watch?v=tC3k5uuePls
https://www.youtube.com/watch?v=gOBjsZ98f08
4. Прослухайте пісні на слова В. Сосюри
https://www.youtube.com/watch?v=0qhz0TQwOug
https://www.youtube.com/watch?v=ld4aTcRPs88
5. Виконайте письмово завдання
- випишіть художні засоби з поезії «Любіть Україну» - 2 бали
- складіть сенкани до слів «Україна», «кохання», «осінь» -3 бали
- дайте письмову відповідь на запитання ст..69 №7, ст..70 №11 - 3 бали
- виконайте тестове завдання -4 бали
Завдання необхідно виконати до 16 листопада 22:00
Код доступу 4957651
використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Письмове завдання прикріпити до ЄШ до 21.11
09.11. 2022 р.
Українська мова
Контрольна робота
1.Спишіть, вставляючи пропущені букви та розділові
знаки.
(Що)річно 9 листопада
українці відзначають (Д, д)ень українс..кої писемності та мови. Це свято встановл(е,и)(нн,н)о на честь українс..кого
літописця Нестора.
У народу немає більшого скарбу ніж його мова. Саме мова це характер народу його пам..ять
історія й духовна могутність. У ній відбивают..ся звичаї традиції побут народу
його розум і досвід краса й сила душі.
Досвід людства (у)продовж тисячолі(тт,т)ь переконливо
доводить, що занепад мови це зникне(н,нн)я
нації. Якщо ж мова стає необхідною і вживаєт..ся (на)самперед національною
елітою сильною і (високо)розвиненою стає
нація і держава.
1. Виконайте синтаксичний аналіз першого речення
2. Випишіть присудки з усіх речень,
крім 2 і 3, визначити вид присудка за таблицею
присудок |
вид |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
08.11.2022р.
Українська література- 8б клас
Тема. Контрольна робота
Матеріал для
уроку
1. Виконайте тестове завдання (4 бали)
Завдання необхідно виконати до 8 листопада 20:00
Код доступу 2678168
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
2. Напишіть есе на тему «Світ
української поезії ХІХ століття» (на матеріалі прочитаних творів Т.Шевченка та
Лесі Українки) – обсяг 1-1,5 сторінки – (8балів)
Есе
прикріпити до ЄШ протягом 08.11
02.11.2022 р.
Українська мова – 8б клас
Тема. РЗМ Докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису
пам’яток історії й культури
Матеріал для уроку
1. Прослухайте текст
https://www.youtube.com/watch?v=Cam3DBedk4U
2. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=ib5QClFsJIE
3. Напишіть докладний переказ прослуханого тексту
Зверніть увагу!
Завдання докладного переказу — відтворити якнайповніше зміст вихідного тексту. Цей вид переказу здійснює детальну, розгорнуту, послідовну, близьку до тексту передачу змісту почутого, побаченого чи прочитаного з якнайповнішим використанням лексичних і стилістичних засобів. Докладний переказ дається ще і з метою привернути увагу школярів до виражальних засобів мови письменника
Виконану письмову роботу
прикріпити до ЄШ до 03.11(дата прикріплення 02.11)
Критерії оцінювання
переказу розміщено на блозі в розділі «Критерії оцінювання письмових робіт»
01.11.2022 р.
Українська література – 8б клас
Тема. Робота за поемою «Давня казка»
Матеріал для
уроку
І. Виконайте
письмово вправу «Вірю-не вірю:
1.Пісні
поета розходилися по світу.
2.Поет,
побачивши мисливську юрбу, одразу втік.
3.Перша
зустріч поета й лицаря була малоприємною
4.Лицар був
гордий і завзятий
5.Найбільше
багатство для поета – творчість і воля.
6.Бертольдо
звернувся до поета з особистим проханням
7. Бертольдо
заспівав серенаду для своєї дружини
8. Бертольдо
запросив поета на своє весілля
9.Військо
Бертольдо надихнулося піснею
10. Бертольдо
змінив своє ставлення до підданих
11.Бертольдо
був задоволений бунтівними піснями
12.Поет
відмовився від благ Бертольдо
ІІ.
Виконайте інтерактивну вправу
https://learningapps.org/view2732313
(автор О. Грищенко)
ІІІ.
Складіть цитатний план до 3 та 4 розділів
Виконане завдання: скриншот
інтерактивної вправи(3 бали)+вправу «Вірю-не вірю» (2 бали)+цитатний план (7
балів) прикріпити до ЄШ до 07.11 (прикріпити на дату 01.11)
31.10.2022 р.
Українська мова – 8бклас
Тема. Узгодження підмета і присудка
Матеріал для уроку
І. Завдання
на повторення
1. Виконайте
інтерактивну вправу
https://learningapps.org/watch?v=pc53d1bkn22
1. Запишіть з цієї вправи 2 речення за
вибором, виконайте синтаксичний розбір
ІІ.1.Перегляньте
відео:
https://www.youtube.com/watch?v=GhuIP9rJ-8Y
2.Опрацюйте матеріал підручника с. 40.
3. Виконайте вправу 4 ст.40
Скриншот
інтерактивної вправи, виконану роботу прикріпити до ЄШ до 02.11 (прикріпити на дату 31.10)
28.10.2022 р.
Українська мова – 8б клас
Тема. Складання діалогів
Матеріал для уроку
І.Повторіть
правила вживання тире між підметом і присудком
ІІ.
Виконайте вправу.
Запишіть
речення, розставте розділові знаки, підкресліть підмет і присудок
Праця то єдина служба людям, народові, ідеалам.
Життя без книг це хата без вікна.
Придержати язика вчасно то нелегка річ. Одне
це творити язиком, а друге це перти
плуга. Лиш боротись значить жить. Ідеал наш гармонійно розвинена,
високоосвічена, культурна, щаслива людина. Наче кулька в жонглера на вістрі
наша куля земна. Ввесь світ був як казка, повна чудес, таємнича, цікава й
страшна. Кожному мила своя сторона..
3.Виконайте тестове завданн
Завдання необхідно виконати до 31 жовтня 09:00
Код
доступу 6062121
використайте
цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
4 Складіть
письмово діалог-обмін думками (обсяг
10-12 повноцінних реплік) на одну з тем:
«Чому важливо
зберігати пам’ятки культури»
«Пам’ятка
культури, яка мене найбільше вразила»
«Найвизначніші пам’ятки культури України»
Виконану класну і домашню роботу прикріпити
до ЄШ до 31.10., прикріпити на дату 28.10.2022
Працювати над діалогом можна до 02.11., діалог
прикріпити до ЄШ на дату 02.11
26.10.2022 р.
Українська мова – 8б клас
Тема. Тире між підметом і присудком
Матеріал для уроку
1. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=2IfQc21hzCc
2. Опрацюйте матеріал на ст. 40,
складіть письмово схему «Тире між підметом і присудком»
3. Виконайте письмово вправу 5 на ст.
41(1-8)
Виконану роботу прикріпити до ЄШ 28.10.
25.10.2022 р.
Українська література – 8б клас
Матеріал для уроку
1. Повторіть життєпис Лесі Українки
2. Прочитайте поезії на ст.47-48
3. Ознайомтеся з ідейно-художнім
аналізом творів
https://dovidka.biz.ua/davnya-vesna-analiz/
https://dovidka.biz.ua/hotila-b-ya-pisneyu-stati-analiz/
4. Виконайте інтерактивну вправу
https://wordwall.net/uk/resource/37298668
5. Напишіть есе (до 1 ст.) на одну з тем
«Весна як дарунок долі»(за
поезією «Давня весна»)
«Волелюбність і творчість – складові життя
Лесі Українки» ( за поезією «Хотіла б я піснею стати»)
Скриншот виконаної вправи (6балів) та есе (6 балів) необхідно прикріпити до ЄШ до 31.10
24.10.2022 р.
Українська література – 8б клас
Тема. Леся Українка. Життєва доля
Матеріал для
уроку
1. Роботи за твором О.Жовни можна
прикріпити до кінця уроку
2. Перегляньте відео
https://www.youtube.com/watch?v=4BEqlunkBqw
3. Опрацюйте матеріал підручника
ст.45-46, складіть письмово план-конспект
4. Виконайте інтерактивну вправу
https://learningapps.org/view5773021
18.10.2022 р.
Українська література – 8б клас
Тема. ЛРК. Олександр Жовна. «Наталочка»
Матеріал для уроку
І.Завдання
на повторення. Виконайте інтерактивну вправу
https://learningapps.org/view2680320
ІІ.
Вивчення теми уроку
- ознайомтеся з інформацією про письменника
https://kino-teatr.ua/uk/person/jovna-oleksandr-20406.phtml
ІІІ. Прочитайте твір, виконайте письмово
завдання
1.Визначте елементи сюжету
(експозиція, зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка)
2. Назвіть 4-5 деталей,
визначити їхню ідейну роль
3. Визначте риси характеру
Наталочки
4. Які думки й почуття
викликає прочитаний твір
Скриншот інтерактивної вправи (з бали) та письмову відповідь на запитання прикріпити до ЄШ до 24.10.
12.10.2022 р.
Українська мова - 8б клас
Тема. РЗМ Конспект. Тематичні виписки
Матеріал для уроку
Оцінювання
контрольної роботи
Текст – 5 балів
Завдання №1 – 3 бали
Завдання №2
- 6 балів
Завдання №3 – 10 балів
(2б- загальна характеристика,3б.- члени речення, 3б. – словосполучення,
2 б.- частини мови)
Усього -24 бали
Результат роботи -
(набрана кількість балів:24)х12
1.Вправи на
повторення
Виписати
словосполучення, визначити головне
й залежне слово, поставити
запитання
Південний і
східний, ціную свободу, буду вболівати,
Україна бореться, нездоланна країна,
кожний з нас, роблю швидко, високо в небі, накивати п’ятами, біля річки, сиджу біля річки
Виконати синтаксичний аналіз речення(загальна
характеристика, визначення членів речення та частин мови, виписування словосполучень
для визначення ДЧР)
Закупівля
дронів є новою сторінкою для волонтерів.
Ми дякуємо
захисникам українського неба.
2.Робота з
підручником.
Опрацюйте матеріал на ст..157. Випишіть основні поняття
Виконайте усно
впр.1,2 ст.158
Виконану письмову
роботу прикріпити до ЄШ протягом 12.10
11.10.2022 р.
Українська література - 8б клас
Тема. Поезія Т. Шевченка
Матеріал для уроку
1. Прочитайте поезії Т. Шевченка (ст. 39-42)
2. Ознайомтеся з аналізом поезій
https://dovidka.biz.ua/meni-odnakovo-chi-budu-analiz/
https://dovidka.biz.ua/oy-tri-shlyahi-shirokiyi-analiz/
3.Опрацюйте теоретичний матеріал на ст. 43, випишіть визначення, виділені жирним шрифтом
4.Виконайте тестове завдання
Завдання необхідно виконати до 11 жовтня 21:00
10.10.2022 р.
Українська мова – 8б
клас
Тема. Контрольна робота
Матеріал для уроку
Запишіть текст, розкрийте дужки, вставте пропущені
букви та розділові знаки, виконайте післятекстові завдання
Україна має тисячо(літню)
традицію д..ржавності. Вона (не)була бе(с,з)перервною. Під впливом зовнішніх та
внутрішніх чинників українс..кі території не раз потрапляли під владу
держав-завойовниць.
Українс..кий визвольний рух розвивався
у формах збройної або (не)насильницької боротьби. З 2014 року а особливо після
повно(масштабного) вторгне(н,нн)я росії 24 лютого 2022 року українці знову зі
зброєю в руках захищають власну свободу та територіальну цілісність держави.
Ми сьогодні бор(и,е)мося за
нашу свободу незалежність за право бути вільною людиною на своїй землі. Нас захищають справжні (супер)герої які об..єдналися (за)ради захисту Батьківщини.
Ми маємо в(и,е)личезну підтримку міжнародних партнерів. Увесь світ підтримує
Україну. Саме тому Перемога буде за нами.
І варіант
1.Визначити тему, основну думку, ключові слова(5-6)
2.
Виписати словосполучення,
позначити головне і залежне слово,
поставити запитання
Важливий, але не
дуже, пройтися вулицями, найбільш затребуваний, пісня лунає, надворі весело,
бити байдики, кожний учитель,
четвертий за списком, білий
сніг, уміти читати.
3.Виконати синтаксичний аналіз
речення, визначити ДЧР за допомогою виписаних словосполучень
Циганська вдача кликала ту мандрівну душу в подорож.
ІІ варіант
І.Виконати завдання
до тексту
1.Визначити тему, основну думку, ключові слова(5-6)
2.
Виписати словосполучення,
позначити головне і залежне слово,
поставити запитання
Не то дощ,не то
сніг, покласти на парту, більш важливий,
Україна вражає, дуже щасливий,
жалити язиком, наші учні, другий
за списком, важливий день,
уміти слухати
3.Виконати синтаксичний аналіз
речення, визначити ДЧР за допомогою виписаних словосполучень
Голос батька дуже довго звучав у Мавриних вухах.
І варіант
Абуєва, Бучковська, Гордієнко, Гребенюк, Гріденко, Дмитрієва, Дубовченко,
Костиненко, Крошка, Кукла, Мальч, Мезенцева
ІІ варіант
Олійник, Письменна, Пуга, Радковський, Руденко, Сафронов, Семенчук, Степанчук,
Тельний, Ушакова, Царьова, Швець, Якуніна
Виконану роботу прикріпити до ЄШ
10.10.2022 р.
Українська література –
8б клас
Тема. Життєпис Тараса
Шевченка
Матеріал для
уроку
1. Перегляньте відео:
https://www.facebook.com/lusbul/videos/423559653100542/
https://www.youtube.com/watch?v=22JelMxUVqs
2. Опрацюйте ст. підручника 37-39,
складіть письмово план-конспект
3. Виконайте інтерактивну вправу
https://learningapps.org/watch?v=pciira8ca22
Скриншот інтерактивної
вправи (3бали) та план-конспект прикріпити до ЄШ
04.10.2022 р.
Українська література – 8б клас
Тема. Контрольна робота
Матеріал для
уроку
І. Виконайте тестове завдання
Завдання необхідно виконати до 4 жовтня 21:00
Код доступу 4156715
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
ІІ. Дайте письмові відповіді на запитання
на основі підручника:
1. Чим художня література
відрізняється від наукової
2. Назвіть різновиди
художніх образів
3. Порівняйте народні
думи та історичні пісні
4. Які художні засоби
використовуються в історичних піснях
5. У чому велич і трагізм
долі Марусі Чурай
6. Яку форму мають пісні «Засвіт
встали козаченьки» та «Віють вітри, віють
буйні»
7. Що таке речитатив
8. Конкретизуйте
структуру думи «Маруся Богуславка»
ІІІ. Виконайте творче завдання
Напишіть есе (обсяг 1 сторінка) на тему «Таємничий світ повісті О.
Кобилянської «У неділю рано зілля копала» або "Героїчний світ народного епосу"
Оцінювання: тест 2 бали (12-10 балів – 2 бали, 9-4 бали – 1 бал, 3-1 бал – 0 балів), відповіді на запитання – 4 бали, творче завдання – 6 балів
Виконану письмову роботу прикріпити до
Єдиної школи протягом 04.10.
14.09.2022 р.
Українська мова – 8б клас
Тема. Повторення відомостей про мовлення, текст,
стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті
1.
Прочитайте матеріал
за покликанням:
https://subject.com.ua/ukrmova/zno_2019_1/55.html
( до частини «Читання й аналіз тексту»
2.
Дайте письмову відповідь
на основі прочитаного:
-
що таке текст
-
які засоби забезпечують єдність змісту тексту
-
що включає внутрішня будова тексту
-
які два основні види тексту існують
-
що таке ССЦ
-
що є основними елементами тексту
-
на які типи можна поділити тексти
-
що включає лінгвістичний аналіз тексту
3. Виконайте тестове завдання:
Завдання необхідно виконати
до 14
вересня 20:00
Код доступу 3045437
використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Письмову роботу принести 19.09 до школи або надіслати на пошту Irina1599@i.ua 14.09 (за умови відсутності в школі)
Оцінювання
роботи – тест (4бали)+письмова робота (8 балів)
09.09.2022 р.
Українська мова – 8б клас
Тема. Повторення. Морфологія. Орфографія
Матеріал для уроку
1.
Вправа на
повторення (письмово)
Ст.8
впр. 5; ст. 10 впр. 1
2.
Перегляньте
теоретичний матеріал:
3.
Прочитайте текст.
Виконайте завдання до нього
У кожного народу – своя мовна картина світу,
тобто в мові виявляється ментальність, і водночас мова формує, забезпечує
оригінальний, неповторний погляд на світ представників різних народностей. Слово матері,
слово народної пісні, історія, закодована в думах, піснях, переказах,
засвідчена в історичних пам’ятках, козацьких літописах, історія, яка
повернулася до українців у страшних документах голодомору, духовного
винародовлення, – все це формує мовно-національну свідомість, а вона, у свою
чергу, впливає на всі сфери суспільного життя українців. Поступово в суспільстві
утверджується усвідомлення того, що не лише людина володіє мовою, а й мова
володіє людиною. Саме через мову ми здатні усвідомлювати себе і довколишній
світ.
- визначте письмово тему та основну
думку тексту;
-
запишіть виділене речення, визначте частини мови
4. Виконайте інтерактивну вправу
https://learningapps.org/watch?v=pc3rkwckk22
Виконане письмове завдання (9 балів) та скриншот інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua протягом п’ятниці 09.09.
06.09.2022 р.
Українська мова – 8б клас
Тема. Повторення вивченого. Лексикологія. Фразеологія
Матеріал для уроку
1. Повторення вивченого
Усно
закінчіть фразу:
Кожен
громадянин України повинен зрозуміти, що мова – це…….
Мову
береже й творить не тільки закон, а й …………
Розвинена
держава дбає завжди про культуру мовлення, адже……….
2. Матеріал для повторення
3. Виконайте письмово вправи:
Ст.7
впр. 1 (списати, , у 4 та 5 реченні визначити частини мови, підкреслити слова,
вжиті в переносному значенні)
Ст.8
впр. 5;
Ст.
10 впр. 1
05.09. 2022 р.
Українська література –
8Б клас
Тема. ВСТУП. Художня література як одна з форм духовної
діяльності людини. Функції художньої літератури.
Матеріал до
уроку
1. Повторення вивченого в 7 класі
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfm_aXjeFDeQdZWTLLl7EH_Tpdu9p4Dw0yXrzWXDz46iD1jKQ/viewform
2. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ відео:
https://www.youtube.com/watch?v=mPqgDoBmRaE
3. Прочитайте ст. 4-10 підручника
4. Дайте повну письмову відповідь на запитання
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfvwy2M78aCNHfTEupC12NiwG5iDuiqwuPQHlnPliqwUOm_xA/viewform
Оцінка за
урок: тестове завдання 4 бали (1-3 правильні відповіді – 1 бал; 4-6 правильних
відповідей – 2 бали; 7-9 правильних відповідей – 3 бали; 10-12 правильних
відповідей – 4 бали) +8 балів за відповіді на запитання
Роботу необхідно виконати
до 10.00 07 вересня
Немає коментарів:
Дописати коментар