Дистанційне навчання 2020/2021 Українська література 6В клас


25.05.2021 р.

Українська література – 6в клас

 

Тема. Узагальнення й систематизація вивченого

 

Матеріал до уроку

 

1. Виконайте тестове завдання

 

Код доступу 7656565

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

Тест відкрито до 18.00 до 25.05, час на виконання до 40 хв

 

18.05.2021 р.

Українська література – 6 в клас

 

Тема. В.Нестайко. «Неймовірні детективи». Робота з текстом

 

Матеріал для уроку

І. Пригадати зміст твору «Таємничий голос за спиною»

ІІ. Дати повну письмову відповідь на запитання

1.     Хто останнім бачив Вітасика Дорошенка перед зникненням?

2.     Коли у класі з’явився Вітасик Граціанський?

3.     Хто такий Шипуля?

4.     Про що запитували Женю Кисіля викрадачі?

5.     Чому Женя поїхав до Хрястова?

6.     Куди разом з «батьками» Граціанськими поїхав Вітасик Дорошенко?

7.     Що робив Борис Борисович у корівнику?

8.     Про що написали в записці Вітасику Дорошенку «батьки»?

9.     Як Вітасик Дорошенко дізнався, що він перестав бути Граціанським?

10.                        Як Вітасик і Женя опинилися в сараї в діда?

11-12 Який герой твору вам запам’ятався найбільше. Чому?

 

Виконану роботу здати 21.05. в школі, за умови відсутності на уроках 21.05 надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 10.00. 21.05

 Домашнє завдання : підготуватися до контрольної роботи


11.05.2021 р.

Українська література – 6в клас

Тема. Позакласне читання. В. Нестайко. «Неймовірні детективи»

Матеріал до уроку

1.    Пригадайте, що вам відомо про життя і творчість В.Нестайка

http://msmb.org.ua/biblioresursi/bibliografiya/osobistosti/vsevolod-nestayko-u-dytynstvo/

2.    Перегляньте відео про книгу:

https://www.youtube.com/watch?v=2Hup6qG7Emw

3.    Прочитайте розділи 1-12 з твору «Таємничий голос за спиною»(зі збірки «Неймовірні детективи»)

        https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=16024

4.    Виконайте тестове завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfZQdZpXcJBmhu0D9ynAXbVe1Y0irou2lAiJNFtoKrUGUP8Yw/viewform

(тестове завдання відкрито до 20.00.13.05.)

 

07.05.2021 р.

Українська література – 6в клас

Тема. Література рідного краю. Поетичні твори Володимира Бровченка

Матеріал для уроку:

1.    Вправа на повторення. Виконайте тестове завдання

Код доступу 9652931

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

(тест відкрито до 14.00 07.05, час обмежено 25 хв)

2.    Прочитайте матеріал про письменника

 

Володи́мир Я́кович Бро́вченко (1 червня 1931Мала Виска — 19 серпня 2013) — український поет та громадський діяч. Заслужений діяч мистецтв України.

Народився 1 червня 1931 р. в с. Мала Виска, тепер місто Кіровоградської області. Після закінчення середньої школи вступив 1955 р. до Одеського технологічного інституту харчової та холодильної промисловості. Саме в студентські часи, 1951 року, у маловисківській районній газеті опубліковано його першого вірша «Хліб».

По закінченні інституту працював інженером-механіком консервного комбінату в Херсоні. Згодом став організатором і першим редактором херсонської обласної молодіжної газети (нині — «Новий день»). У газеті працював до 1961 р. Перша поетична збірка «Шумлять жита» побачила світ в Одесі 1956 року. 3 цією книжкою 1958 року Володимира Бровченка прийняли до Спілки письменників України.

У 1973–1979 рр. — головний редактор журналу «Дніпро», з 1979 по 1991 р. — голова правління Товариства культурних зв'язків з українцями за кордоном.

Активно працював у громадських організаціях: Українському фонді культури, Українській раді миру, Товаристві «Україна — світ», входячи до складу їх президій.

У 1988 році став одним зі співзасновників Товариства української мови імені Т. Шевченка.

Батько двох синів — Микола Бровченко та Іван Бровченко.

Друкувався з 1953 р.

За 50 років літературної праці В.Я Бровченком було написано і видано понад 30 книжок: «Зустрічайте сонце» (1959), «Скеля Любові» (1964), «Нерозстріляні зорі» (1966), «Перелоги» (1968), «На крилах вечорів» (1971), «Думна гора» (1975), «Вічний жайвір» (1977), «Зошит з-під каменя» (1980), «Найдорожче» (1981), «Повернення з літа» (1985), роман у віршах «Як Мамай до Канади їздив» (1984), збірник пісень «Вірність» (1980) та ін.

Твори друкувалися в перекладах багатьма мовами. Вірші видавалися англійськоюнімецькоюрумунською мовами.

1991 року фірма «Мелодія» випустила платівку-гігант пісень на вірші В. Бровченка «Згадай мене». У творчій співпраці з відомими композиторами О. Білашем, В. Буєвським, Л. Дичко, О. Левицьким, С. Козаком, братом Павлом Бровченком, К. Мясковим, В. Мовчаном написав низку пісень, які звучать у концертах, на радіо і телебаченні, входять до репертуару знаних співаків, хорових колективів.

У 1993 році спільно з Олександром Білашем створив кантату на пошанування жертв Голодомору - "Надвечірні дзвони".

За збірку поезій «Страсний четвер» у 1994 р. удостоєний міжнародної премії ім. В. Винниченка. Збірку віршів «Презентація з молитвою» відзначено премією імені Павла Тичини (2004 p.) За вагомий особистий внесок у примноження національних духовних надбань, високий професіоналізм В. Я. Бровченку присвоєно почесне звання «Заслужений діяч мистецтв України», нагороджено орденом «За заслуги» III ступеня

Остання книга Володимира Яковича Бровченка побачила світ у 2005 році. Це спогади поета «Вікнина», що охоплюють період від 30-х років минулого століття до початку XXI.

Збірки

«Шумлять жита», «Зустрічайте сонце», «Скеля Любові», «Не розстріляні зорі», «Перелоги», «На крилах вечорів», «Думна гора», «Сурми», «Вічний жайвір», «Погода на завтра», «Навперейми літам», «Повернення з літа», «Вогонь на обрії», «Вибране», «За тиждень до воскресіння», «Страсний четвер», «Свічка під вітром», «Повернення Богородиці», «Презентація з молитвою», «Мала Виска. Степова книга»; роману у віршах «Як Мамай до Канади їздив»; збірників пісень «Вірність», «Материне поле», «Голуби», «Згадай мене».

3.    Прочитайте виразно поезії,  виконайте ідейно-художній аналіз (усно)

Ви не дивуйтесь, добрії люди

Ви не дивуйтесь, добрії люди,

Що я усе життя про неї не вгаваю…

Про Вись мою, що в’юниться за обрій,-

Маленьку жилку степового краю.

Мені приплине тепла хвиля в серце -

Хлюпне бродіння молодого хмелю.

У кожного десь є його джерельце -

У вічній мерзлоті, а чи в пустелі…

Моє отам, де мати на причілку

Щолітечка чеканням душу крає.

Там річечка – ота маленька жилка

Від мого серця – до мойого краю.

Палахкотить єство і денно й нічно:

О земле рідна, 
будь мені такою,

Щоб я тією річечкою вічно

Гордився як великою рікою.

 

Де Златопіль, і Виска, й Хмельове

Де Златопіль, і Виска, й Хмельове

Купають зорі в лугових криницях,

Моє дитинство вічно тут живе

Із чистим дивосвітом у зіницях.

І все не допитається ніяк,

І все збагнути прагне до останку,

Чому скрипить крильми старий вітряк,

А не злетить у голубінь світанку;

Чому на вишні сонце воскреса,

А згодом у вишнівці думку зродить.

Чому то в лузі гострая коса

Щоразу пісні іншої виводить…

Вишнево - тополиний краю мій!

Моє пшенично-вічне шумовиння!

Відкрий мені скарби свої, відкрий.

З твого ж коріння я – твоє насіння…

4.    Додаткове  завдання (за бажанням): виразно прочитайте одну  з поезій В.Бровченка, запишіть відео, надішліть на пошту Irina1599@i.ua або дайте доступ до нього в інший спосіб до 17.00. 07.05. Оцінювання – 10-12 балів

30.04.2021 р.

 

Українська література- 6в клас

 

Тема. Виразне читання й аналіз гуморесок  П. Глазового

 

Матеріал до уроку

 

1.    Прочитайте  виразно твори ст. 230-233

2.    Дайте розгорнуту письмову відповідь на запитання № 5 ст.233

 Виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 17.00. 30.04

Оцінювання роботи:

Теза – 3 бали

Доказ – 3 бали

Приклад – 2 бали

Висновок  - 2 бали

Мовне оформлення – 2 бали

 

3Додаткове завдання (за бажанням): виразно прочитайте один із творів П.Глазового, запишіть відео, надішліть на пошту Irina1599@i.ua або дайте доступ до нього в інший спосіб до 17.00. 30.04 Оцінювання – 10-12 балів

 

Домашнє завдання: вивчити напам’ять одну з гуморесок П.Глазового

 


27.04.2021 р.

Українська література – 6в клас

Тема. Павло Глазовий. Життя і творчість

Матеріал до уроку

1.     Прочитати ст.. підручника 229-230

2.     Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=JHZYni7QkAs

 

23.04.2021 р.

Українська література – 6в клас

 

Тема. Виразне читання творів С. Руданського

 

Матеріал для уроку

1.  Повторіть вивчене ст.. 217 (гумор, сатира), ст. 218 (байка, алегорія, мораль), ст.224 ( гумореска, інверсія)

2.  Прочитайте твори «Гуменний», «Свиня свинею»

3.  Виконайте тестове завдання (завдання відкрите до 15.00 23.04, час на виконання 25 хв)

Код доступу 5889501

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

або відкрийте посилання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5889501

4.  Додаткове завдання (за бажанням): виразно прочитайте один із творів С.Руданського чи Л. Глібова, запишіть відео, надішліть на пошту Irina1599@i.ua або дайте доступ до нього в інший спосіб до 10.00 24.04 Оцінювання – 10-12 балів

 

20.04.2021 р.

Українська література – 6в клас

Тема. Співомовки С. Руданського – визначне явище у світовому письменстві

Матеріал для уроку

1.    Виконайте вправу на повторення

https://learningapps.org/2335586

2.    Прочитайте матеріал про письменника ст. 223-224, складіть план до статті

3.    Прочитайте теоретичний матеріал ст. 224, випишіть, що таке «гумореска», «інверсія»

4.    Прочитайте твори С.Руданського «Добре торгувалося», «Запорожці в короля»

5.    Дайте письмову відповідь на запитання№4  ст 228

6.    Додатковий матеріал

С. Руданський

https://www.youtube.com/watch?v=jHdJX2eLSg0

 

«Добре торгувалось»

https://www.youtube.com/watch?v=mHwz83howcQ

 

          «Запорожці в короля»

         https://www.youtube.com/watch?v=h2tzQEpdvtw

Виконану роботу та скриншот інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 10.00 22.04

Оцінювання роботи:

Скриншот – 3 бали

План – 3 бали

Виписки – 2 бали

Відповідь на запитання – 4бали

 

16.04.2021 р.

Код доступу 4709905

 використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (виконання тесту розпочинається за вказівкою вчителя)


13.04.2021 р.

Українська література – 6в клас

Тема. Викривальна й повчальна спрямованість байок Л. Глібова

Матеріал до уроку:

1.    Повторити матеріал ст..218 (байка, алегорія)

2.    Прослухати або прочитати байки на ст..218-219, 220-222

«Щука»

https://www.youtube.com/watch?v=Dy9f3D06rZo

https://www.youtube.com/watch?v=Xq512b-BRwk

«Муха й бджола»

https://www.youtube.com/watch?v=ol5CrCymi0c

«Жаба й віл»

https://www.youtube.com/watch?v=AroLhHajIJs

https://www.youtube.com/watch?v=UZZizYmbeUI

3.    Дати письмову відповідь у формі роздуму(теза-доказ-приклад-висновок) на запитання №9 ст. 220(4 бали), №5 ст. 221(4 бали), №5 ст.222(4 бали)

4.    Додаткове завдання (за бажанням з дотриманням вимог академічної доброчесності):

-         створити мультимедійну презентацію за творчістю Л.Глібова

-         створити буклет за творами Л. Глібова

-         створити буктрейлер за творами Л. Глібова

Виконані завдання надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 14.00  15.04

02.04.2021 р.

Українська література – 6 в клас

 

Тема. Л.І. Глібов – визначний український байкар

 

Матеріал для уроку:

 

1. Перевірка вивченого. Підсумкове тестування за твором Лесі Ворониної

Код доступу 1002610

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 (тест закривається 02.04.о 14.00, час на виконання – 15 хв)

2. Вивчення теми уроку

- прочитайте ст.216- 218

- складіть план-конспект статті про Л.Глібова

- випишіть значення термінів «гумор», «сатира», «байка», «алегорія»

3. Додаткова інформація

https://www.youtube.com/watch?v=GpUH7EdOdGs


Виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до13.00 03.04

 

Оцінювання роботи:

Тест – 6 балів

План-конспект – 4 бали

Виписки – 2 бали

 

 


23.03.2021 р.

Українська література – 6в клас

Тема. Л. Воронина «Таємне товариство боягузів»

Матеріал до уроку

1.    Прочитати твір ст..206-211

2.    Виконати тестове завдання

Код доступу 7814136

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 Завдання треба виконати до 16.00 23.03



16.03.2021 р.

Українська література – 6в клас

 

Тема. Контрольний твір

Матеріал для уроку

 

План до твору «Пригодницькі твори для і про дітей»

І. Вступ. Дитинство – найкраща пора в житті кожної людини

ІІ. Основна частина. Захопливий світ дитинства на сторінках українських творів

1.     Веселі пригоди Яви та Павлуші у творі «Тореадори з Васюківки"

2.     Єдність людини й природи, справжня дружба у творі «Митькозавр з Юрківки»

3.     Розповідь про самостійну прочитану книгу українського автора  (поза програмою)

ІІІ. Висновок. Чи стаю я досвідченішим читачем


Обсяг твору – 1-1,5 ст

Роботу треба виконати в зошиті для контрольних робіт з української літератури, здати 19.03, за відсутності в школі – надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 19.03

 

Оцінювання твору:

 

І. Вступ.  – 3 бали

ІІ. Основна частина – 6 балів

ІІІ. Висновок – 3 бали

Мовне оформлення відповідно до критеріїв оцінювання:

 

https://naurok.com.ua/kriteri-ocinyuvannya-navchalnih-dosyagnen-uchniv-5-11-klasiv-z-ukra-nsko-movi-ta-ukra-nsko-literaturi-19658.html

 

 

 

02.03.2021р.

 

Українська література

 

Тема. Я. Стельмах. Коротко про письменника. «Пригодницька повість «Митькозавр з Юрківки»

 

Матеріал для уроку:

1. Закріплення вивченого. 

 

2.Вивчення теми уроку

 - робота з підручником (ст. 178-179 – прочитати, скласти план-конспект)

3. Прочитати уривки з повісті ст..179-187

 

Домашнє завдання: дати письмову відповідь на запитання

Ст..187 №1, 5, 9

 

Виконану письмову роботу здати 05.03 в школі, за умови відсутності на уроці – надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 9.00.05.03)

 


23.02.2021р.

Українська література – 6в клас

Тема. Пригодницька повість В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»

 

Матеріал для уроку

1.    Виконати тестове завдання за посиланням (тест буде відкрито з 12.00 до 12.30. та з 18.00 до 18.30 23.02)

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScLBICo6ufQcylaC5VI1JMZEy1wHo7aTf9WgGiibuScs-SYrA/viewform



2.    Прочитати твір ст.167-176

 

Домашнє завдання: підготуватися до характеристики героїв (олівцем у тексті позначити цитати,які характеризують хлопців, зробити закладинки на цих сторінках)


16.02.2021р.

Українська література – 6в клас

Тема. В. Нестайко Пригодницька повість «Тореадори з Васюківки»

Матеріал для уроку

І. Завдання на повторення «Вірю-не вірю»(письмово в зошиті)

1. Хлопці хотіли побудувати метро під будинком

2.Дід насварив хлопців за метро

3.Справжнє ім’я Яви – Іван

4.Павлуша запропонував улаштувати бій биків

5. Для бою биків хлопці обрали корову Контрибуцію

6. Корова покірно взяла участь у бою биків

7. Хлопцям уперше треба було складати екзамени

8.Хлопці не стали витягати цуцика з колодязя

9.Собаку витяг з колодязя Ява

10. Врятоване цуценя було знайоме хлопцям

11.Хлопці вирішили назвати врятованого собаку Полканом

12. Розповідь у першій частині ведеться від імені Павлуші

ІІ. Прочитати уривки з твору (ст..151-153)

ІІІ. Дати письмову відповідь на запитання

Ст.157 №1, №2, №3

Виконану роботу здати в школі 19.02, у разі відсутності в школі надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 10.00 19.02

 

Додаткова інформація:

Перша режисерська робота Самарія Зелікіна. Знято за мотивами одного з епізодів однойменного твору Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки». Фільм Харківської студії телебачення 1965 рік.

https://www.youtube.com/watch?v=wLrpBJWJLhI


09.02.2021р.

Українська література – 6в клас

Тема. Контрольна робота

І.Виконати тестове завдання (час виконання – тест відкрито з 12.00 до 13.00, час на виконання тесту обмежено 25 хв)

Код доступу 4486894

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

ІІ. Дати письмову відповідь на запитання у формі роздуму (теза-доказ-приклад-висновок): «Що об’єднує твори С. Чернілевського, І.Жиленко,

Е. Андієвської, І.Калинця?»

Письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua 09.02 до 14.00

 Оцінювання контрольної роботи:

Середній бал між тестовим завданням та письмовим завданням:

(тестовий бал(макс.12) + бал за письмову роботу(макс.12)):2

Оцінювання письмової роботи:

Теза – 3 бали

Доказ – 3 бали

Приклад – 2 бали

Висновок – 2 бали

Мовне оформлення – 2 бали

02.02.2021

Українська література – 6в клас

 

Тема. І. Калинець. Талановитий український поет. Своєрідність його творчості

 

Матеріал для уроку

1.    Повторення вивченого

Ст..136-137 (ІІ № 1-5) – усно

2.    Опрацювати матеріал (прочитати)

 

І́гор Миро́нович Калине́ць (нар. 9 липня 1939Ходорів) — поет і прозаїк,політв'язень. Живе і працює у Львові. Почесний доктор Львівського національного університету імені Івана Франка.

Ігор Калинець народився 9 липня 1939 у місті Ходорів (Бібрський повіт, за польським адмінподілом — Жидачівський повітСтаніславське воєводствоПольська Республіка), нині Львівської областіУкраїна. У 19561961 роках навчався у Львівському університеті, на філологічному факультеті. Після закінчення університету працював у Львівському обласному державному архіві (1961—1972).

За участь у дисидентському русі у 1972 році Ігоря Калинця було засуджено на 6 років ув'язнення суворого режиму й 3 роки заслання. Покарання відбував у Пермських концтаборах разом із Іваном СвітличнимВасилем СтусомМиколою ГорбалемСтепаном Сапеляком та іншими.

Після повернення до Львова у 1981 році працював у Львівській науковій бібліотеці ім. В.Стефаника. З 1987 брав участь у виданні самвидавного журналу «Євшан-зілля», згодом став його редактором.

Окрім «дорослих» пише також вірші для дітей. Було видано кілька книг, які розійшлися не тільки в Україні, але також і в країнах з великою українською діаспорою (Казахстан, Канада, США, Аргентина). Його книгу «Небилиці про котика і кицю» ілюструвала українська художниця Вікторія Ковальчук у 2005 році.

3.   Читання (слухання) поезій:


Стежечка

https://www.youtube.com/watch?v=Gf4XDaUWMEk

ходім зі мною
стежечко
обережно

не зачепися за камінець 
переступи соломку 
і під спориш не ховайся 
все одно бачу а там
за городом
ого як ти виросла

сама біжиш
через струмок перескакуєш 
батіжком по пилюці цвяхаєш 
а суницею збочуєш 
топчеш горох при дорозі

коли б глянути
стежко
он з тої гори
на всенький світ

тільки не поспішай 
така верчена ти 
як дзиґа
але ж світ красний 
голова крутиться


Веселка


https://www.youtube.com/watch?v=2AKkm4eeIjM


надягла веселка 
стрічок 
стрічок 
як у свято
взяла коромисло
і пішла до річки

дорогою перестрів її 
князенко Соняшник 
із золотим черевичком 
в руці

поміряла веселка 
якраз на ніжку

от вони й побралися


Криничка


https://www.youtube.com/watch?v=aLcoMSiZt40


сплю глибоко глибоко

а ще глибше 
мати моя підземна

я їй про зорі розповідаю 
а вона про коріння дуба

я їй про хмаринку
а вона студеним молоком
мене поїть

я їй про метелика 
а вона
з водяного царства 
русалку приводить

а оце
весняна калина
не хоче забрати з мене
свою подобу

тільки сонце 
п'є та п'є
калинову воду

через золоті соломинки 


Блискавка


https://www.youtube.com/watch?v=aO-8oVcEewo

пливе собі королева 
королева темряви 
у дзеркало 
а темно

зблисне 
на мить 
світлом

зазирне

хто на світі найгарніший

ви ваша темність 
відкаже дзеркало 
похапцем

заспокоїться королева 
на часину

сказано писана красуня

 

4.Закріплення вивченого

Дати письмову відповідь на запитання:

У чому дивовижність та незвичайність персоніфікованих образів природи

 

Виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 16.00   04.02


29.01.2021р.

Українська література - 6в клас

Тема. Робота за вивченим матеріалом

І варіант

Дати письмову відповідь на запитання за допомогою підручника

1.Ким за фахом був С. Чернілевський

2. Чому ліричний герой поезії «Теплота родинного інтиму» відчуває спокій

3.Коли почала писати вірші І. Жиленко

4.Як люди ставилися до Жар-птиці

5.Наскільки давно живе гном у буфеті

6.Як у родині Е. Андієвської ставилися до української культури

7. Як пастушок потрапив у країну яян

8.Чому брама вперше в житті відчинилася

9. Які риси характеру притаманні балакучій рибі

10. До кого вперше звернулася говорюща риба

11-12. У чому полягає повчальний зміст «Казки про яян»

 

ІІ варіант

1.   Якими були стосунки говорючої риби з рибалкою

2.   Як говорюща риба опинилася на березі

3.   Чому дідусь перетворився на самоцвіти

4.   Яка риса найбільше характерна для мешканців яян

5.   За яких обставин родина Е. Андієвської опинилася за кордоном

6.   Чому гном у буфеті вважається родинним оберегом

7.   Що символізує підкова у поезії І.Жиленко

8.   Як описує Ґаву І. Жиленко

9.   За допомогою яких деталей описано самотність бабусі в поезії С. Чернілевського

10.                    Коли почав віршувати С. Чернілевський

     11-12. У чому полягає повчальний зміст твору «Говорюща риба»

 Роботу виконати в зошиті, на пошту не надсилати, здати в школі

 

 

 

26.01. 2021

Українська література – 6в клас

Тема. Е. Андієвська «Казка про яян»

Матеріал до уроку:

1.     Прочитайте  твір (ст. 126-128) або перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=K5ZGDRAj390

1.     Дайте повну письмову відповідь на запитання:

Ст. 128 №10 (3 бали),11(3бали),12(3 бали)

2.     Виконайте інтерактивну вправу

https://learningapps.org/display?v=paqnk4y9521(3 бали)

Скріншот виконаної інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 17.00 26.01.

Виконану письмову роботу здати в п’ятницю. За відсутності в п’ятницю в школі письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 12.00 29.01.

 Домашнє завдання: прочитати твір "Говорюща риба"(ст 130-135)






19.01.2021

Українська література – 6в клас

Тема. Поетичні роздуми про людське щастя, доброту, красу в поезії І.Жиленко

Матеріал до уроку:

1.     Прочитати матеріал про письменницю ( ст. 104-105)

2.     Прочитати виразно поезії (ст.105-109)

3.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=qqS9vvxx4NQ

1.     Дати повну письмову відповідь на запитання:

Ст.106 №8 (4 бали)

Ст. 107 № 3(4 бали)

Ст.. 109 №4(4 бали)

 

Виконану роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 21.01.до 14.00



15.01.2021 

Тема. Поезія І.Жиленко

Урок у форматі ZOOM

Тест за посиланням з 9.10 до 9.25

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSed--4cQ0ee9TdKF1MMs8x2r-UcOootY0X2rkF6Q9UacYKLrA/viewform

12.01.2021

Тема. Поезія С. Чернілевського

Завдання до уроку:

1.    Прочитати коротку біографію письменника (ст. 100)

2.    Прослухати поезії

https://www.youtube.com/watch?v=Bt0CWvbz84I

https://www.youtube.com/watch?v=AtYsq2zszLA

1.    Прочитати виразно твори (ст. 101-103)

2.    Дати повну письмову відповідь на запитання:

Ст..102 № 4,5

Ст. 103 №8

3.    Письмову відповідь надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 14.01 до 15.00


15.12. 2020 р.

Українська література – 6в клас

Тема. Узагальнення вивченого

 

1.    Виконати тестове завдання за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScEbHUq544NPMWEb9gkxY4a5XwkdGUQBH11NtkOcLXMbI9l4w/viewform

Домашнє завдання: скласти письмову характеристику одного з героїв (за вибором) за планом на ст. 236 (Послідовність характеристики літературного героя): Федько, Толя, Грицик, Санько.

Письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua  до 22.12.2020р.



План до твору

І. Вступ.«Життя без книг – це хата без вікна»

ІІ. Основна частина. Художня література як відображення життя

   1.Возвеличення любові до рідної землі на сторінках  українських творів

   2. Українські письменники про життя дітей

   3. Чарівний світ поезії

ІІІ. Висновок. Чи можу я назвати себе досвідченим читачем


Код доступу 9118656

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 


08.12.2020

Тема. Характеристика образів твору «Федько-халамидник»

Матеріал для уроку:

І. Виконати письмово завдання та після закінчення уроку надіслати на пошту  Irina1599@i.ua

Підтвердити чи простувати твердження. Довести цитатою з тексту

І варіант (Алієв М., Андрійчук М.,Алексєєнко Т., Бірзул Л., Бурдейний А., Вербовий О., Гевел Р., Гуцул В., Кедік Т., Левченко А., Мазурцов О., Науменко Л., Настусенко М., Ніколаєнко І.)

Зразок

1 +

Цитата

1.Федько був слухняною дитиною

2.Батько часто бив Федька

3.Толя не міг кричати та верещати на вулиці

4.Федько з Толею посперечалися на чижика

5. Федько не зміг перейти річку по крижинах

6. Федько прожив довге та щасливе життя

ІІ варіант (Парунов І., Побережець К., Пономаренко Л.,Пинзар В., Скидан В., Стецюк Я., Терзян М., Трубін В., Фучеджи В., Цуканов В., Черненко І., Шевченко М.)

Зразок

1 +

Цитата

1.Федько ніколи не забирав змія в хлопців

2. Федько з батьками живе у власному житлі

3.Толі було заборонено грати з вуличними хлопцями

4.Федько врятував Толю на крижинах

5. Толин батько хотів розібратися в ситуації з крижинами

6. Толя не став забирати Чижика

ІІ. Виконати тестове завдання:

Код доступу 1665227

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 




04.12.2020  Українська література

Тема.В.Винниченко «Федько-халамидник». Добро і зло, благородство і підлість у творі

Матеріал для уроку:

1.     Ознайомтеся з аналізом твору:

https://zno.if.ua/?p=4796

2.Перегляньте відео за змістом твору

https://www.youtube.com/watch?v=4iEGY9P--l4

3.Дайте письмову  розгорнуту відповідь на запитання:

Ст..90 №11, ст..98 №5

Виконану роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua 04.12


01.12.2020


Українська література – 6в клас

Тема. В.Винниченко. «Федько-халамидник»

Матеріал для уроку:

1.     Прочитати твір ст..80-98

2.     Виконати тестове завдання ( у зручний час до 10.00 04 грудня)

Код доступу 9656323

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


24.11.2020

Українська література – 6в клас

Тема. Образи повісті «Джури козака Швайки»

Матеріал до уроку:

І.Дати відповіді на запитання на основі прочитаного тексту (частина перша). Виконану роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua протягом 24.11.2020

1. Як звали втікача, за яким гнався Гафур-ага

2.Чому мати дуже боялася за Санька

3. Що розповідав про козаків дід Кібчик

4.Що запропонував Швайці пан Кобильський

5.Чому мама Санька опинилася в льосі

6.Хто допоміг Санькові подружитися з бугаєм

7.Що можна було побачити зі Сторожового дуба

8.Які скарби дістав Грицько зі свого сховку

9.Як хлопці познайомилися з козаком Швайкою

10-12 Скласти сенкан до слова «козак»

ІІ. Ознайомитися з аналізом твору за посиланням:

https://dovidka.biz.ua/dzhuri-kozaka-shvayki-analiz/


17.11.2020

Тема. В.Рутківський "Джури козака Швайки"

Матеріал для уроку

1. Біографічні відомості про письменника (прочитати)

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D1%83%D1%82%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%92%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80_%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87

2.Переглянути відео (буктрейлер до твору, анонс фільму):

 https://www.youtube.com/watch?v=1i5pLvLw0mM

https://www.youtube.com/watch?v=3l39I50wFwY

3. Прочитати твір за посиланням:

.https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=17600



 10.11.2020 

Тема. Позакласне читання. Твори українських письменників про рідну землю

 

Матеріал для уроку:

І. Виконати письмово завдання в зошитах:

 

І варіант (Алієв М., Андрійчук М.,Алексєєнко Т., Бірзул Л., Бурдейний А., Вербовий О., Гевел Р., Гуцул В., Кедік Т., Левченко А., Мазурцов О., Науменко Л., Настусенко М., Ніколаєнко І.)

Дати відповідь на запитання за допомогою підручника

1.Коли народився М. Вороний

2.Як називався перший вірш письменника

3. Чому син хана жив у Володимира Мономаха

4.Коли ханський син пригадав рідного батька

5.У якому віці Тарас Шевченко переїхав до Петербурга

6.Чий портрет намалював К.Брюллов, щоб викупити Шевченка з кріпацтва

7. Який образ є центральним у поезії «Думка»

8. Про які часи згадує Шевченко в поемі «Іван Підкова»

9.Ким були батьки Лесі Українки

10.Як називався перший вірш Лесі Українки

11.Який вік змалювала Леся Українка в поезії «Мрії»

12.Як поводила себе в дитинстві лірична героїня вірша «Як дитиною, бувало…»

 

ІІ варіант (Парунов І., Побережець К., Пономаренко Л.,Пинзар В., Скидан В., Стецюк Я., Терзян М., Трубін В., Фучеджи В., Цуканов В., Черненко І., Шевченко М.)

Дати відповідь на запитання за допомогою підручника

 

1.    Як поводила себе в дорослому віці лірична героїня вірша «Як дитиною, бувало…»

2.    Який вік любить лірична героїня поезії «Мрії»

3.    З якою хворобою боролася Леся Українка

4.    Як в родині Лесі Українки ставилися до рідного слова

5.    До якого міста пливуть козаки з поеми «Іван Підкова»

6.    Який художній прийом використано на початку вірша «Думка»

7.    У яку суму пан оцінив свободу Шевченка

8.    Хто першим оцінив талант Шевченка –художника

9.    До якої думки приходить син хана

10.                       Про що попросив хан гудця

11.                       У якому театрі працював М. Вороний

12.                       Чому М. Вороного виключили з училища

ІІ. Прочитати поезію, усно визначити тему, основну думку, художні засоби

Як не любить той край,
Де вперше ти побачив
Солодкий дивний світ,
Що ми звемо життям,
Де вперше став ходить
І квіткою неначе
В його теплі зростав
І усміхавсь квіткам!
(В. Сосюра)

ІІІ. Виконати тестове завдання за наданим кодом (код буде надано в блозі   об 11.45, час виконання завдання до 12.00, тестове завдання розраховане на 15 хв.)

Код доступу 5952173

Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 


06.11.2020 – 6в клас Українська література

 

Тема. Леся Українка. Поетична творчість

 

Матеріал для уроку:

І.Вправа «Вірю-не вірю» (письмово поставити + або -):

1.Леся Українка народилася в сім’ї кріпаків

2.Олена Пчілка – псевдонім матері Лесі Українки

3.У родині поважали українське слово

4.Леся не була талановитою дитиною

5. Найбільше Леся дружила з молодшою сестрою

6.Леся Українка знала багато мов

7.Для молодших братика та сестричок Леся написала підручник з математики

8.Перший вірш Леся написала у 8 років

9. Перший твір Лесі Українки «Конвалія»

10. Леся Українка відзначалася міцним здоров’ям

11. Про винятковий талант Лесі Українки писав І.Франко

12. Косач – справжнє прізвище Лесі Українки

 

ІІ. Ознайомитися з фрагментом ідейно-художнього аналізу поезії «Мрії»

Тема: зображення мрій ліричної героїні, роздумів над сенсом життя, за яке необхідно боротися до останньої краплі крові й обов’язково вірити в жадану перемогу.

Ідея: уславлення мужності, героїзму, впевненості віри в перемогу лицаря, його критика тих, хто пролив «кров не за рідний край».
Художні засоби:

 Епітети: дитячі любі роки, вродливі королівни, безпощадній зброї. Метафора і порівняння: Мріє стеля надо мною, Мов готичнеє склепіння?

ІІІ. Визначити (усно) тему, ідею, художні засоби поезії «Як дитиною, бувало…»

 

ІУ. Виконати інтерактивну вправу

 https://learningapps.org/display?v=pvtcocxun20







03.11.2020 р. Українська література 6в клас

Тема. Леся Українка. Життя та творчість

1. Завдання на повторення

Завдання необхідно виконати до  3 листопада 15:00 

Час на виконання 25 хв

 

Код доступу 5509506

Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

2. Вивчення теми уроку

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=g-oA8-rEI3M

Прочитати ст..68-69, скласти план

Прослухати поезії:

https://www.youtube.com/watch?v=ig3kgJQVPSg

https://www.youtube.com/watch?v=PjsklpW5SGg

Вивчити напам’ять вірш «Як дитиною, бувало..»

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар