Дистанційне навчання 2020/2021 Українська мова 6Б, 6В класи

25.05.2021 р.

Українська мова – 6б, 6в клас

 

Тема. Підготовка до контрольної роботи

 

Матеріал до уроку:

 

1.   Повторіть вивчене про іменник, прикметник, числівник, займенник

2.   Виконайте тестове завдання

 

Код доступу 5876328

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
 

Тест відкрито до 26.05 до 8.00, час на виконання до 30 хв


18.05.2021 р.

Українська мова – 6б, 6в класи

 

Тема. Тренувальні вправи. Підготовка до контрольного диктанту

 

Матеріал до уроку

1.     Виконати письмово завдання:

-         вправа 597 (списати 1 та 2 абзаци)

-         підкреслити орфограми та пунктограми

-         письмово пояснити дві орфограми та одну пунктограму

(наприклад, «У слові «превеликий» пишеться «е», тому що префікс пре- означає перебільшення», «У реченні …. ставиться кома, тому що воно складне»)

-         підкреслити в записаному тексті всі іменники

 

Виконану письмову роботу здати 19.05 в школі, за умови відсутності на уроках 19.05 надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 10.00. 19.05

 

Домашнє завдання: підготуватися до контрольного диктанту

 

 

11.05.2021 р.

Українська мова – 6б, 6в класи

Тема. Правопис займенників

Матеріал до уроку:

1.    Перегляньте відеоурок (спробуйте «вловити» у практичній частині помилку)

https://www.youtube.com/watch?v=xN4M2BI8sSU

2.    Виконайте інтерактивну вправу

https://learningapps.org/display?v=pjjj7kiyc21

 

Домашнє завдання: повторити вивчене про займенник як частину мови

07.05.2021 р.

Українська мова – 6б, 6в клас

Тема. Відмінювання займенників

Матеріал для уроку:

1.     Повторити § 60

2.     Виконати письмово вправи:

 № 505 (як тестове завдання)

 №506

 № 512 (списати, визначити частини мови)

3. Виконати тестове завдання

Код доступу 9571387

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

(тест відкрито до 12.00 08.05, час на виконання до 40 хв)

Виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 17.00 07.05 

Оцінювання роботи:

 

Вправа 505 – 2 бали

Вправа 506 -  3 бали

Вправа 512 – 3 бали

Тест – 4 бали

 

05.05.2021 р.

Українська мова – 6б, 6в класи

Тема. Відмінювання займенників

Матеріал для уроку

1.    Виконайте інтерактивну вправу на повторення

https://learningapps.org/display?v=pmdf1wdek21

2.    Прочитайте §60

3.    Виконайте письмово завдання

-         вправа № 501 (запишіть розгадане речення, визначте в ньому частини мови)

-         вправа 519 (випишіть виділені займенники, визначте розряд та відмінок)

-         запишіть речення, розкривши дужки

Людині треба, щоб її робота залишалася після (вона) самої жити. І добре синові: у (він) є мати, і добре матері: у (вона) є син. . Єсть (такий) у світі речі, від (який) душа сія. Я славлю тих, хто множить славу землі (своя) у труді. Від (уся) картини віє (щось) пісенним. Розцвітає осіння калина над Дніпром у (мій) саду. Я жду (ти) на перехресті днів перед порогом радості (своя)

 

Скриншот інтерактивної вправи та виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 17.00 05.05.

Оцінювання роботи:

Скриншот – 2 бали

Вправа 501 – 3 бали

Вправа 519 – 3 бали

Відмінювання – 4 бали

Домашнє завдання: §60

 

Тест «Займенник»

Код доступу 2504965

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Тест відкрито до 12.00 01.05 (час на виконання – 30 хв)

 КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ "ЧИСЛІВНИК"

 І. Прочитайте текст. Виконайте післятекстові завдання

Освіта – це гарантований Конституцією України (стаття п’ятдесят третя) процес здобуття інформації та навичок, необхідних для створення фундаменту, що знадобиться в житті.  Постійно вчитися потрібно для того, щоб почуватися щасливо й задоволено, претендувати на гарну роботу, гідну зарплату, комфортне життя й достаток, щоб підвищити самоoцінку, здобути авторитет у колі друзів, колег, у родині.  Базові знання з різних предметів людина отримує під час навчання в школі,  їхній рівень  може вповні свідчити про грамотність, освіченість у тій чи іншій галузі. Але цього недостатньо для того, щоб бути висококласним фахівцем у майбутньому.

-         Визначте тему та основну думку тексту – 2 бали

-         Дайте відповідь на запитання у формі мініроздуму (теза-доказ-приклад-висновок) на запитання «Що має робити людина, щоб стати висококласним  фахівцем у майбутньому?» -5 балів

ІІ. Практична частина

1.     Визначити частини мови у виділеному реченні – 5 балів

2.     Виконати морфологічний розбір числівника з прочитаного тексту – 2 бали

3.     Списати  речення, записуючи числівники й позначки  словами – 5 балів

Основна географічна особливість Землі - нерівномірний розподіл суші й моря. З 510 млн км2 її площі суша займає 149 млн км2 (29,2 %), а вода -  близько 361 млн  км2(70,8 %).

4.     Записати час, використовуючи всі можливі варіанти – 6 балів

11.20;   9.45;  17.30

      5. Розкриваючи дужки, запишіть у дві колонки словосполучення: 1) у яких іменники мають закінчення -и, -і; 2) у яких іменники мають закінчення -а (-я) – 5 балів

Півтора (зошит), два (раз), чотири (оберемок), півтори (зміна), півтора (день), три (місяць), три (рядно), два (училище), два (острів), перед першим (грудень), два (озеро), два з половиною (вагон), два (апельсин), півтора (місяць)

Ключ. З перших букв іменників прочитаєте назву вірша М. Рильського.

Усього балів:

І – 7 балів

ІІ – 23 бали

ІІІ – 12 балів

                                42 бали

Виконану роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua

до 16.00  28.04

ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

 

Для учнів 6в класу  Тест відкрито до 08.00 28 квітня, обмеження в часі -40 хв

Код доступу 6940345

Використайте  цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


Для учнів 6б класу Тест відкрито до 10.00 28 квітня, обмеження в часі -40 хв

Код доступу 4125877

 використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 


 

26.04.2021 р.

Українська мова – 6б,6в класи

Тема. Узгодження числівників з іменниками

Матеріал для уроку:

1.    Опрацюйте презентацію

hhttps://drive.google.com/file/d/1Ob4RLqDs-pcGMOh9Es2SQnvsfwvq1uww/view?usp=sharing



2   Виконайте вправи, розміщені в презентації

Виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua

до 17.00.26.04

Оцінювання роботи:

Вправа 1 – 3 бали

Вправа 2 – 3 бали

Вправа 3 – 3 бали

Вправа 4 – 3 бали

23.04.2021 р.

Українська мова – 6б, 6в класи

 

Тема. Тренувальні вправи

 

Матеріал до уроку

     І. Повторіть правила запису часу на годиннику

ІІ. Вправа на повторення

-         виконайте письмово завдання (один годинник за вибором) зі слайду «Вправний годинникар». Час на годиннику запишіть у різних варіантах:

а) відповідно до формули «Котра година, скільки хвилин»

б) за допомогою можливих прийменникових конструкцій

ІІІ. Виконайте  тестові завдання, прочитайте «ключ», письмово обґрунтуйте вибір відповідей у чотирьох завданнях (за  вибором)

 

 

1.Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
А десять хвилин на третю
Г. три години п’ять хвилин
В пів на дванадцяту
З. чверть до одинадцятої
Д двадцять по другій

2. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
А без п’ятнадцяти шоста
Б за п’ятнадцять шоста
В п’ятнадцять хвилин до шостої
Г чверть до шостої
Д сімнадцята година сорок п’ять хвилин

3. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
А п’ять хвилин до восьмої
Б десять хвилин на дев’яту
В десять по восьмій
Г пів на восьму
Р. вісім годин тридцять хвилин

4. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
А рівно одинадцята
Н п’ять хвилин після двох
В за двадцять сьома
К. чверть на третю
Л. десять по першій

5. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
А пів на дванадцяту
Б третя година десять хвилин
И. двадцять хвилин сьомої
Г двадцять на десяту
С. п’ять хвилин по другій

6. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
А третя година п’ять хвилин
Х. рівно шістнадцять
Т. чверть по дев’ятій
Г за двадцять третя
Б. десять по четвертій

7. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
У за двадцять десята
Б двадцять до десятої
Л. двадцять на десяту
В. без двадцяти десята
Д двадцять по десятій

8. Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?»
Є рівно дванадцять
Б десять хвилин шостої
Ї без двадцяти десять
Г три години п’ят ь хвилин
И десять хвилин по шостій

9. Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?»
О шість годин десять хвилин
Х за десять восьма
В одинадцять двадцять
Г без двадцяти перша
К.десять годин

10. Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?»
А чотири години п’ятнадцять хвилин
Ю. п’ятнадцять хвилин п’ятої
В шістнадцять п’ятнадцять
І четверта година п’ятнадцять хвилин
Я. п’ятнадцять хвилин після чотирьох

11. Неправильно побудовано словосполучення

Д.п’ятнадцять хвилин десятого

Бзараз одинадцята

Вза п’ять хвилин сьома

Гпів на першу

П.буду  о дев’ятій

 

12.Граматично правильна відповідь на запитання «Котра година?»

А дванадцять тридцять

Ч половина дев’ятої

Ж.десять хвилин першої

Гбез двадцяти десять

Н.за п’ять одинадцята

 

13.Неправильно побудовано словосполучення на позначення часу

Ц.десять (хвилин) на десяту

Бчверть на одинадцяту

И.без п’ятнадцяти десять

Гпів на дванадцяту

С.за п’ять (хвилин) шоста

14.Граматично правильне речення утвориться, якщо до частини «Вітаємо зі святом …» додати частину, наведену в рядку

У.Першим вереснем

БПершим вересням

Х.Першого вересня

Ь.Першим вересня

 

Виконану класну роботу за 21.04 та  письмову роботу за 23.04 надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 17.00.23.04

 

Оцінювання роботи

Класна робота за 21.04 – 2 бали

Вправа на повторення – 3 бали

Тестове завдання – 3 бали

Письмове обґрунтування – 4 бали

 

Теоретичний матеріал до теми «Правильне вживання числівників на позначення дат і часу»

https://drive.google.com/file/d/1qziQntoinlDmnk_u_Y8oB42iY_iyd6Es/view?usp=sharing



20.04.2021 р.

Українська мова – 6б,6в клас

Тема. РЗМ Написання есе

Матеріал для уроку:

1.    Прочитайте теоретичний матеріал:

Есе (фр. essai «спроба, проба, нарис», від лат. exagium «зважування») — літературний  жанр прозового твору невеликого обсягу й вільної композиції.

 

Есе виражає індивідуальні враження й міркування автора з конкретного приводу або предмета й не претендує на вичерпне трактування.

 

Алгоритм написання есе

 

1) постановка проблеми;

2) обдумування проблеми (ідеї, приклади, що їх ілюструють);

3) планування есе (визначення структури);

4) написання есе;

5) перевірка та редагування роботи;

 

Приклади есе

 

Улітку на клумбах море квітів. Восени палають спілими ягодами шипшина, глід, барбарис, зеленіють сосни, ялини. Уздовж доріг тягнуться тополі. Багато будинків оточені туями. Як хочеться, щоб ця краса природи була вічною. Але людина часто губить природу. Чому ж так?..

***

Коли чую слово «червоний», у моїй уяві постає широка долина, укрита маками. Яка краса! Я її бачила, коли їздила з батьками відпочивати до Одеси. Ви тільки уявіть: велика, безкрайня рівна місцина, уся устелена зеленим килимом трави. А посеред неї – яскравими плямами – маки, ніби йшов маляр із червоною фарбою і розхлюпував то там, то тут по дорозі. Дмухнув вітерець – і квіти почали розпускатись.

*** 

Натхнення... Саме слово надихає на щось грандіозне... Муза, яка вона? Яке натхнення? Ніхто, мабуть, про це не задумувався...

Всюди ми шукаємо натхнення... А особливо творчі люди. Їм без музи важко обійтися, як думають вони самі. Ні, мова йде не про всіх, а про більшу частину.

Стоп... Муза, натхнення - це синоніми? Чи абсолютно різні за значенням слова?

Муза - особа, що будить творче натхнення у діячів мистецтв або наук. Як правило, це жінки, які перебувають в оточенні поета (художника, композитора і т. д.). Натхнення - особливий стан людини, типова для творчості риса, її складовий елемент, який характеризується, з одного боку, високою продуктивністю, з другого боку — величезним підйомом і напругою сил людини. З цього випливає, що муза - це людина, яка надихає, а натхнення - це вже сам стан.

Багато хто з творчих людей просто чекають чогось, як вони говорять музу. І не завжди можна з цим погодитись. Чому ніхто не хоче самому створити джерело натхнення? В елементарній речі можна побачити щось грандіозне - треба лише цього захотіти. Так, не завжди є вдалий момент для написання, скажімо, віршів. Але ж ми можемо все змінити! Все це лише виправдання. Якщо справді хотіти, ми будемо шукати можливість написати більше. Але не всі це роблять. А шкода...

Хочеться, побажати всім більше натхнення та життєвої мудрості!

 

2.    Перегляньте відео «Як писати есе»:

https://www.youtube.com/watch?v=SGafwCJz2kI

3.    Напишіть есе «Як стати успішною людиною» (обсяг 7-10 речень)

Критерії оцінювання роботи (ст. 45-50)

https://goloskiv-school.e-schools.info/pages/kriter-otsnjuvannja-ese

Виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 10.00. 21.04

 

 

19.04.2021 р.
Код доступу 6606037
використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

16.04.2021 р.

Українська мова – 6б, 6в класи

Тема. Правопис і відмінювання числівників

 

Матеріал для уроку

1.    Вправа на повторення:

-         виконати інтерактивну вправу

https://learningapps.org/display?v=pe9zncy2a21

 

-         виконати завдання до вправи:

Дати відповідь на запитання    у формі мініроздуму ( теза-доказ-приклад-висновок) «Чи подобається тобі навчатися дистанційно?»

2.    Повторити §§ 56-57

3.    Виконати письмово впр. 475 (списати, числівники записати словами)

4.    Виконати усно впр.479 (прочитати текст, правильно вимовляючи числівники) – за бажанням зробити аудіозапис прочитаного тексту та надіслати аудіозапис на пошту Irina1599@i.ua або дати доступ до нього в інший спосіб

 

Домашнє завдання  §§ 56-57 повторити

 

Скриншот виконаної інтерактивної вправи, письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 17.00 16.04

 

Оцінювання роботи:

Скриншот – 2бали

Твір – 5 балів

Вправа 475 – 5 балів

* аудіозапис – 10-12 балів (окремо)

 

14.04.2021 р.

Самостійна робота. Списати  текст, числівники записати словами

Земля разом з 8 іншими планетами рухається навколо Сонця. Відстань її до Сонця змінюється від 147 млн. кілометрів на початку січня до 152 млн. кілометрів на початку липня. Уся поверхня Землі становить близько 510 млн. квадратних кілометрів, причому на 361млн. квадратних кілометрів її, тобто на 71 відсотку, розіллявся Світовий океан.

Виконану класну й самостійну роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 9.00 15.04

13.04.2021р

Код доступу 3651510

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

12.04.2021 р.

Українська мова – 6б,6в класи

Тема. Відмінювання кількісних числівників

Матеріал для уроку:

1.     Вправа на повторення

Випишіть підряд словосполучення за розрядами числівників: 1) збірні; 2) власне кількісні; 3) дробові; 4) неозначено-кількісні; 5) порядкові. 

Три озера, четверо ягнят, два одвірки, дванадцятий удар, кілька обертів, сьоме січня, чотири десяті їздових, сім книжок, дві п’яті зразків, одинадцятий клас, троє саней, двоє грабель, кільканадцять динь, шістнадцять верб, десятеро качат, за третім заходом, багато ошуканців, півтора року.

Ключ. В  іменниках підкресліть другу від початку букву. З цих букв має скластися закінчення вислову Л.Глібова: “Ніколи не хвались, поки…”

 

2.     Перегляньте відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=4uuUG-QI7Fs

https://www.youtube.com/watch?v=8SZSdXl7UOI

3.     Виконайте вправу  №472 (письмово)

4.     Виконайте інтерактивну вправу:

https://learningapps.org/display?v=ptczu7ewc21

Домашнє завдання:   §56 (вивчити)

 

Скриншот інтерактивної вправи та виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua  12.04 до 17.00

 

Оцінювання роботи:

Вправа з «ключем» - 4 бали

Вправа 472 – 4 бали

Інтерактивна вправа – 4 бали

 

02.04. 2021

6в клас (розпочинати роботу над тестом треба за вказівкою вчителя)

 

Код доступу 7781027

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 


6б клас (розпочинати роботу над тестом треба за вказівкою вчителя)

 

 

Код доступу 2678346

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

30.03.2021 р.

Українська мова – 6б,6в класи

Тема Контрольна робота

Структура роботи:

1.Робота з текстом – 7 балів

2. Практичне завдання – 18 балів

3. Тестове завдання (виконане 29.03) – 12 балів

Усього – 37 балів

 

І. Прочитати текст. Виконати післятекстові завдання

Важко уявити собі сучасну людину, яка не змогла б порахувати решту в магазині, прочитати напис на стенді або не знала б нічого, наприклад, про Т.Г. Шевченка. Усе наше життя - безперервне практичне заняття, основою якого служать набуті раніше знання. Знання ми застосовуємо скрізь і завжди, від приготування обіду до захисту наукової роботи. І від якості наших знань багато в чому залежить якість нашого життя.

Крім того, знання збагачують наш світ, відкривають перед нами нові горизонти, вдосконалюють нашу самосвідомість. Коли ми вчимося, ми розвиваємося, стаємо досвідченішими, мудрішими, по-новому сприймаємо речі навколо. А ми вчимося завжди - кожну хвилину життя, не тільки по книгах і підручниках. Кожна пережита нами ситуація, кожна людина несуть нам нові знання.

1.   Визначити тему, основну думку тексту – 2 бали

2.   Дати відповідь на запитання у формі роздуму(теза, доказ, приклад, висновок) «У чому полягає цінність знань?» - 5 балів

  ІІ. Практичне завдання

1.     Виписати виділене речення, визначити частини мови. – 5 балів

2.     Виконати морфологічний розбір одного прикметника з виділеного речення (за вибором) – 2 бали

3.     Утворити всі форми ступенів порівняння від прикметників «досвідчений», «мудрий» - 4 бали

4.     Записати прикметники відповідно до орфографічних правил – 7 балів

Не/належна увага; море не/спокійне, а грізне; філолог..чний, юрид..чний, груш..вий, плащ..вий, черешн..вий, житт..вий, східно/слов’янський, легко/атлетичний, темно/синій, столярно/теслярський, семи/разовий, кисло/солодкий 

 

Виконану роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua  30.03

29.03. 2021р.

Українська мова – 6б, 6в класи

Тема. Підготовка до контрольної роботи

Матеріал до уроку

1.     30.03 – контрольна робота

Структура контрольної роботи

-         Робота з текстом (мовленнєві завдання)

-         Практична частина (мовні завдання)

-         Тестове завдання

2.     Інтерактивна вправа на повторення

https://learningapps.org/display?v=p8sv47rr321

 

3.Завдання на закріплення вивченого

- написати твір-мініатюру «Прийшла весна!» (обсяг  - до 1 ст. з дотриманням вимог академічної доброчесності)

- визначити тему, основну думку, тип написаного твору;

- у будь-якому реченні визначити частини мови;

- підкреслити в написаному творі всі прикметники;

- виконати морфологічний розбір двох прикметників

Домашнє завдання: виконати тестове завдання:

 Код доступу 4797192

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

( тест закривається 29.03 о 21.00, час для виконання  - до 20 хв)

 повторити §§ 44-53

Скриншот інтерактивної вправи та виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua 29.03

26.03.2021 р.

Українська мова – 6б клас

Тема. Тренувальні вправи

Матеріал до уроку

1.     Інтерактивна вправа на повторення

https://learningapps.org/display?v=p4skxvt7t21

2.     Повторення вивченого про прикметник. Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=SxvSk3ZrhT8

3.     Виконання вправ

А. Списати речення, підкреслити прикметники

Сонце над нами сяє піснею живою, глибокою і дужою. Над крутою кручею стежкою співучою йшла, як пісня, дівчина, юністю заквітчана.  Ти був би моєю піснею, ти був би моєю казкою, квіткою щастя пізньою і голубиною ласкою.

Б. Перепишіть, вставляючи пропущені букви в закінченнях прикметників 

 Як не любити утоми цілющ..ї після гаряч..ї гри, поклику птаха над темною пущею, рідних пісень з-за гори?  Чисте повітря було напоєне терпкою вранішн..ю свіжістю.  Гаряч..ю зеленою барвою горить на сонці ячмінь.

4.     Виконання тестового завдання

1.Суфікс -ов- має прикметник, утворений від іменника

Аплащ

Бчитач

Вситець

Гнасіння

2.Граматичну помилку допущено в рядку

Аяскравіші декорації

Бкраща інсценізація

Внайвиразніший монолог

Гякнайкраща постановка

Дщонайсучасне трактування

 

3.Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку

Акоротший, щонайкращий

Бближчий, більш гарячіший

Вдобріший, найменш удалий

Гцікавіший, якнайдорожчий

Двужчий, найменш потрібний

 

4.Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку

Абагатший, більш вірогідний, щонайрозвинутіший, найбільш цивілізований

Бменш відомий, пресильніший, найохайніший, найменш визначний

Вдешевший, сліпіший, найнижчий, найбільш самостійний

Гповніший, більш прозорий, самий тонкий, найменш потужний

Дкращий, менш цікавий, якнайшвидший, більш видатніший

 

5.Прочитайте речення.

Найбільш … об'єктами фінансування є ті, що мають значно …, порівняно з іншими, ефективність і … у своїй галузі енерговитрати.

Правильним є варіант заповнення пропусків

Апривабливими, вищу, найнижчі

Бпривабливішими, вищу, найнижчі

Впривабливими, найвищу, найнижчі

Гнайпривабливішими, вищу, нижчі

Дпривабливішими, вищу, нижчі

 

Домашнє завдання: §§ 44-47 (повторити)

Скриншот виконаної вправи та письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua 26.03

 

24.03.2021 р.

Українська мова – 6б клас

 

Тема. Написання прізвищ прикметникової форми

 

Матеріал для уроку

 

1.     Вправа на повторення. Записати речення відповідно до орфографічних правил

 

Праворуч стоять мовчки темно/сині Карпати в клубках срібних, сліпучо/білих хмар. Над річкою схилились пишно/зелені сади. Падали на пісок сині, зелені, жовті, червоно/гарячі кружала світу. Живи, дух життє/дайний, дух творчості людської. Нема такої сили, щоб нашу правоту перемогти, щоб наш огонь згасить мільйоно/крилий.

 

2.     Вивчення теми уроку

-         прочитати правила на ст. 184-186

-         виконати  письмово вправи 440, 444, 445 

Домашнє завдання § 53 вивчити 

Виконане завдання надіслати на пошту Irina1599@i.ua 24.03

23.03.2021 р.

Українська мова – 6б, 6в класи

 

Тема. Написання не з прикметниками

 

Матеріал для уроку

1.    Інтерактивна вправа на повторення

https://learningapps.org/display?v=p2gy86x1k21

 2.Лексичний практикум

Запишіть слова за їхнім лексичним значенням, за першими буквами записаних слів прочитаєте побажання

 

1.    Навчальне заняття; певний проміжок часу, відведений для заняття з окремого предмета

2.    Назва першого місяця календарного року

3.    Який має дуже непривабливе, негарне обличчя, непропорційну будову тіла, фізичні вади тощо;

4.    Наука про загальний розвиток того чи іншого народу, країни або всього суспільства, минуле

5.    Пов'язаний з хронологією 

6.    Порівнюючи окремі предмети, факти, явища і т. ін., виявляти спільні риси, особливості й на їх основі робити висновки у формі загальних положень. 

3.    Вивчення теми уроку

-         прочитати правило на ст.. 176, переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=yqgSc3sC67s

-         виконати письмово вправи № 420 (1-4), 422(обрати одне слово),  423 (записати перше та друге речення,  визначити частини мови)

 

Домашнє завдання: § 50 вивчити

 

Скриншот виконаної інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua 23.03, виконане завдання принести на урок 24.03, за умови відсутності в школі - надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 24.03

 

Українська мова – 6б клас

Тема. Правопис складних прикметників

Матеріал для уроку

І.Вправи на повторення

1.Відновити складні прикметники, що означають проміжні сторони світу, а також інші географічні назви. Пояснити їх правопис.

Південь, схід; південь, захід; Західна Європа; північ, захід; Середня Азія; Східна Україна; південь, схід; Західна Україна.

2.Перепишіть, знімаючи риски. Складні прикметники підкресліть.
Синьо/ока весна – сині очі розквітлих фіалок! Біло/зуба метелиця – чиста холодна краса. Медузу підважив рукою. Каламутно/прозора, важка. Пустив. Хай пливе за водою. Народе мій рідний! Твій стяг заповітний, він жовто/блакитний..

ІІ. Виконання вправ

1.   Повторити правила написання складних прикметників

2.   Виконати письмово вправи  № 437 ( виписати виділені прикметники, письмово пояснити правопис), № 438

Виконане завдання надіслати на пошту Irina1599@i.ua 22.03.

 

16.03.2021 р.

Українська мова – 6б,6в класи

Тема. Правопис суфіксів прикметників

Матеріал до уроку

І. Вправи на повторення

1.     Інтерактивна вправа

https://learningapps.org/display?v=pq5uo7uka21

2.     Перепишіть, перетворюючи іменники, що в дужках, на присвійні прикметники в потрібній формі.

Хто знає, чи не (дідусь) легенди, спогади та перекази про давнину і заронили в (Таня) душу першу любов до рідного краю. (Галя) переляк минув, та серденько билося.  А в (Чіпка) серці вже ворушилося бажання верховодити.  У (тітка) яблуневому садочку голосно шурхотіло під ногами багряне листя.

ІІ. Вивчення теми уроку

1.     Прочитайте правило «Написання суфіксів -єв,- ов,- ев» на ст..173

2.     Виконайте письмово вправи 414; 415 (прочитайте текст, запишіть прикметники, розкривши дужки)

Домашнє завдання:§49 повторити

Виконану письмову роботу здати 17.03 в школі, за умови відсутності на уроці – надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 9.00.17.03)

02.03.2021р.

 

Українська мова – 6б,6в клас

(учні 6б класу працюють у зошитах, учні 6в класу – на аркушах)

 

Тема. Відмінювання прикметників

 

Матеріал для уроку

1.   Вправа на повторення

https://learningapps.org/display?v=p1w6891xk21


1.   Вивчення теми уроку

-        прочитати § 47

2.   Виконання вправ

      № 389 (усно),

      № 390 (виписати прикметники, провідміняти 1 прикметник твердої групи, 1 прикметник м’якої групи),

      № 392 (записати загадку (за вибором), визначити частини мови),

      № 395 (провідміняти виділені словосполучення)

 

Домашнє завдання: § 47


 Скриншот інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua  02.03.до 15.00, виконану письмову роботу здати 03.03 в школі, за умови відсутності на уроці – надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 9.00.03.03)

 

 

Схема оцінювання контрольної роботи

Диктант  -12 б.

Практичне завдання  - 35 б. (5 б. кожне завдання)

Тестове завдання – 12 б.

Усього – 59 б.

 

Оцінка = (кількість набраних балів:59)х12


23.02.2021

Українська мова – 6б,6в класи

 

Тема. Правопис іменників

 

Матеріал для уроку:

1.    Вправа на повторення

Записати речення, визначити частини мови.

Півтора століття тому на небі нашої поезії спалахнула зірка з доти нікому не відомим найменням – Леся Українка.

2.    Повторення §§ 40-42

3.    Виконання вправ(письмово)

№ 316(виписати виділені слова, визначити спосіб творення)

№324 (записати відповідно до правил 1-3 рядки)

№328 (записати 1-3 речення)

№340 ( записати 6-7 речення)

 

Домашнє завдання : повторити §§ 34-43, підготуватися до контрольної роботи, виконати тестове завдання за посиланням (тест буде відкрито з 11.00 до 17.00  23.02.)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSenRQlTv_yiF9LpAG7qZPEGTpCpuxmDFtgMvg9HQspTAKs6UQ/viewform


 

 


16.02.2021

Українська мова – 6б,6в класи

Тема. Відмінювання іменників, які вживаються тільки в множині.

Підготовка до написання контрольного твору

Матеріал для уроку

1.     Виконати інтерактивну вправу на повторення. Виконати завдання до вправи

https://learningapps.org/display?v=p7wmbsne221

-         Переглянути відео

-         Дібрати ключові слова-іменники (не менше 10) до переглянутого відео

-         Визначити відмінки іменників

-         Записати іменники в кличному відмінку однини, письмово пояснити вибір закінчення.

Наприклад: зима – зимо (ім. ж.р. із закінченням –а)

-         Скласти 3 речення із записаними словами, визначити в них частини мови

1.     Опрацювати (усно) матеріал на ст. 129

2.     Виконати письмово впр. 314 (5 слів за вибором)

Домашнє завдання: підготуватися до написання в класі контрольного твору з елементами опису природи «Зимова казка»(твір можна написати на чернетці, обсяг твору – 1 -1,5 сторінки). Зразки опису природи можна знайти на ст.241-242, 259-260

 

Скриншот інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 14.00 16.02. Виконане письмове завдання здати в школі 17.02, у випадку відсутності на уроці надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 10.00 17.02


09.02. 2021 р.

Українська мова – 6б, 6в клас

Тема. Особливості відмінювання іменників ІІ відміни

Матеріал до уроку:

1.    Вправи на повторення:

Вправа №278(1-3 речення, списати, розкрити дужки)

Вправа №283(письмово)

2.    Повторення правила «Закінчення іменників ч.р. ІІ відміни в Р.в однини»:

https://www.youtube.com/watch?v=uaiaYgZwMjk


1.    Вправа на закріплення:

Іменники поставте в родовому відмінку однини (кого? чого?) і запишіть у дві колонки: 1) із закінченням -а (-я); 2) із закінченням –у (-ю).

 Мармур, ураган, Дунай, Ужгород, квітень, рис, Омельченко, Інгул [ріка], старт, туризм, Гайдай [прізвище], Острог [місто], ювілей, синус, електрон, Буг, Арарат [гора], Ромодан [місто], гіпс, Алжир [держава], циферблат, ерг [міра роботи], Тибет [нагір’я], Ельтон [озеро].

Ключ. З перших букв виписаних слів прочитаєте:  початок вислову А. Малишка, який закінчується словами “...тому глибини всякі перейти”

 

Виконану роботу здати в школі 10.02, у випадку відсутності в школі 10.02 роботу необхідно надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 10.00 10.02.

 Домашнє завдання     §§35-36 (повторити)

Схема оцінювання контрольної роботи

 

І. Прочитати текст. Виконати післятекстові завдання

Іван Франко казав, що книга - це океан знань, увійшовши у який, можна потонути. Ці слова повністю розкривають роль книги у житті кожного з нас. Адже, справді, читаючи, ми так захоплюємось сюжетом, що не можемо зупинитися, поринаємо у її глибини, як водолази, розшукуємо суть, пізнаємо головну тему, а потім, знайшовши скарб, неначе потопаємо у сторінках книжки, нас поглинає невловиме почуття дізнатися більше, запам’ятати все . З книги черпають знання. Коли людина читає книжки, вона розширює свій кругозір, пізнає світ, знаходить пораду.

-        Визначити тему та основну думку – 2 б.

-        Виписати ключові слова (5-7 іменників) – 2 б.

-        Дати відповідь на запитання у формі роздуму: «Яку роль відіграє книга в житті сучасної людини?» - 5 б.

ІІ. Мовне завдання

1.Виписати виділені речення. Визначити частини мови, виконати морфологічний розбір двох іменників (за вибором) – 10 б.

2.Визначити рід іменників, дібравши до них прикметники – 9 б

Маестро, леді, ательє, Токіо,таксі, колібрі,бюро, США, МВС

3. . Іменники запишіть у чотири колонки за відмінами. Іменників, які не належать до жодної відміни, не виписуйте. – 5 б.

 Спостерігач, обнова, осінь, лоша, лелека, освітлення, вугілля, шосе, оздоба, вдача, каченя, з’єднання, столяр, сирість, чаєня, сім’я, льон, алея, блакить, зайча, ослятко, каліка, дядько, мати

У кожному іменнику І, II і III відмін підкресліть другу від початку букву. З цих букв прочитаєте   прислів’я.

ІІІ. Тестове завдання – 12 б.

Усього – 45 балів

Результат роботи: (набрана кількість балів: на загальну кількість балів)х12

Наприклад: (26:45)х12 =6,9 =7

02.02.2021

Українська мова – 6б, 6в класи

 

Тема. РЗМ Читання мовчки

 

Матеріал до уроку

Прочитати текст. Виконати тестове завдання (письмово)

На початку зими ходити Олесеві до школи можна двома стежками: одна бором, друга — річкою. Сюди зручніше, та в зазимки лід на річці тоненький, так і зяє чорною прірвою. Тому кожного разу, коли Олесь виходить з дому, мати наказує йому:

—  Гляди ж, сину, річкою не йди. Там ще лід молодий.

Олесь смирно стоїть біля порога, слухає. Він ще малий. Очі в нього чорні, глибокі, як вода в затінку, дивляться широко, немов одразу хочуть збагнути увесь світ.

Олесь любить зиму. Йому подобається робити перші протопти в заметах, знімати снігові очіпки з кілків у тинах.

Іще любить Олесь малювати на снігу всяку всячину. Присяде навпочіпки й водить пальцем. Дивись, хата виходить, а на тину півень горланить.

В бору снігу мало. Проглядає крізь порошу трава з примерзлими до землі зеленими чубчиками. Тихо навкруги й затишно. Десь неподалік чути: цюк-цюк-цюк,— дятел порається. Олесь нахиляється, пильно мружить око.

Зачувши людину, дятел перестав цюкати, повів гартованим дзьобом з боку в бік і націлив його на Олеся. Здригнувся, хльоснув крилом по корі і зник, залишивши у вузенькому дуплі шишку. Олесь хотів дістати її і покуштувать, та передумав.

Ще здалеку побачив міст з гатками по обидва боки. По той бік мосту, через вигін, червоніє крізь біле плетиво запорошених дерев цегляна школа. Повітря пахне торф'яним духом і весняним випаром сирих вільхових дров. Праворуч, на мілині, де лід міцніший, гасає ватага школярів. Лід гнеться.

—  Ей, Олесю! — кличуть з гурту.— Гайда з нами подушки гнуть!

—  Навіщо лід псуєте? — у відповідь Олесь.— Він ще молодий. Дітвора сміється: дивак.

Олесь ліг долілиць, притиснув скроню до льоду і почав розглядати дно. Воно тьмарилось мулистим пилком, пускало бульбашки. І ввижається Олесеві маленька хата під кущем водяної папороті, а в тій хатці — він біля віконця сидить, рибку стереже. Раптом поміж куширами промайнула чорна блискавиця і завмерла осторонь довгастою плямою. Олесь підповз ближче, пригледівся й застогнав від подиву: щука! В зубах у неї тремтіла маленька пліточка.

Біля школи теленькнув дзвоник, улігся гамір. Олесь підвівся, запхав книжки в пазуху і поплентався до школи (За Г. Тютюнником).

 

Тестування за змістом тексту


1. Хто головний герой тексту? 

А Толя; 

Б Олесь; 

В Микола.

2.  Про яку пору року йдеться в тексті? 

А зима;

Б весна; 

В літо;

3.  Куди йде головний герой? 

А До бабусі;

Б до крамниці; 

В до школи.

4.  Чому не йде головний герой коротким шляхом? 

А Нікуди не спішить;

Б мати не дозволяє;

В бо любить милуватися природою.

5.  Які очі в головного героя?

А Зелені;

Б блакитні;

В чорні.

6.  Що малює хлопчик? 

А Хату;

Б хату й півня; 

В небо й птаха.

7.  Кого побачив у бору хлопчик? 

А Дятла;

Б синицю; 

В зайця.

8.  Що зробив головний герой із шишкою, яку побачив у дуплі? 

А Забрав і покуштував;

Б забрав і віддав білочці; 

В  не забирав.

9.  Як інші діти називають хлопчика? 

А Дивак;

Б мандрівник; 

В чужак.

10. Що побачив головний герой на дні? 

А Рибу; 

Б щуку; 

В палку.

11. Куди подів головний герой книжки? 

А Забув у бору; 

Б поклав на мосту; 

В запхав за пазуху.

12. Яким був головний герой тексту? 

А Легковірним; 

Б сильним; 

В допитливим.

Виконану роботу здати на перевірку 03.02.

Домашнє завдання:

Підготуватися до контрольної роботи, повторити §§ 27-33, виконати тестове завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdx8_Gbp5Swng8gey9h00dXAWKZm3io6pXoUbhMEsLPRnisPQ/viewform

 

Завдання буде відкрите до 19.00  02.02.2021 року

 


28.01.2021, 29.01. 2021

Українська мова - 6б, 6в клас

Завдання на урок:

Виконати письмово вправи:

№ 230 (записати 1-3 речення, визначити частини мови)

№ 243 (списати, підкреслити іменники, виконати морфологічний розбір двох іменників за вибором)

№ 256 (виписати з 1-3 речення іменники, визначити відмінок та відміну)

№ 263 (записати 1-3 речення, підкреслити іменники, визначити відміну, провідміняти 2 іменники різних відмін)

Роботу виконати в зошиті, на пошту не надсилати, здати в школі


26.01. 2021

Українська мова – 6б, 6в клас

Тема. Поділ іменників на відміни

Матеріал для уроку:

1.     Вправа на повторення

Записати речення, визначити частини мови, виконати морфологічний розбір виділеного іменника

Ти знаєш, у нашому домі,
в старому буфеті, давно
живе мій добрий знайомий –
старенький буфетний гном.

2.     Вивчення теми уроку

-переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=9hMQevUUBK4

-         прочитати правило на ст. 111

-         виконати письмово впр. 260 (дібрати по 4 приклади),впр.264 (з перших трьох речень виписати іменники, визначити відміну й відмінок)

1.     Закріплення вивченого

-         Виконати інтерактивну вправу

https://learningapps.org/display?v=p51ngk3ja21

Домашнє завдання:§33

Оцінювання роботи за 21,22 січня

Інтерактивна вправа - 4 бали

Письмова відповідь на питання - 6 балів

План - 2 бали

21.01.2021 – 6б клас

22.01.2021 – 6в клас

Українська мова

Тема. РЗМ Усний переказ тексту з елементами опису природи

Матеріал до уроку:

1.     Виконати інтерактивну вправу та завдання до неї (письмово):

https://learningapps.org/display?v=pay74hfac21

       2.Прочитати впр. № 569

       3. Дати повну письмову відповідь:

-         Визначити тему, основну думку, тип тексту

-         Як пов’язаний зміст вправи з відкритим відео?

-         Які зорові картини поставали перед очима І. Сікорського?

4. Скласти план тексту (письмово)

5. Усно переказати текст

Скриншот інтерактивної вправи, виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 17.00 у день проведення уроку


18.01.2021

Українська мова – 6б, 6в клас

Тема. Рід іменників

1.Вправа на повторення

Випишіть іменники. За першими буквами виписаних слів  прочитайте вислів

Годинник, бігати, акваторія, допитливий, я, робота, він, новинка, три, озеро, швидко, задля, гора, записати, основа, себе, діяти, говорити, додому, добро, надія, яскравий, якір, морський, і.

З двома іменниками складіть речення. Виконайте морфологічний розбір цих іменників

2. Вивчення теми уроку.

- Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=OT9qSq6zC4Q

-         Прочитайте правила на ст.. 100

-         Виконайте письмово вправу № 232 (1)

3. Закріплення вивченого

- Виконання тестового завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdgUEkDOleyPUd73al7RH7W4w1QWubsVXkmWG7g_k6KPEIN2A/viewform

6в клас – 10.55-11.10

6Б клас – 11.40-11.55

Виконану письмову  роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 17.00 18.01

Оцінювання роботи: середній бал за тест та класну роботу:

(тест +класна робота)/2




Оцінювання робіт за тиждень

(11.01-15.01)

11.01 – за критеріями оцінювання творів

13.01 – самостійна робота(визначення частин мови)+класна робота

14-15.01 – середній бал за виконання тесту та класної роботи ((тест+класна робота/2)


14.01.2021 Українська мова – 6б клас

15.01.2021 Українська мова – 6в клас

Тема. Велика буква у власних назвах

Матеріал для уроку:

1.Виконати інтерактивну вправу:

https://learningapps.org/display?v=pmu9hd2z221

-переглянути відкрите відео

- скласти сенкан до слова «учитель»

         2. Повторити правило §29 (ст..96-97 –які іменники належать до власних назв, яким є їхній правопис)

         3. Виконати вправу №225 (виписати власні назви)

         4. Виконати тестове завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdw6QrzBTNHa6MYjDbnbfCoqwVR3Tg-F6JFDMVJLv2AcAKG4Q/viewform

 (час виконання

6б клас – 14.01- 9.55-10.10

6в клас – 15.01 – 8.25-8.40  )

Домашнє завдання: § §27-29(повторити)

Скриншот виконаної вправи та класну роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua (останній день приймання робіт – 15.01)

11.01.2021

Українська мова – 6б, 6в класи

Тема. РЗМ Письмовий твір-роздум

1.Виконайте вправу на повторення:

https://learningapps.org/display?v=px29czwb221

перегляньте відкрите відео, напишіть твір-роздум на тему «Наскільки важливим є дотримання правил поведінки в Інтернеті»  (обсяг 1-1,5 сторінки)

Структура твору-роздуму:

(ЩО?)      Теза. (Я вважаю…, на мою думку…, я впевнений….)

(ЧОМУ?) Докази.( По-перше, …… По-друге,……)

                Приклад. (Як приклад можу навести……, наприклад,…..)

                Висновок. (Отже,   ……. Таким чином…..)

2. Скриншот виконаної вправи, написаний твір надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 12.01.2021р. до 12.00

3. Критерії оцінювання твору:

https://naurok.com.ua/kriteri-ocinyuvannya-navchalnih-dosyagnen-uchniv-5-11-klasiv-z-ukra-nsko-movi-ta-ukra-nsko-literaturi-19658.html

22.12.2020 р.

Українська мова – 6б, 6в клас

Тема. Контрольна робота

І.Виконати тестове завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSclZJvY4u0MTLElk8tdgLxUthfy69uiiknweXzokf1mAMI-8g/viewform

 

6б – 10.25-10.55

6в – 11.20-11.50

ІІ.Виконати письмово завдання

1.    Виконати словотворчий розбір

Настільний, округлити, неправда, відмова, медозбір

2.    Утворити прикметники за допомогою суфікса –ськ-

Норвегія, Єгипет, Кагарлик, Сиваш

3.    Записати слова відповідно до орфографічних правил

Хмельни(ч,чч)ина, боє/здатний, різно/барвний, світло/синій, історико/філологічний, пів/вагона, пів/України, пів/оберт, жовто/гарячий, східно/слов’янський, північно/східний

Виконану роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua протягом 15 хв після завершення уроку


21.12.2020р.

Українська мова – 6б клас

Тема. РЗМ Повідомлення на лінгвістичну тему

Матеріал до уроку:

1.    Виконати інтерактивну вправу. Виконати завдання до вправи (письмово)

https://learningapps.org/display?v=ph0ovc58320

-          скласти діалог на тему «Моє улюблене свято»(7-8 змістовних реплік)

1.    Робота з підручником §76 , записати, що таке повідомлення, впр. 582 (прочитати)

 

Домашнє завдання: повторити §§18, 20-23, 25, підготуватися до контрольної роботи

 

Скриншот виконаної інтерактивної вправи та складений діалог надіслати на пошту Irina1599@i.ua після завершення уроку

 

16.12.2020 р. 

Українська мова - 6б, 6в клас

Тема. РЗМ Робота з текстом

Урок у форматі ZOOM

6в - 8.25

6б - 10.25


15.12.2020 р.

Українська мова – 6б, 6в класи

Тема. Тренувальні вправи

Матеріал для уроку:

І.Вправи на закріплення вивченого:

1.Від поданих власних назв утворіть прикметники за допомогою суфікса -ськ(ий) і запишіть їх у три колонки: 1). ті, у яких внаслідок злиття двох приголосних утворилися звукосполучення -зький, -цький, -ський; 2) ті, у яких перед -ський пишеться м’який знак; 3) ті, у яких м’якість приголосного перед -ський м’яким знаком не позначається.

Сиваш, Лохвиця, Ірпінь, Ворзель, Поділля, Острог, Волноваха, Лопань, Оскіл, Одеса, Юкатан, Устилуг, Бершадь, Вишнопіль, Ангола, Оболонь, Несвіж, Арциз, Забайкалля, Ізмаїл, Відень, Ільмень, Случ.

 Ключ. З перших букв прочитаєте вислів П. Тичини (записати)

2. Записати речення, розкривши дужки

1. Заходило сонце, мінялося барвами небо — то жовто (гарячими), то густо (червоними). 2. Червоно (боким) яблуком округлим скотився день. 3. Чудовий килим опалого листя осики то спалахує яскраво (червоним) кольором, то вилискує ніжно (рожевим), світло (жовтим).

3. Записати слова відповідно до Правопису 2019 року

 (Пів) ескадрона, (пів) Миргорода, (пів) Острога, , (пів) лимона, (пів) овал, (пів) вікна, (пів) автомат

ІІ. Виконати тестове завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfr5PSqPu4fleG8QXe2AY092Cb_08zByQjfo9XndDsedAc2UA/viewform

Домашнє завдання: повторити §§ 20-23, 25

Виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua 15.12. 2020 р. після закінчення уроку

 



11.12.2020 Українська мова - 6в клас

Тема. Зміни приголосних при словотворенні

Матеріал для уроку:

1.     Завдання на повторення:

Утворити  похідні слова від твірних:

Зразок: дощ                    дощовий 

Переписати, карі очі, синій, читати, школа, родина, виходити

2.     Вивчення теми уроку

-         прочитати правило на ст.. 75

-         виконати  письмово вправи 163, 165

3.     Виконати інтерактивну вправу та завдання до неї

https://learningapps.org/display?v=p3uriy97520

-         скласти сенкан до слова «Україна»

Виконану роботу та скріншот інтерактивної вправи пошту Irina1599@i.ua протягом 15 хв після завершення уроку


09.12.2020

Посилання на тест

6в клас

Код доступу 8346042

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

ЗУПИНИТИ

6бклас

Код доступу 8925225

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

07.12. 2020  Українська мова – 6б клас

Тема. Зміни приголосних при словотворенні

Матеріал для уроку:

1.     Завдання на повторення:

Утворити  похідні слова від твірних:

Зразок: дощ                    дощовий 

Переписати, карі очі, синій, читати, школа, родина, виходити

2.     Вивчення теми уроку

-         прочитати правило на ст.. 75

-         виконати  письмово вправи 163, 165

3.     Виконати інтерактивну вправу та завдання до неї

https://learningapps.org/display?v=p3uriy97520

-         скласти сенкан до слова «Україна»

Виконану роботу та скріншот інтерактивної вправи пошту Irina1599@i.ua протягом 15 хв після завершення уроку

 

01.12. 2020 – 6б клас

04.12. 2020 – 6в клас

Тема. Словотвір

Матеріал для уроку:

1.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=vTwfNlDc4hs

1.     Опрацювати §§18-19 (розділи «Запам’ятаймо!»)

2.     Виконати вправу 156

3.     Виконати інтерактивну вправу. Виконати завдання до вправи

https://learningapps.org/display?v=pqo4xvz5n20

-         складіть роздум (обсяг 8-10 речень)  на тему: «Козаки – захисники рідної землі»( теза, доказ, приклад, висновок)

Виконану в зошиті роботу та скріншот виконаної інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua після завершення  уроку


30.11.2020 - 6б клас

01.12.2020 - 6в клас

Тема. Контрольна робота

І.Прочитайте текст. Виконайте післятекстові завдання

ПРО ГОЛОВУ І ХВІСТ

Зустрілися у саду песик Гавчик та киця Мурка. Мурка відразу 

скочила на дерево, щоб дивитися на Гавчика зверху вниз.

— Добрий день! — весело завертів хвостом Гавчик.

— Добрий день… — якось неохоче відповіла Мурка.

— Чому ти така сумна? Ідеш, опустила голову.

   Та ось у мене й голова тріщить, і хазяйка несмачного молока поставила.

Так важко на душі: і їжа до рота не йде. Телевізор обрид, шерсть стала вилазити, на прогулянку вже й ноги не несуть…

   І ти сумуєш? Ну нічого, не вішай носа,— відповів песик.— Ось я — живу де доведеться, сплю день у день у підвалах, листя мені за подушку. Але духом я не занепадаю! Учора знайшов смачну кістку. З друзями однокіст… однокашниками граємось, ганяємо, що потім ніг під собою не відчуваємо. Узагалі

 друзі — водою не розлити. Зараз готуємось до зими, бо важко буде, коли вона настане. Але то нічого, як кажуть мої побратими,— тримай хвоста бубликом!

-         виписати з тексту всі фразеологізми, пояснити їхнє значення

-         виконати синтаксичний розбір виділеного речення


ІІ. Виконати тестове завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfn4-Xi8VvG-RzQypVSETbiXzJvpnxF0DttaWOvrc1XerRcDg/closedform


24.11.2020 Українська мова – 6б, 6в клас

Тема. Тренувальні вправи

Завдання виконати в зошиті, здати на перевірку  в понеділок, 30 листопада. Якщо в понеділок учень відсутній у школі, роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua не пізніше 30.11.2020

Матеріал для уроку

І.Виписати фразеологізми, визначити їхнє значення

Пекти раків, пекти пиріг; повісити носа, повісити картину; замести сліди, замести хату; на всі чотири сторони, на чотири столи; сізіфова праця, материна праця

     ІІ.Виконати синтаксичний розбір речень. Виписати фразеологізми, визначити їхнє значення

Зажив тепер Чіпка з Галею душа в душу. Еней зібрав троянців та п’ятами з Трої накивав. Його батько працює до сьомого поту.

      ІІІ.Виконати тестові завдання, накресливши в зошиті таблицю

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

1.    Замініть фразеологізм одним словом

1.    Голки не підсунеш

2.    Давати драпака

3.    Голці ніде впасти

4.    Через п’яте-десяте

А. утікати

Б. похапцем

В. якісно

Г. тихо

Д. багатолюдно

2.Доберіть до кожного фразеологізму синонім

1. попасти на слизьке

2.як корова язиком злизала

3. туман вісімнадцятий

4. собаку з’їсти

А. пройти вогонь і воду

Б. заговорювати зуби

В. влипнути як муха в мед

Г. без царя в голові

Д. мокре місце залишилося

3. Доберіть до кожного фразеологізму антонім

1.курча пухнасте

2. як кішка з собакою

3. як у Христа за пазухою

4. кров з молоком

А. як горох при дорозі

Б. як з воску зліплений

В. як курка лапою

Г. душа в душу

Д. стріляний птах

ІУ. Виконати тестове завдання

6б клас – 9.45-10.00

6в клас – 10.45-11.00

Код до тестових завдань розміщено  на особистих сторінках учнів



18.11.2020 6б, 6в класи

Тема. Прислів’я, приказки, афоризми як різновиди фразеологізмів

 

Матеріал для уроку:

І.Вправа на повторення

1.Виписати фразеологізми, пояснити їхнє лексичне значення

Мотрині діти почули носом гостинці й повибігали в сіни. Сидів у хуторі 20 літ, носа не виказував. Мати наказала  сину тримати язик за зубами.

2.Записати фразеологізми (2-3) зі словами «язик», «зуб», «голова»

 

ІІ. Вивчення теми уроку

1.     Робота з підручником ст..62-64 «Запам’ятай!»(прочитати)

2. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=_T6FHoDRtxo

3.     Виконати (письмово) впр. 139, 141 (1-4)

4.     Прочитати вправу 142, письмово пояснити значення одного афоризму за вибором (теза, доказ, приклад, висновок)

Завдання виконати в зошиті, принести в понеділок 23.11.2020 р.




17.11

Тема. Джерела української  фразеології

Вправа 1

Виписати фразеологізми, визначити їхнє значення

Душа в п’ятах, чисті п’яти, мов у воду опущений, у воду покласти картоплю, грати на скрипці, грати першу скрипку, витати в хмарах, хмари на небі, зарубати на носі , ніс закладений, дамоклів меч, меч воїна

Вправа 2 Робота з підручником ст. 59 (прочитати)

Вправа 3 №132 (1-4 речення)

Вправа 4 Завдання у форматі ЗНО

Замініть фразеологізм одним словом.

 

Фразеологізм

 

Значення

 

1до сьомого поту

 

Азанадто

 

2на всю губу

 

Бщиро

 

3з притиском

 

Втяжко

 

4на чистоту

 

Гсуворо

 

 

Дрясно

 

 

 

Замініть фразеологізм одним словом.

 

Фразеологізм

 

Значення

 

1гнути кирпу

 

Аобдурювати

 

2мотати на вус

 

Бсварити

 

3водити за носа

 

Взазнаватися

 

4ловити ґав

 

Гбайдикувати

 

 

Дпомічати

 

 

Побудуйте речення з відповідними фразеологізмами.

 

Речення

 

Фразеологізм

 

 

1Місто наше він знає…

 

Аяк грім з ясного неба.

 

2Схожі ми з сестрою…

 

Бяк свої п’ять пальців.

 

3Раптовий приїзд сина був…

 

Вяк білка в колесі.

 

4Мама крутилася з ранку до вечора…

 

Гяк гриби після дощу.

 

 

Дяк дві краплі води.

 

 

Вправа 5 Тести за кодом

Код доступу 8089336

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Код доступу 4974897

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 Д.з впр 133

11.11. 2020

 Українська мова – 6б, 6в клас

 

Тема. Групи слів за вживанням

 

Матеріал до уроку:

І.Вправа на повторення

1.Дібрати й записати слова, що відповідають поданим лексичним значенням. Які з них можна вважати неологізмами? Які ще недавно ними були?

   1. Специфічний, проміжний між усним та письмовим вид мовлення, що виник у спілкуванні через Інтернет. 2. Автор і/або редактор Вікіпедії  - вільної універсальної електронної енциклопедії.  3. Фотоавтопортрет, зроблений за допомогою камери смартфону чи веб-камери. 4. Інтернет-провокатор, який бере участь у віртуальному спілкуванні з метою викликати конфлікт. 5. Неправдива інформація, яку ЗМІ подають як реальну новину.

Довідка. Вікіпедист.  Фейк. Троль.   Селфі. Нетспік. 

 

  2. Виписати застарілі слова. Визначити лексичне значення двох слів (за вибором)

 

 Це твоя корогва, Україно, наді мною клекоче. (Ю.Липа.)  Мабуть, край лісу тут хорунжі й хорунженки тримали свій редут. (Д.Білоус). Осавула звечора знов загадував на панщину. (І.Нечуй-Левицький).  Громада повинна була одроблять то за чередника, то за титаря, то якийсь вигаданий паном шарварок

 

ІІ. Вивчення теми уроку

Опрацювати теоретичний матеріал §§ 11-14 (розділи «Запам’ятаймо!»)

 

ІІІ. Виконати тестове завдання у визначений час

 

6в клас  - 8.45-9.00  Код доступу 3707683

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

 

 6б клас – 10.45 – 11.00 Код доступу 9468375

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 




10.11.2020

Українська мова – 6б, 6в клас

Тема. Активна та пасивна лексика

Матеріал для уроку:

1.     Переглянути відео:

https://drive.google.com/file/d/1zdSAMJT0yJzRSaPmii9IRB9YUXHKMQDM/view?usp=sharing 

h

В        Виконати письмово вправи 83,85,91

3.                Виконати інтерактивну вправу:

https://learningapps.org/display?v=pdddbnokk20

1.     Виконати тестове завдання (код буде надано у визначений час на сторінці блогу)

6б -  9.45-10.00 Код доступу 8158327

Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

6в – 10.45-11.00 Код доступу 9097218

Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua





Тестові завдання до контрольної роботи з української мови, яку заплановано на 09.11.2020

 

Код доступу 4056187

Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

Діти! Зверніть увагу, що коло – це одна правильна відповідь, квадрат – кілька правильних відповідей.

 Нагадую: тестове завдання – це частина контрольної роботи та ваша можливість підвищити її результат!

Час на виконання тестів – 25 хвилин, тест закривається 8 листопада о 19.00 


04.11. 2020 

Урок ZOOM

6б - 10.00

6в  - 8.30

Тема. Підготовка до контрольної роботи

Посилання буде надано класним керівникам


03.11.2020р. – 6б, 6в клас

Тема. РЗМ Складний план

Матеріал до уроку

1.       Виконати завдання на повторення

Вправа 1

Записати слова, вставляючи букву И або І

Вакц..на, тр..умф,нум..змат..ка, в..заж, абор..ген, д..агноз, маркет..нг

З двома словами скласти речення

Вправа 2

Записати слова відповідно до правила «Подвоєння приголосних»

І(л,лл)юзія, опере(т,тт.)а, спаге(т,тт.)і, Ні(ц,цц)а, маро(к,кк)анець, ко(р,рр.)ектор, то(н,нн)а

З двома словами скласти речення

Вправа 3

Записати слова відповідно до правил

Бар..єр, н..юанс, дос..є, ін..єкція, модел..єр, п..юпітр, деб..ют

З двома словами скласти речення

2.       Виконати інтерактивну вправу

https://learningapps.org/display?v=pvo1j42qn20





      3. Виписати зі сторінок 251-252 визначення "простий та складний план", виконати (усно) вправу 575

Виконане завдання та скріншот інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua






Домашнє завдання для учнів 6б класу (з 02.11.)

Виконати вправу та дати письмову відповідь на запитання (скріншот та виконане завдання надіслати на пошту Irina1599@i.ua

https://learningapps.org/display?v=pi1iypa8k20


-знайти й записати інформацію про авторів пісні (3-4 речення)

- розповісти (письмово) про улюблені місця України (5-6 речень)

4 коментарі: