Українська мова 7б, 7в класи

25.03 2022 р.

Українська мова - 7б, 7в клас (для тих, хто не приєднався до онлайн-уроку)

Тема. Правопис прислівників

1. Прочитати параграфи 34, 35

2. Виконати вправи 360, 362 (І)

23.03.2022р.

Українська мова - 7б клас

22.03.2022 р.

Українська мова - 7в клас

Тема. Ступені порівняння прислівників

Матеріал для уроку

1. Прочитайте параграф № 33

2. Виконайте письмово вправи 

- № 336 (у першу колонку вищий ступінь, у другу - найвищий ступінь)

- № 339(списати, визначити, якою частиною мови є виділене слово)

- № 340 (списати, утворити вищий ступінь)

- № 344(1-3, відредагувати речення)

Виконану роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до кінця тижня (27.03)

21.03.2022р.

Українська мова - 7в клас (для тих, хто не зміг приєднатися до онлайн-уроку)

18.03.2022 р.

Українська мова – 7б клас

Тема. Прислівник як самостійна частина мови

 

Матеріал для уроку

1.     Повторіть § 32

2.     Виконайте вправи  328 (1-3 речення), 329 (з другого абзацу випишіть прислівники, визначте розряд)

3.     Виконайте завдання за посиланням

http://surl.li/boczo

 Форму з відповідями бажано відправити 18.03. Письмову роботу не надсилати, вона буде перевірена під час онлайн-уроку

 

15.03.2022 р. -українська мова 7в клас

16.03.2022 р. - українська мова 7б клас

Тема. Підсумкова робота

Завдання необхідно виконати до  20 березня 20:00

  час на виконання до 40 хв

Код доступу 1865235

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

14.03.2022 р.

Українська мова - 7б,в клас (для тих, хто не зміг доєднатися до уроку)

Тема. РЗМ. Редагування речень

Матеріал для уроку

1. Визначити частини мови в реченні:

Україно! Ти моя молитва,

Ти моя розпука вікова.

Гримотить над світом люта битва

За твоє життя, твої права.

2. Виконати вправи № 317 (6), 319 (4), 322(2,4,6)

3. Виконати завдання №1-10 (ст. 115-116)


23.02.2022 р.

Українська мова – 7б клас

Тема. Написання не з дієприслівниками

Матеріал для уроку

1.     Вправа на повторення : вправа 294 (1-3 речення), 302 (1-3)- письмово

2.     Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=Qxi32_OVs94

3.     Опрацюйте §29

4.     Виконайте письмово вправи: 297, 299(1-3)

5.     Виконайте інтерактивну вправу

https://learningapps.org/watch?v=pf4ispwoj22

 Скриншот інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua 23.02, письмову роботу принести на урок 25.05, за умови відсутності на уроці  надіслати на пошту до 25.02

Домашнє завдання : §29

 

14.02.2022р.

Українська мова – 7б клас

Тема. РЗМ Усний твір-опис процесу праці

Матеріал для уроку

1.     Повторити §§27, 30

2.     Виконати вправи на повторення

№ 277, 308 (1-3)

3.     Опрацювати матеріал на ст. 224-225

4.     Виконати тестове завдання

Код доступу 9103834

Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
(відкрито до 20.00 14.02, час обмежено 25 хв)

 

Письмову роботу надіслати 14.02. до 17.00 на пошту Irina1599@i.ua

Оцінка за урок складається з результатів виконання вправ (8 балів) та тесту (4бали)

 

08.02.2022 р

Українська мова -7в клас

Тема. Творення дієприслівників

Матеріал для уроку

1.     Виконайте вправу 273 (випишіть дієприслівники, укажіть вид)

2.     Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=V-Y1f4gKRlQ

3.     Виконайте письмово вправу 305 (виконайте завдання, запишіть ключ)

4.     Виконайте письмово вправи 306( 5 дієслів за вибором), 307 (5 дієслів за вибором)

5.     Виконайте інтерактивну вправу

https://learningapps.org/watch?v=pmab4njv322

 

Виконане письмове завдання, скриншот інтерактивної вправи надіслати на поштуIrina1599@i.ua  08.02. до 17.00

 

01.02. 2022р.

Українська мова – 7в клас

04.02.2022р.

Українська мова – 7б клас

Тема. Контрольна робота

І.Прочитати текст. Виконати завдання

Мир на землі

       Щоб люди були щасливі, треба, щоб у цілому світі був мир.
Ті, хто побував на війні, особливо цінують мир  і дуже не люблять розповідати про війну. Це й не дивно: тільки на пропагандистських плакатах війна може виглядати красиво та героїчно. У дійсності ж, війна - це страждання, біль, смерть. Під час війни страждають усі
: і військові, і прості люди, що опинилися занадто близько до місця бойових дій. Страждає й економіка країни, що веде війну. Виграти від воєн  можуть тільки торговці зброєю та  нечесні політики. Решта людей  програє. Тому мир для людей значить дуже багато. Мир на землі для них означає можливість жити повним життям, працювати, ростити дітей  і не боятися за життя своє та своїх близьких. Тому мир - це найцінніше, що тільки може бути. Збереження миру у всі часи було найважливішою проблемою. З  історії нам відомо, що в  Древній Греції відбувалися часті  військові конфлікти, тому було вирішено провести Олімпійські ігри,  на час яких припинялися всі військові дії. Греки були великими шанувальниками  спортивних  змагань, тому спорт став посланцем миру. Відтоді мета Олімпійських ігор -  вдосконалити тіло і душу людини, об'єднати людей всього світу, сприяти налагодженню мирних і толерантних стосунків.

-       визначити тему, основну думку, стиль тексту (3 бали)

-      скласти сенкан до слова «мир»(4 бали)

(1 рядок слово «мир», 2 рядок – два прикметники до цього слова, 3 рядок – 3 дієслова до слова «мир», 4 рядок – речення з чотирьох слів про це слово, 5 рядок – іменник-асоціація до слова «мир»)

-      виписати виділене речення, визначити частини мови (5 балів)

-      виписати дієслова, від яких можна утворити дієприкметники, утворити дієприкметники, визначити суфікс та записати дієслівні ознаки утвореного дієприкметника (5 балів)

ІІ. Записати речення, розкрити дужки, поставити, де потрібно розділові знаки

Дерево розрослося  гілки ніким (не)зріза(н,нн)і опустилися додолу. Заболоч(е,и)(н,нн)а стежка кудись біжить і (не)захова(н,нн)і скарби не знайдеш. Бетонка пірнула за село пішла крутитися поміж давно (не)кош(е,и)(н,нн)их полів.Ген  килим витка(н,нн)ий із птиць летить над полем. Вірш (не)вивч(е, и)(н,н)но  а записа(н,нн)о. (10 балів)

 

Виконану контрольну роботу надіслати на пошту  Irina1599@i.ua


7в клас – 01.02. 2022 до 16.00

7б клас – 04.02.2022 до 15.00

19.01.2022 р.

Українська мова – 7б клас

Тема. Відмінювання дієприкметників

 

Матеріал для уроку

1.     Завдання на повторення:

 -    повторити § 20-21

-         виконати письмово вправи 206 (1-2 речення, списати, утворити дієприкметники)

                                                    214 (1-2 речення за зразком)

     2. Вивчення нової теми

     - прочитати §22

     - виконати письмово вправи 219 (1)

                                                      220 (1-3 речення)

 

3. Вправа на закріплення

 

https://learningapps.org/watch?v=p8op1i9fa22

 

Письмову роботу принести на урок 21.01, за умови відсутності на уроці  надіслати на пошту Irina1599@i.ua

 

 

12.01.2022 р.

Українська мова – 7б клас

Тема. Дієприкметник як особлива форма дієслова

Матеріал для уроку

1.     Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=qsrrVXohJOc

2.     Прочитайте матеріал підручника ст. 64

3.     Виконайте письмово вправу 173;

                                        вправу  174 ( запишіть перші 4 рядки, визначте частини мови, випишіть дієприкметники, визначте письмово морфологічні ознаки)

4.     Виконайте інтерактивну вправу

https://learningapps.org/watch?v=p98opxhpk22

 

Скриншот інтерактивної вправи надіслати на поштуIrina1599@i.ua 12.01, виконане завдання принести на урок 14.01, за умови відсутності у школі надіслати на пошту Irina1599@i.ua  до 14.01

 

 

 

22.12.2021 р.

Українська мова – 7б клас

Тема. Узагальнення вивченого про дієслово

 

Матеріал для уроку

1. Повторити § 3-16

 2. Виконати тестове завдання ( відкрите до 18.00 22.12, час на виконання до 30 хв)

Код доступу 5485294

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

15.12.2021 р.

Українська мова – 7б клас

Тема. Способи творення дієслів. Підготовка до контрольної роботи

 

Матеріал для уроку:

 

1.     Прочитати §16

2.     Записати способи творення дієслів

3.     Виконати вправи (письмово) 153,154

4.     Підготуватися до контрольної роботи:

                Структура контрольної роботи:

-         діалог на тему «Дотримання культури мовлення» (обсяг до 10 реплік, з них – 5-6 реплік змістовних). Діалог можна підготувати  на чернетці або писати в класі

-         мовне завдання (визначення в написаному діалозі дієслів, морфологічний розбір дієслів, утворення дієслів наказового способу, редагування речень)

 

5.     Виконати вправу 160 (записати першу строфу, підкреслити дієслова, виконати морфологічний розбір двох дієслів за вибором, утворити форми наказового способу від одного дієслова)

 

Виконану роботу принести на урок 17.12, у разі відсутності надіслати на пошту Irina1599@i.ua

08.12.2021 р

Українська мова – 7б клас

Тема. Безособові дієслова

Матеріал для уроку

 

1.   Виконайте завдання на повторення

 

Код доступу 8362501

Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
(тест відкрито до 17.00 08.12, час на виконання – до 25 хв)

 

2.   Прочитайте §15, випишіть, що таке безособове дієслово та його граматичні ознаки.

3.   Виконайте вправу 145 (списати, двома лініями підкреслити безособові дієслова), вправу 146 (1-4 речення за зразком)

4.   Зверніть увагу на розділ «Культура мовлення» на ст. 52


Виконане завдання принести на урок 10.12, у разі відсутності на уроці – надіслати на пошту Irina1599@i.ua

 

01.12.2021 р

Українська мова  - 7б клас

Тема. Узагальнення вивченого з теми «Дієслово»

Матеріал для уроку

1.    Повторити §§ 8-12

2.    Виконати тестове завдання

Код доступу 9569364

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

(тест відкрито до 17.00 01.12, час обмежено 30 хв)

24.11.2021 р.

Українська мова – 7б клас

Тема. РЗМ Портретний нарис у публіцистичному стилі

Матеріал до уроку

1.     Вправа на повторення

https://learningapps.org/watch?v=popw6x7kc21

-         Переглянути відео

-         Дати відповідь на запитання (письмово) у формі мініроздуму

«Чи погоджуєтеся ви з думкою:  « Заповіт» - поетичне звернення Тараса  Шевченка до народу»

2.     Робота з підручником

-         Ст..235 (прочитати, виписати визначення поняття  «нарис», «портретний нарис»)

-         Впр.622 (прочитати)

Домашнє завдання: підготуватися до написання творчого переказу «Чи потрібне сьогодні мистецтво ґречності?»

Виконане завдання принести на урок 26.11, у разі відсутності на уроці – надіслати на пошту Irina1599@i.ua

Українська мова – 7б клас

Тема. РЗМ. Складання анотації на книжку

Матеріал для уроку

1.     Вправа на закріплення.

Спишіть прислів’я, підкресліть дієслова, визначте дієвідміну, виконайте морфологічний розбір двох дієслів за вибором

·         Веселий сміх - це здоров'я.

·         Доки здоров'я служить, то людина не тужить.

·         Було б здоров'я, а все інше наживемо.

·         Бережи одежу знову, а здоров'я змолоду.

·         Вартість здоров'я знає лише той, хто його втратив.

·         Весела думка - половина здоров'я.

·         Глянь на вигляд і про здоров'я не питай.

Поясніть (письмово) у вигляді мініроздуму (теза, доказ, приклад, висновок) одне з прислів'їв.

 

2.    Прочитайте матеріал на ст. 232-233

3.    Виконайте впр. 621 (усно)  

Виконане завдання принести на урок 19.11, у разі відсутності на уроці – надіслати на пошту Irina1599@i.ua

10.11.2021 р.

Українська мова – 7б клас

Тема. РЗМ. Робота з текстом (виконання мовних і мовленнєвих завдань)

Матеріал для уроку

1.     Спишіть текст. Уставте пропущені букви та розділові знаки

Здоров..я    найвища ці(н,нн)ість. Майже всі знають цю тезу але усвідомлює її не кожен. Про здоров..я і здоровий спосіб жи(т,тт)я у нашого народу є чимало прислів..їв і приказок: «Найбільше багатство  здоров..я»; «У здоровому тілі -— здоровий дух»; «Хто про здоров..я дбає, тому і Бог помагає». Проте інколи складається враже(н,нн)я  що люди, тільки захворівши, розуміють   що позбавлені чогось надзвичайно важливого в жи(т,тт)і. Динамічний ритм сучасного життя постійні стреси теж на жаль не сприяють зміцненню здоров..я людини. Побажанням здоров..я люди закінчують свої розмови, вітаючись, бажають передусім здоров..я. Усе це ще раз підкреслює незаперечну важливість здоров..я для жи(т,тт)я людини.. Тож берегти здоров..я слід змолоду, адже це найбільше багатство людини.

2.    Визначте (письмово)

-         тему тексту;

-         основну думку;

-         тип тексту;

-         стиль тексту.

Виконану роботу принести на урок 12.11, за умови відсутності на уроці – надіслати на пошту Irina1599@i.ua

 

 

Українська мова – 7 б клас

Тема. Дієвідміни дієслів

Матеріал для уроку

1.     Завдання на повторення. Спишіть вірш, визначте частини мови, виконайте морфологічний розбір визначених дієслів

НАЙДЗВІНКІШЕ СЛОВО
Наче з поля чи з лугівки,
У розповні літа
Чую голос перепілки
З чебреців чи жита.
То говорить поле хлібне,
Луг, трава щовкова…
Найдзвінкіше слово рідне,
Найрідніша мова
М. Сингаївський

2.     Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=aRb3kxb5zKI

3.     Прочитайте §12

4.     Виконайте вправи (письмово)

Впр. 112, 115

5.     Вправа на закріплення

https://learningapps.org/watch?v=pcn0iywz321

Домашнє завдання: вивчити §12, виконане завдання принести 05.11 на урок, у разі відсутності на уроці 05.11 надіслати на пошту Irina1599@i.ua

 


Тестове завдання до контрольної роботи з теми «Повторення. Морфологія»

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdT1R77ueNag7tuv7An9rix-xXB-eYqyhUQH0VVkm3mG0b1RA/viewform

 


29.09.2021 р.

Українська мова – 7б клас

Тема. РЗМ. Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму

Матеріал для уроку

1.     Прочитайте теоретичний матеріал на ст.. 213

2.     Випишіть мету та ознаки публіцистичного стилю

3.     Виконайте вправу 588 ( прочитайте, письмово визначте тему та стиль, складіть і запишіть простий план, усно перекажіть)

4.     Виконайте інтерактивну вправу (не дуже легко!!). Подивіться, скільки спроб у вас вийде! (вправу створено К. Діляєвою)

https://learningapps.org/view20571651

 

Домашнє завдання – ст..213 (прочитати)

 

24.09.2021 р.

Українська мова – 7б, 7в класи

Тема. РЗМ Особливості будови опису зовнішності людини. Докладний усний переказ тексту з елементами опису зовнішності людини

Матеріал для уроку

1.Повторити §§3-4

2.Виконати вправу 42 (прочитати, виписати 5 дієслів у неозначеній формі, поставити до них запитання)

3.Прочитати теоретичний матеріал на ст 217-221

4. Виконати вправу 598, 599 (за вибором) – прочитати текст, усно переказати

Додаткове завдання (для охочих): записати усний переказ, аудіо(або відео)запис надіслати на пошту Irina1599@i.ua або дати доступ до завдання в інший зручний спосіб (термін виконання 25.09)

22.09.2021 р.

Українська мова – 7б клас

21.09.2021 р.

Українська мова – 7в клас

Тема. Форми дієслова

Матеріал для уроку

1.    Лексичний практикум

Визначити слова за їхнім лексичним значенням, записати ці слова, з'ясувати, до якої частини мови вони належать

1.    У Усмішкою виявляти якісь почуття

2.    С Дивитися на когось, спостерігаючи за ним

3.    П  Робити щось усупереч законам, наказам

4.    І Пристосовувати літературний твір до постановки на сцені

5.    Х Бути в стані коливання, покриватися хвилями

6.    У Робити щось коротшим

      2.Прочитати теоретичний матеріал на ст. 17

      3. Виконати письмово вправи №34(завдання за підручником), № 37(списати,визначити частини мови)

     4. Прочитати теоретичний матеріал на ст. 19-20

      5. Виконати письмово вправу № 40

Виконане в зошиті завдання принести на урок

Домашнє завдання §§ 3-4 прочитати

 

      

20.09.2021

Українська мова – 7в клас

Тема. Дієслово як самостійна частина мови

Матеріал для уроку

І.Виконайте тестове завдання на повторення

1. Правильно поєднано всі прикметники з іменниками в рядку
А старовинний Осло, духмяне какао, яскраве кімоно
К львівська пані, надокучлива цеце, смачне кольрабі
Б. вітальний туш, рожевий фламінго, малий нікчема
Т яскрава гуаш, цікаве інтерв’ю, прозора шампунь
Д заквітчана Умань, вчена ступінь, другий степінь

2. Закінчення -а (-я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку
Н. супутник, пасажир, коледж
Б Кривий Ріг, язик, Ташкент
У портфель, гопак, кілометр
Г Крим, Конотоп, Марсель
М. усміх, агроном, сантиметр

3. Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Й. низький, пресильний, дорогий
Б визначний, лисий, удалий
В кароокий, молодий, красивий
Д. смачний, тонкий, ефективний
Л. бадьорий, гнідий, хворий

4. Правильно утворено форми ступенів порівняння прикметників у рядку
Ц. вужчий, більш тепліший, триваліший
Б ласкавіший, порожніший, активніший
О. менш яскравий, скромніший, презліший
Г самий короткий, смачніший, легший
Ь. рідніший, багатший, більш сміливий

5. Правильною є відмінкова форма числівника
З.сімдесяти трьох
Ж. п’ятьохсот сорока
В двадцяти двум
Ю. шестистами десятьма
Д трьохстам дев’яноста

6. Закінчення  має іменник у рядку
А 2 квартал..
Ч. 3 товариш..
В 1,5 доб..
Д. 0,5 ящик..
Т. 4 район..

7. Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку
Щ. десять хвилин на третю
О. три години п’ять хвилин
В пів на дванадцяту
М. чверть до одинадцятої
Д двадцять по другій

8. Потребує редагування речення
Ш. Усім нам дуже сподобалася модерна вистава.
Б Їхніми рецептами досі користуються кулінари.
В Крім неї, ніхто більше не написав рецензії.
Р. Завдяки ним ми вивчили кримськотатарську.
І. Я прекрасно провів з ними час на вечірці.

9. Орфографічну помилку (велика — мала літера) допущено в рядку
Д.Миколин ноутбук, Миколаївська область
Б прокрустове ложе, булгаківський стиль
О. київські каштани, Київський метрополітен
Г гоголівський гумор, шевченківські свята
Р. Святогірська лавра, монастирська будівля

10. Разом треба писати кожне складне слово рядка
А конусо/подібний, повно/цінний, казково/пісенний
Б животворно/цілющий, тепло/обмінний, зло/язикий
В.соколино/зорий, чисто/сердечний, дрібно/плідний
Г вільно/думний, само/ствердження, кисло/терпкий
Д давньо/грецький, дво/рівневий, серцево/судинний

11. Літеру о треба писати на місці пропуску в слові
А алич..вий
Ф. ситц..вий
В чутт..вий
И. кварц..вий
Є.полудн..вий

12. Через дефіс треба писати всі займенники рядка
Г.аби/чий, хтозна/кому, хтозна/чий, ні/хто
П. ані/чий, будь/хто, бозна/кого, чий/небудь
В де/котрий, що/небудь, ні/скільки, хто/сь
Й.будь/який, казна/чиє, казна/що, який/небудь
Ч.ні/якою, чий/сь, будь/з/ким, хтозна/на/чому

ІІ. Вивчення теми уроку

1.    ПЕРЕГЛЯНЬТЕ відео:

https://www.youtube.com/watch?v=pVE9bWb-QNU

2.    Виконайте письмово вправу 30(1-3 речення), вправа 31 (випишіть усі дієслова)

3.    Вправа на закріплення

https://learningapps.org/watch?v=p3nojxi3521

 

 

Виконане завдання та скриншот інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua

20.09.2021 р.

Оцінювання:

Тест – 6 балів

Вправи -3 бали

Інтерактивна вправа – 3 бали

ПАМ*ЯТАЙМО ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ!

Д.з. §§ 3-4

Немає коментарів:

Дописати коментар