Контрольна робота для учнів 9-В класу
1. Тестове завдання
І варіант
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdrmVpotF8vrgaPlgLFoBpOTC7Yw4LmZTeVaBb2uIBAQUzF0A/viewform
ІІ варіант
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc9RmC_HGWUg2zma6Bj1sw2DPSlnPpQCdpVnlnAMTP3xdl31Q/viewform
І варіант | ІІ варіант | ІІІ варіант | |
Алєксєєнко Тетяна | Алієв Марат | ||
Мазурцов Олександр | Задолінний Гліб | ||
Гевел Роман | Михайлов Денис | ||
Сальнікова Єлизавета | Ніколаєнко Іван | ||
Пинзар Володимир | Скидан Володимир | ||
Терзян Марк | Трубін Владислав | ||
| Черненко Ірина | ||
Синтаксичний аналіз речень
І варіант
Раптом у двір ввійшов якийсь дядько і
вони із Семеном поспішно почали про щось
говорити.
Землю де нині розкинулася південна частина України у
давнину заселяли різні кочові народи.
Умовк Кобзар сумуючи щось руки не грають.
ІІ варіант
Усе іде
але не все минає над берегами вічної ріки.
З
дороги видно було як вився у низині
кривульками глибокий Прут.
Надії стало ясно старий стомлений роботою муляр проходить останній шматок свого шляху.
ІІІ варіант
Машину повело і ми згубили шлях.
Рідну
пісню треба захищати так як захищають
рідний край.
Задзвонив
телефон я відволікся від справ
доручених директором.
9в клас
І варіант | ІІ варіант | ІІІ варіант |
Алєксєєнко Тетяна | Алієв Марат | Андрійчук Микола |
Бірзул Єлизавета | Бурдейний Артем | Вербовий Олександр |
Гевел Роман | Задолінний Гліб | Кедік Тимур |
Костенко Тигран | Кужель Марія | Мазурцов Олександр |
Макарова Камілла | Михайлов Денис | Настусенко Михайло |
Науменко Єлизавета | Ніколаєнко Іван | Пинзар Володимир |
Сальнікова Єлизавета | Скидан Володимир | Стецюк Ярослав |
Терзян Марк | Трубін Владислав | Фучеджи Валерія |
Чепляка Владислава | Черненко Ірина |
Виконане завдання прикріпити до ЄШ на 14.05 до 8.00 19.05
06.05.2024
р.
Українська мова – 9б
клас
Тема. Повторення.
Орфографія. Пунктуація
Матеріал для
уроку
1. Опрацюйте текст, запишіть 5 орфограм та
пунктограм, письмово поясніть 2 орфограми та 2 пунктограми
Селянський
син з України став на канадській землі мільйонером, сягнувши
неймовірних вершин успіху та благополуччя, здолавши чимало складних для нього обставин - такою є блискуча, абсолютно
неймовірна життєва кар’єра. Адже судилося йому
в двадцять сім років починати в чужому краю своє життя заново, як кажуть, з чистої сторінки. Крім власних, звичних до праці рук та світлої голови, не мав він тоді нічого.
Ім’я цієї людини - Петро Яцик. Небайдужість, мабуть, була однією з головних рис його
характеру. Він був українцем, який усвідомлював усе: і болі, і тривоги, і проблеми свого народу. Петро Яцик - це філософ-самоук; співрозмовники, спілкуючись з ним, починали вірити в себе,
Справою свого життя він уважав допомогу
щиру Україні, пояснював необхідність ґрунтовної освіти, вчив не жити у світі ілюзій, а самокритично дивитися на себе і
працювати без упину.
Колишній хлопець із українського села, він виріс у Канаді до рівня
видатного громадського діяча, мецената, який виразно бачить національні пріоритети та безкомпромісно відстоює їх. Петро
Яцик любив повторювати: «Убогий духом не може бути багатим,
незважаючи на
те, скільки
грошей він має».
2. Повторіть вивчене про складне речення. Виконайте
синтаксичний аналіз речень
Сашко зробив домашнє завдання склав речі до портфеля і мати полегшено
зітхнула.
Небо яке засіяли зорі, чудово заблищало.
Прийде вечір всі вулиці в селі
аж гудуть піснями.
3.
Виконайте письмово вправи
Ст.132 впр. 1, 3
Виконану письмову роботу прикріпити до ЄШ на дату
06.05 до 10.05
Підготуватися
до написання контрольного диктанту та контрольної роботи за темо. «Складне
речення»
Українська література
01.05 - 9б, 9в класи
Тема. РЗМ Конспект статті про творчість Т. Шевченка. Підсумкова робота за вивченою темою
1. Прочитайте одну зі статей, присвячену творчості Т. Шевченка, складіть план-конспект
http://conference.nbuv.gov.ua/report/view/id/459
https://taras-shevchenko.com.ua/ua/biography/period-troh-lit.htm
https://dspace.udpu.edu.ua/bitstream/6789/2948/1/Zhinochi_obrazy_u_tvorchosti_Tarasa_Shevchenka.pdf
2. Підготуйте підсумкову роботу за темою "Життєвий і творчий шлях Т. Шевченка" (за вибором)
1. Напишіть твір-роздум (обсяг 2,5-3 сторінки) на одну з тем (максимальна оцінка 7 балів):
"Актуальність творів Тараса Шевченка"
"У чому пізнавально-виховне значення творчості Тараса Шевченка"
"Сучасне прочитання поезій Тараса Шевченка"
2. Створіть презентацію на одну з тем (максимальна оцінка 9 балів):
"Рання творчість Т. Шевченка"
"Творчість періоду "трьох літ"
"Творчість Т. Шевченка періоду заслання"
"Поезія останніх років життя"
3. Створіть самостійно озвучену презентацію на одну з тем (можливе використання штучного інтелекту) на одну з тем (максимальна оцінка 12 балів):
«Поки б'ються серця людей, звучатиме і голос Шевченка»
"Шевченко – це той, хто живе в кожному з нас. Він – як сама душа нашого народу, правдива і щира"
«Феномен Шевченка відбиває нашу національну природу, наше світосприйняття, наше минуле і нашу надію на майбутнє"
План-конспект статті, виконану підсумкову роботу прикріпити до ЄШ до 09.05
Українська мова - 29.04. - 9б, 30.04. - 9в класи
Матеріал до 1 уроку
Матеріал до 2 уроку
1. Опрацюйте матеріал параграфа 36
2. Виконайте вправу 1 (ст. 128-129)
Виконане письмове завдання, скриншот інтерактивної вправи прикріпити до ЄШ до 06.05
23.04.2024 р.
Українська література - 9б,9в класи
Тема. Біблія у
творчості Т. Шевченка
Матеріал до
уроку
1. Завдання на повторення
Дайте повну, самостійно
сформульовану відповідь на
запитання за поемами «Катерина (1-6 запитання), «Наймичка» (7-12 запитання) –
12 балів
1. Чому Катерину вкрили хусткою
2. Як поставилися батьки до народження
позашлюбної дитини
3. Що змушена була робити Катерина після
розмови з батьками
4. На що сподівалася Катерина, пішовши з
дому
5. Якою була зустріч Катерини з москалем
6. Який вихід знайшла Катерина зі
становища, у якому опинилася
7. З якого роду була героїня поеми
8. Як немовля опинилося в діда Трохима
та баби Насті
9. Який вихід знаходить героїня поеми,
щоб бути поруч з дитиною
10.Як ставиться до Марка Ганна
11.Чому Ганна відмовляється бути на
весіллі Марка
12.У чому зізнається Ганна в кінці твору
2. Прочитайте матеріал на ст 243-247. Прокоментуйте у формі
мініроздуму висловлювання Б. Степанишина ( ст.243-244) (12балів)
Критерії оцінювання мініроздуму:
Обсяг не менше 100 слів
Теза (вступ) - 2 бали
Два докази – 4 бали
Два приклади (з творів Т. Шевченка) – 4 бали
Висновок - 2 бали
Виконане завдання
прикріпіть до ЄШ на дату 16.04 (9б), 19.04 (9в) до 01.05.
Українська
література
9б,
9в - 10.04.2024 р.
Самостійна
робота за творами періоду «трьох літ»
І. Дайте
відповідь на запитання за допомогою підручника (12 балів):
1.Що стало передумовою написання поеми «Сон»
2. З якою метою поет використовує прийом сну
3. З якою метою письменник змальовує образ землячка
4. Як І. Франко схарактеризував поему «Сон»
5. Кому присвячено поему «Кавказ»
6. Які мотиви звучать у поемі «Кавказ»
7. Які образи-символи використовує Т. Шевченко в поемі
«Кавказ»
8. Що символізує образ Прометея
9.Чому Т. Шевченко обрав жанр послання для твору «І
мертвим, і живим»
10.Яким постає в посланні образ автора
11. Кому адресоване послання «І мертвим, і живим»
12. Прокоментуйте один з афоризмів з послання
ІІ. Дайте
відповідь на запитання у формі мініроздуму (12 балів)
Чому поетична творчість періоду «трьох літ» - це
намагання Тараса Шевченка змінити суспільну свідомість українців і виправити
трагічні помилки історії?
ІІІ.
Виконайте тестове завдання (12 балів)
Код доступу 3136511
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Оцінка за
роботу (бали за відповіді+бали за мініроздум+ бали за тест):3
Українська мова
9б - 08.04.2024 р.
9в - 09.04.2024 р.
Контрольна робота №4
1. Запишіть текст
відповідно до правописних та пунктуаційних норм (12 балів)
Селянс..кий син з
України став на канадській землі мільйонером сягнувши неймовірних вершин успіху
та благополу(ч,чч)я здолавши (чи)мало
складних для нього обставин такою є
блискуча абсолютно неймовірна життєва
кар..єра. Адже судилося йому в двадцять сім років починати в чужому краю своє
життя (за)ново як кажуть з чистої сторінки. Крім власних звичних до праці рук та світлої
голови не мав він тоді (ні)чого.
Ім’я цієї
людини Петро Яцик. Небайдужість мабуть була однією з головних рис його характеру. Він
був українцем, який усвідомлював усе і болі
і тривоги і проблеми свого народу. Петро
Яцик це філософ(самоук) співрозмовники
спілкуючись з ним починали вірити в себе,
Справою
свого життя він уважав допомогу щиру Україні пояснював необхідність ґрунтовної
освіти вчив не жити у світі ілюзій а самокритично дивитися на себе і працювати (без)
упину. Колишній хлопець із українського села він виріс у Канаді до рівня
видатного громадського діяча мецената який виразно бачить національні пріоритети та
безкомпромісно відстоює їх. Петро Яцик любив повторювати Убогий духом не може
бути багатим (не)зважаючи на те скільки
грошей він має.
2. Виконайте тестове
завдання за покликанням(12 балів):
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfTp5JcyJs2iqtj4An9mjhI-fXjqZetJSo799EB45urKNubcg/viewform
3. Виконайте синтаксичний
аналіз речення (12 балів):
І варіант
Спить на подвір’ї жито в снопах сплять
чорнобривці напоєні сонцем сплять горобці у стрісі.
ІІ варіант
Говори моя мила
твоя мова співучий струмок.
ІІІ варіант
Виглянуло сонце озеро вмить проясніло радісно посміхнулось до неба.
9б клас
І варіант |
ІІ варіант |
ІІІ варіант |
Абуєва Вікторія |
Бучковська Софія |
Гордієнко Ярослав |
Гребенюк Поліна |
Гріденко Роман |
Дмітрієва Карина |
Дубовченко Олена |
Когатько Вікторія |
Костиненко Богдан |
Крамар Іван |
Крошка Олег |
Кукла Роман |
Мєзєнцєва Мирослава |
Овчаренко Тетяна |
Олійник Ярослав |
Письменна Катерина |
Пуга Едуард |
Радковський Назар |
Руденко Катерина |
Сафронов Андрій |
Семенчук Дмитро |
Середюк Микола |
Степанчук Ярослав |
Тєльний Дмитро |
Ушакова Аліса |
Царьова Марія |
Швець Микита |
Якуніна Світлана |
|
|
9в клас
І варіант |
ІІ варіант |
ІІІ варіант |
Алєксєєнко Тетяна |
Алієв Марат |
Андрійчук Микола |
Бірзул Єлизавета |
Бурдейний Артем |
Вербовий Олександр |
Гевел Роман |
Задолінний Гліб |
Кедік Тимур |
Костенко Тигран |
Кужель Марія |
Мазурцов Олександр |
Макарова Камілла |
Михайлов Денис |
Настусенко Михайло |
Науменко Єлизавета |
Ніколаєнко Іван |
Пинзар Володимир |
Сальнікова Єлизавета |
Скидан Володимир |
Стецюк Ярослав |
Терзян Марк |
Трубін Владислав |
Фучеджи Валерія |
Чепляка Владислава |
Черненко Ірина |
|
Оцінка за роботу (бали за текст + бали за тест + бали за розбір):3
9в Українська мова - 13.02.2024 р.
Тема. Тренувальні вправи
Матеріал для уроку
1. Повторити вивчене про СПР
https://www.youtube.com/watch?v=OIWDzruERwQ
2. Виконати інтерактивну вправу
https://learningapps.org/watch?v=pmcr3e7ik18
3. Виконати письмово вправи
Ст..95 вправа 1 (4-5), вправа 2 (3-5) вправа 3
Виконати синтаксичний розбір одного записаного речення
Скриншот інтерактивної вправи,
виконане письмове завдання прикріпити до ЄШ до 16.02
Українська література
9б - 13.02
9в - 16.02
Тема. Робота за повістю М.Гоголя "Тарас Бульба"
Матеріал до уроку
Матеріал для
уроку
1. Перегляньте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=Cf55xAWV4ME
2. Перегляньте відео та запишіть, які
риси властиві головному герою
https://www.youtube.com/watch?v=zXSB-NiHa4E
3. Дайте цитатну відповідь
на запитання
І варіант
1. Чому сталася бійка між Остапом та
батьком
2.Як починав учитися Остап
3.Як описує Січ М. Гоголь
4.Про що просить татарка Андрія
5. Як пояснює панночка неможливість
покохати Андрія
6. Якою була зустріч батька із
сином-зрадником
ІІ варіант
1.
Чому
Тарас Бульба вирішив відправити синів на Січ
2.
Чим
відрізнявся від свого брата Андрій
3.
Чи
була Січ збіговиськом гультяїв
4.
Чим
є Вітчизна для Андрія
5.
Як
характеризує товариство Тарас Бульба
6.
Якими
були останні хвилини життя Остапа
4. Дайте відповідь на запитання у
вигляді мініроздуму «У чому патріотичний пафос повісті?»
*пафос – це почуття
особливого піднесення, великого захоплення.
Текст для стислого переказу
Чи є така пташка, яка б змогла прожити без крил, без польоту, без
неба? Чи є на світі хоч одна людина, яка з малих літ не прагнула б відшукати в
цьому житті своє земне щастя? Та кожен уявляє його по-своєму. Для одного це
синиця в жмені, для іншого — журавель у небі. А скільки гірких розчарувань
буває на схилі літ, коли розвіюються старі ілюзії і приходить прозріння! І тоді
людина, яка досягла всіх земних благ, почуває себе глибоко нещасною. Якби можна
було почати життя заново, вона прожила б його зовсім інакше. А вже пізно. Бо
підступила та грань, за якою на неї чекають тлін і вічний морок. А могло б
початися безсмертя... Та душа не прокинулася вчасно, не піднялась над суєтою
буття, не полетіла до світла, не пізнала справжнього щастя. То ж у яких світах
його шукати, як розпізнати? Над цим вічним питанням замислювались найбільші
мудреці світу. Серед них і наш український філософ та поет Григорій Савич
Сковорода.
У своїх філософських трактатах, байках, поетичних творах Сковорода
роздумує над природою людського щастя і шляхами, що ведуть до нього. Щоб бути
щасливим, вважає поет, не треба шукати багатства, чинів, слави, бо все те
скороминуще і тлінне. Не тіло повинно панувати над людиною, забираючи її в
полон своїх нікчемних потреб, а дух, що єднає нас із Вічністю, з Богом. Часто
люди блукають світом у пошуках химерного щастя, страждають і зневірюються, бо
всі їхні зусилля виявляються марними. А бути щасливим зовсім не важко, варто
лиш стати мудрішим і заглянути у своє серце. Адже Царство Боже в нас самих. То
ж пізнай самого себе! Щастя — у серці, серце — в любові, любов — у законі
Вічного. Всі люди рівні перед Богом, і кожен може досягти щастя. Його не купиш
за гроші, воно дається завжди безкоштовно. Бо ціна його вимірюється не грошима,
а зрілістю душі. Неодмінною умовою щастя є чесне життя, чиста совість.
Свою філософію поет підтвердив власним життям. Він жив так, як
учив. Міг стати придворним співцем, а став мандрівним учителем. Міг надбати
багатство, а надбав мудрість. Міг жити в розкішних палацах, а обрав заміть них
широкі шляхи та зелені діброви. Так і мандрував від села до села, щедро даруючи
людям скарби свого серця, ведучи таємну розмову з деревами, квітами, пташками,
творячи тиху молитву до Бога у величному храмі природи. І всміхалось до нього
ласкаве сонце, і пестили його шовкові трави, і земля дарувала силу й натхнення.
А люди тягнулися до світла, яке він випромінював, вдячно ловили слово істини і
бережно клали до скарбниці життєвої науки.
І тоді прозрілі серця шукають інші стежки у світі, обминаючи
пастки життєвих втіх і насолод, як обходив їх Сковорода, бо то рабство і смерть
для душі... Невільник не буває щасливим. Тому порви пута рабства і лети до
волі, до щастя, до безсмертя! Таким було слово істини, яке поет лишив у спадок
своїм близьким і далеким нащадкам.
Творче завдання (обсяг 1
сторінка)
Продовжити переказ відповіддю на запитання «У чому моє розуміння
щастя?» з використанням складнопідрядних речень.
Завдання для самостійної роботи
1. Виконати тестове завдання (до 08.10.до 22.00)
Я
всіх питав із щирою душею Яку ви любите найбільше мову?
Дай
зірку, дай… крізь сон дитя белькоче.
Насуплю
я брови говорить зима.
Немає в світі нічого
сильнішого за людину тихо
говорить він Івану.
Ласкавими словами й
гадюк чарують каже бабуся й додає Слово – не стріла, а глибоко ранить.
ІІ варіант
І тільки
закінчилося це, як дівчата заспівали про зелену діброву, питаючи в неї Хто в тій діброві гуляє?
Я так завзято благаю слово Не мовчи!
Дівчина
присіла на край колодязя й запитала Пора вертатись до роботи?
Привіт!
– захекався хлопець і запитав Чому
ти вчора пропустила заняття?
Агов,
дівчата зраділа
Олена кличте усіх на посиденьки.
3. Складіть письмово діалог на одну з тем (до10 змістовних реплік)
"Наскільки важлива освіта"
"У кожного свій фронт"
"Бесіда про улюблену книгу(фільм)
Немає коментарів:
Дописати коментар