Дистанційне навчання - 2020 Українська література 5в клас

Урок № 18
27.05.2020
Українська література – 5в клас
Тема. Підсумковий урок

Увесь світ, за винятком лише диких націй, керується книгами.
Вольтер
Література на літо:
М. Вороний «Євшан-зілля»
В. Рутківський «Джури козака Швайки»
В.Винниченко «Федько-халамидник»
В. Нестайко «Тореадори з Васюківки»
Я. Стельмах «Химера лісового озера, або Митькозавр з Юрківки»
Л. Воронина « Таємне товариство боягузів, або Засіб від переляку №9»
Г. Пагутяк «Втеча звірів, або Новий бестіарій»
К. Штанко «Дракони, вперед!»



Урок № 17
25.05.2020
Українська література – 5в клас

Тема. Урок виразного читання
Очікувані результати: повторити правила виразного читання, уміти виразно читати твір
Матеріал для уроку:
І.Повторіть правила виразного читання:
§                     Відтворення емоційної насиченості твору.
§                     Розуміння ідейно-художнього смислу, а не лише фактичного змісту твору.
§                     Уміння висловити своє особисте ставлення, передати зміст і настрій слухачам.
§                     Уміння складати партитуру художнього тексту.
§                     Партитура художнього тексту – графічне відтворення звучання художнього твору.
§                     У партитурі позначають паузи, наголоси, підвищення і зниження тону, інтонаційні переломи тощо. Партитура допомагає запобігти можливим помилкам у процесі читання твору.
Основні партитурні знаки:

/
словесний наголос
логічний наголос
наголос послаблений
/
пауза
//
пауза середня
///
довга пауза
уповільнення вимови
 

 Пам’ятки
Пам’ятка виразного читання віршованого твору.
1.               Вдумливо прочитайте вірш.
2.               З’ясуйте лексичне значення незрозумілих слів.
3.               З урахуванням змісту та ідеї твору визначте настрій, з яким будете читати твір.
4.               У кожному рядку визначте основне за смислом слово, на яке падає логічний наголос (його необхідно інтонаційно виділяти).
5.               Позначте олівцем паузи  (короткі, середні, довгі); позначте стрілками тон читання. Прочитайте кілька разів вірш із дотриманням усіх позначок.
6.               Читаючи вірш, уявляйте картини, які виникають у вашій уяві, намагайтеся запам’ятати їхню послідовність.
7.               Вивчіть вірш напам’ять, прочитайте його комусь із знайомих, врахуйте їхні побажання та зауваження.
Пам’ятка декламатору
1.               До читання повторіть напам’ять про себе текст.
2.               Перед декламуванням займіть зручну й правильну позу (з урахуванням принципів позамовних засобів).
3.               Назвіть автора й твір, який будете читати.
4.               Під час декламування вміло використовуйте пластику і міміку.
5.               Не поспішайте під час читання, регулюйте своє дихання, набираючи повітря рівними частинами під час пауз.
6.               Намагайтеся відповідним темпом і настроєм передати картини, що виникають у вашій уяві під час читання твору.
7.               Пам’ятайте, не варто надто голосно читати твір, оскільки майстерність у читанні визначається насамперед темпом, інтонацією, дотриманням пауз, використанням позамовних засобів.


ІІ.Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k

https://www.youtube.com/watch?v=f55dHPEY-0U



ІІІ. За бажанням: прочитайте виразно поезію за вибором, відео надішліть на пошту або дайте до нього доступ на Google диску


Урок № 16
Українська література
20.05.2020 – 5в клас
Тема. Письмовий твір за підсумками навчального року
Очікувані результати: узагальнити вивчене протягом року, уміти створювати власне зв*язне висловлювання

Матеріал для уроку:
За планом написати твір (обсяг 0,75-1 ст)

Вступ. Художня література – один зі способів пізнання світу
Основна частина
1.    Народна мудрість у фольклорних творах
2.    Уславлення кращих моральних якостей у художніх творах
3.    Історія на сторінках творів українських авторів
Висновок. Чи можу я назвати себе досвідченим читачем

Зверніть увагу! Розкриваючи пункти плану в основній частині, не забудьте навести приклади художніх творів, прочитаних на уроках української літератури в 5 класі



Урок № 15
Українська література
18.05.2020 – 5в клас
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого. Підготовка до написання твору
Очікувані результати: повторити вивчене протягом року

Завдання:
1.    Ст. 249 № 11 (письмово) – друга частина завдання
(Виставляється одна оцінка : Виконати письмово завдання:
Ст. 248-249  № 1,2,3 + Ст. 249 № 11 (письмово))
2. Виконати тестове завдання за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeS3tVX6mXUNn8dgFFtcgtfxgS5Lr7rLOiSe5zfVG7u8jwCWA/viewform (завдання буде відкрите 18 та 19 травня)




Урок №14
Українська література
13.05. 2020 – 5в клас
Тема. М. Вінграновський «Сіроманець»
Очікувані результати: уміти працювати з текстом, давати оцінку вчинкам персонажів

Матеріал для уроку:
1.    Виконати письмово завдання:
Ст. 248-249  № 1,2,3
2.    Виконати усно завдання:
Ст..249 №11
3.    Переглянути за посиланням урок:


4.    Виконати завдання слайдів 5.1; 5.4 (усно)






Урок №13
Українська література
06.05.2020 –  5в клас

Тема. М. Вінграновський «Сіроманець»
Очікувані результати: знати зміст твору, уміти характеризувати героїв
Завдання:
1           ПЕРЕГЛЯНУТИ  урок за посиланням  https://padlet.com/comaviktoria/ihwffuq04i86kev4 (слайди 4.3, 4.4 - усно)
h

  

2.   Прочитати твір ст. 236-248






Урок №12
Українська література
04.05.2020 –  5в клас

Тема. М. Вінграновський «Сіроманець»
Очікувані результати: ознайомитися з біографією письменника, знати зміст твору

Хід уроку
1.    Виконати тестове завдання за посиланням



2.    ПЕРЕГЛЯНУТИ  урок за посиланням

https://padlet.com/comaviktoria/ihwffuq04i86kev4 (слайди  4; 4.1; 4.2; 4.5)


   3. Прочитати твір ст. 223-235







Урок №11
Українська література
29.04.2020 – 5в клас

Тема. Г.Тютюнник. «Дивак»
Очікувані результати: уміти працювати з текстом, давати оцінку вчинкам героїв

Хід уроку:
І.Закінчити речення (письмово):
1. Олесь на уроці відмовився малювати…….
2. Олесь блукав до самого вечора……….
3.   Події, про які йдеться в оповіданні,  відбуваються…….
4. Вчительку малювання звали……..
5. Олесевого діда звали……
6.  Автор порівнює щуку з………….
7. Олесь сердився на дідуся, тому що……..
8. Олесь обдарував Федька………
9. Вільха в лузі чорніє на………
10.  Олесь плакав, тому що……
11.   Автор називає дроворубом…….
12. Хлопчик намагався врятувати від падіння ………
ІІ. Робота з текстом:
-        усно відповісти на запитання № 8,  10 (ст.. 222)
-        дати письмову відповідь на запитання №11 ( ст. 222)



Урок № 10
Українська література
27.04.2020 – 5в клас
Тема: Григір Тютюнник.Оповідання "Дивак"
Очікувані результати: знати короткі біографічні відомості про письменника, ознайомитися зі змістом твору, уміти переказувати прочитане

Матеріал до уроку:
1.      Переглянути урок №1 з теми «Г. Тютюнник», розміщений на сайті ЦМСПС м. Кропивницького, за посиланням:

2.      Усно переказати твір

3.      Виконати завдання №6 (надіслати скріншот), №7 (письмово)


Урок №9
Українська література
22.04.2020 – 5 в клас
Тема.Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань
Очікувані результати: знати зміст твору, уміти характеризувати героїв, давати оцінку їхнім вчинкам
 Переглянути урок, розміщений на сайті ЦМСПС м. Кропивницького,  за посиланням:
Виконати завдання №2 (письмово), № 4 (надіслати скріншот)

Усі інші завдання виконати УСНО


До уваги учнів! Виконуючи завдання №2, не пишіть багато, назвіть епізод





Урок № 8
Українська література
15.04.2020 – 5в клас
Тема. Є. Гуцало. «Лось»
Очікувані результати: ознайомитися з біографією письменника, прочитати оповідання, уміти працювати з текстом


Переглянути урок, розміщений на сайті ЦМСПС м. Кропивницького, за посиланням: 
https://uk.padlet.com/elenaprishlyak/kbq69t96dhyx (перший урок з теми)

виконати тестове завдання, розв*язати кросворд. Скріншоти виконаних завдань надіслати на електронну пошту










Урок №7
Українська література
13.04. 2020 – 5в клас

Тема. Контрольна робота
Виконати завдання:
І.Тестове завдання за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScifOl8zYJencG81A_MGBFUynHwtyrsDk_Ml85W79tqsy5GEw/viewform


ІІ. Дати письмові  відповіді на запитання ЗА ДОПОМОГОЮ ПІДРУЧНИКА:
1.    Про що мріяли Руснаки, придбавши машину
2.    Що запропонував Антипко Наталочці при першій зустрічі
3.    Що розповіла екскурсовод у Дубно про шаблю
4.    Як звали пластунів, з якими познайомилася Наталочка
5.    Про які неволі розповідає Степан Васильченко
6.    Хто доглядав за маленьким Тарасом
7.    Чому невеселою була в Шевченків вечеря
8.    Що розповідає Тарас про свою мандрівку
9.    Що таке ліричний твір
ІІІ. Прокоментувати письмово  один вислів на прикладі прочитаних творів (за вибором) за схемою:
Я вважаю…., тому що……., наприклад……….., отже…..

«Поет — це той, хто пробиває мури та вміє словом душу прокричать»

«Історія – це ліхтар у майбутнє, який світить нам з минулого»





Урок №6
Українська література
08.04. 2020

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про літературний твір на основі ілюстрації (усно). Підготовка до контрольної роботи
Очікувані результати: уміти аналізувати художній твір з використанням ілюстрації, навчитися добирати відповідні мовні засоби для створення розповіді, підготуватися до контрольної роботи

Матеріал для уроку
І. План до створення розповіді:
1.    До якого твору представлено ілюстрацію
2.    Що вам відомо про автора цього твору
3.    Визначте тему та основну думку твору
4.    Як перегукується зміст твору з ілюстрацією
5.    Які кольори переважають на ілюстрації
6.    Які думки й почуття викликає прочитаний твір



1

2

3
4
5














ІІ. Підготовка до контрольної роботи.
Заповнити(письмово) пропуски (речення переписувати НЕ потрібно)
1.    Родина Руснаків рятує…………
2.    Тривожні видіння Наталочка бачить на ………………….
3.    Останнім місто мандрівки Руснаків стало місто…………….
4.    Баба, пророкуючи долю новонародженому Тарасу, говорить, що він………………….
5.    Додому Тарасика привезли…………………….
6.    Вірш «Садок вишневий коло хати» і уривок з твору «У бур'янах» об’єднує птах……………………….
7.    На поетичній творчості П.Тичини позначилося те, що він……………
8.    Основна думка поезії «Не бував ти у наших краях» - ……………..
9.    Ліричний герой – це…………………….
10.                    Максима Рильського назвали на честь …………………
11.                    Основні художні засоби поезії «Дощ» - …………………..
12.                    У поезії «Осінь-маляр…» письменник використав такі кольори………..






Урок № 5
06.04.2020
Українська література  – 5в  клас

Тема.  Позакласне читання.Твори українських письменників на історичну тему для дітей
Очікувані результати: знати, хто з письменників звернувся до історичної теми, ознайомитися з біографією одного з таких письменників, прочитати твір (за вибором), уміти складати паспорт твору (буклет, буктрейлер)

1.Матеріал для уроку
 Важко знайти у світі народ, який мав би таку нелегку та драматичну історію. Чимало на нашому історичному шляху траплялось складних та суперечливих подій, високих злетів та нищівних поразок. Історія України стала невичерпним джерелом для українських авторів,


Твори, РЕКОМЕНДОВАНІ для читання (додаткова інформація за посиланнями):
Марко Вовчок «Невільничка»


Б. Грінченко «Олеся»


Дніпрова Чайка «Тополя»

А.Кащенко «На руїнах Січі»


А.Лотоцький «Княжа слава»

2. Прочитати твір на історичну тематику (за вибором)

3.    Виконати завдання до 13.04  (за вибором):

-        заповнити паспорт прочитаного  твору;
  Паспорт твору
Автор, назва
У цьому творі розповідається про
Твір розпочинається з
Герої твору
Найбільше мені запам'ятався герой                                  , тому що
Основні події твору
Найбільше мені запам’ятався епізод
З твору я дізнався про

Твір навчає

-    створити буклет до прочитаного твору ( в  програмі Microsoft Publisher) 10-12 б.
- створити буктрейлер до прочитаного твору 10-12 б.




    




















До уваги учнів та їхніх батьків! 

https://edpro.ua/blog/mozabook-present?utm_source=facebook&utm_medium=cpm&utm_campaign=EdPro&utm_term=free-mozaBook&utm_content=present&fbclid=IwAR1lOhlT6c39kWCwLEvRPivWKLyGM1tfZDMTwYql8jlezwGCjDHK-SYH2tY

Можливі пробні уроки на платформі mozaBook
Увага! Тестуємо пробний урок на платформі mozaWeb
У зошиті дайте відповіді на запитання
1. Чи зареєструвалися ви на платформі mozaWeb? (Якщо так, продовжуйте відповідати, якщо –ні, переходьте до уроку)
2. Чи змогли ви відкрити зошит за посиланням?https://ua.mozaweb.com/mblite.php?cmd=open&uf_id=76020&page=1
3. Чи всі букви в заголовках відкрилися?
4. Чи змогли ви побачити картинки?
5. Чи змогли відкрити 3D сцену, натиснувши курсором на позначення 3D?
6. Чи змогли відкрити відео, натиснувши курсором на трикутник угорі?

Якщо ви змогли все це зробити, виконайте завдання, розміщене на слайдах (вправа «Вірю-не вірю», вправа «Зазнач епізод», письмово, інші – усно), якщо - ні, переходьте до уроку
Урок №4
25.03.2020 - 5в клас
Тема. Образ козаків. Символіка козацької шаблі
Хід уроку:
І.Перевірка вивченого. Робота за текстом твору
Дати письмову відповідь на запитання за допомогою тексту

1.Чому, на думку пана Богдана, добре, що Руснаки купили машину
2. Яким постало Дубно перед героями
3.Що ніби побачила Наталочка в Берестечку
4.Яке дивне перетворення сталося з Антипком
5. У якій битві смертельно поранили Сагайдачного
6.Як пластуни відзначили Наталочку
7-9 Скласти карту подорожі родини Руснаків (намалювати в зошиті)
10-12. Прокоментувати вислів: «Історія – це свідок часу, учителька життя» ( я вважаю…, тому що….., наприклад……, отже)
ІІ. Вивчення теми уроку
Переглянути відео, знайти описи козаків у творі, виразно прочитати


https://www.youtube.com/watch?v=eesPXO49Wr0



Урок № 3
23.03.2020
Тема. Історичне минуле нашого народу на сторінках повісті "Таємниця козацької шаблі"

Хід уроку
І. Перевірка вивченого. Літературний диктант. Завершити речення
1.Прізвище родини головних героїв - ........................
2.Загроза знищення нависла над...............................
3.Машка - це.........................
4.Елегантного незнайомця звати..........................
5.Перша зупинка Руснаків була в ............................
6.Наталочка загубилася в ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
7.Сигнал про небезпеку, у якій опинилася Наталочка, подає.........................
8.Берестецька битва відбулася в ......... році
9. Антипко постає перед Наталочкою у вигляді................................
10-12 Виконати завдання 1-3 ст 177
ІІ Вивчення теми уроку
1.Переглянути відео, знайти відповідні розділи у повісті, переказати їх:
https://www.youtube.com/watch?v=94yq-tkSAPY
2. Дочитати твір до кінця  ст.178-185. Переглянути відео, знайти відповідний епізод у тексті:
https://www.youtube.com/watch?v=O12KiN223QU
3.Підготуватися до перевірної роботи за текстом
Завдання, виділене зеленим коьором, надіслати на пошту
Урок №2
18.03.2020
Тема. Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі». Пригодницька повість про мандрівку історичними місцями сучасної України. Фантастичне й реальне в повісті 

Матеріал до уроку:
  Історія –  це в першу чергу література,
                                                                    й  без талановитого стилю вона ніщо.
                                                                                     Джордж Тревельян

Screenshot_7

3. Інформація до твору 
Берестечко – село в Україні ( Демидівський район Рівненська обл.)
Увійшло в історію України як місце безмежної хоробрості  та слави запорізького козацтва.
Битва під Берестечком (18 червня — 30 червня 1651) — найбільший бій Хмельниччини, який відбувся біля містечка Берестечко між Військом Запорозьким під командуванням Богдана Хмельницького і союзним йому кримсько-єдисанським татарським військом Ісляма III Ґерая з одного боку, та армією Речі Посполитої під командуванням Яна ІІ Казимира з іншого.
Завершення битви увійшло в історію. Три сотні козаків, оточені серед болота поляками, хоробро билися проти численного ворога. Один за другим склали вони голови, але кожне з цих життів коштувало полякам десятків убитих. Останній козак ще 3 години протистояв цілому війську. Залишившись без пороху, зранений кулями, він узяв косу і ще деякий час бився з неймовірною силою і хоробрістю. Польський король, який спостерігав за подіями, вирішив дарувати життя відважному українцю, якщо він здасться. Але запорожець відповів, що всі його думки тепер не про те, як вижити, а про те, як гідно загинути. Він був убитий списом, поклавши чимало ворогів навколо себе.
У пам’ять про минулі події в 1914р. тут побудовано Георгіївський   собор,   в підземеллях  якого покояться останки загиблих запорожців.
В Берестечку щороку проходить з’їзд українського козацтва, богослужіння, мітинг, святковий концерт і ретроспектива бою.
Дубенський    замок (замок князів Острозьких — Любомирських) — фортеця в місті Дубно Рівненської області. Визначна пам’ятка історії, культури та архітектури України.
Розташований на одному з мисів  річки   Іква.   Звів його   князь     Костянтин Острозький   у  1492р.
Впродовж кількох століть  цей замок  жодного  разу не було захоплено.
На території замку розташовані два палаци: з південного боку — палац князів Острозьких, а навпроти нього, з північного боку — палац князів Любомирських. Ім’я архітектора палацу князів Острозьких невідоме. Праворуч від входу в палац, над першим поверхом, зберігся невеличкий фрагмент середньовічного орнаменту, на основі якого, по периметру, співробітники Дубенського заповідника відтворили те, що сотні років прикрашало цю пам’ятку історії, культури, архітектури. У палаці свого часу зберігалися цінні архіви князів Острозьких, Заславських, Любомирських, Сангушків й навіть Конєцпольських. Деякий період тодішні володарі замку зберігали тут золото, діаманти, зброю, харчі, посуд, обладунки.
Нині більша частина замку перебуває у доброму стані, продовжується його реставрація. Територія замку чиста і доглянута. У замку діє музей, організовуються різноманітні виставки.
Тараканівський   форт (Дубенський   форт) – оборонна     споруда, архітектурна памятка ХІХ ст. Розташований неподалік с. Тараканів (Рівненська обл.)
Після третього поділу Польщі наприкінці 18 століття по лінії Збараж — Броди — Берестечко — Сокаль пройшов кордон між Російською та Габсбурзькою (з 1804 року Австрійською) імперіями. Для оборони своїх західних рубежів царський уряд приймає рішення про будівництво системи оборонних укріплень. Під містечком Дубно для захисту залізничної лінії Львів — Київ будується Дубенський форт, що став відоміший у наш час під назвою Тараканівський форт.
Форт  має кілька рівнів – два наземні, а решта – підземні. В центрі форма є казарма, до якої ведуть 4 підземні ходи, та церква, що зберігає дух старовини.
Сьогодні   від      фортеці залишилися одні руїни.
      Підгорецький  замок (або Палац у Підгірцях) — пам’ятка архітектури епохи пізнього Ренесансу і бароко. Розташований у селі Підгірці Бродівського району Львівської області.
Замок було збудовано протягом 1635–1640 років під керівництвом архітектора Андреа дель Аква за вказівкою коронного гетьмана Станіслава Конєцпольського. Підгорецький замок є одним із найкращих в Європі зразків поєднання ренесансного палацу з бастіонними укріпленнями.
Олеський замок — пам’ятка архітектури та історії XIII–XVIII століть, розташований у смт Олесько, Буського району Львівської області. Один із найдавніших в Україні замків, імовірно, побудований одним із синів галицько-волинського князя Юрія Львовича на плато пагорба, який височить серед заплави р. Ліберція.
Під час Визвольної війни українського народу під проводом Богдана Хмельницького селянсько-козацькі загони в 1648 році звільняють Олесько. Феодали тікають.
Зі стану руїни замок вивела ґрунтовна  реставрація і створення музею. В 1989 році отримав статус музею –заповідника.
Кам’янець – Подільська фортеця — фортеця у місті Кам’янець-Подільський (Хмельницької області України). Відома з XIV століття як частина оборонної системи міста Кам’янець, колишньої столиці Подільського князівства XIV–XV ст., Подільського воєводства XV–XVIII ст., а далі Подільської губернії (1793–1924 років ). Є складовою частиною Національного історико – архітектурного заповідника «Кам’янець», що належить до «Семи чудес України».
Перші згадки про  фортецю датовані ХІІ ст.
До її складу входить 11 веж, кожна з яких має свою назву та історію. Найвища башта замку — Папська. Має аж 5 поверхів. Власне, її назва пов’язана із виділеними на будівництво коштами папи Юлія ІІ.
Папська башта відома тим, що саме у  ній свого часу був ув’язнений відомий повстанський ватажок Устим Кармелюк.
Замок і сьогодні вражає своєю неприступною красою. Здається, час тут зупинився. І щоб побувати у минулому, варто лише приїхати у Кам’янець-Подільський. Тут все так, як у давні героїчні часи.
Хотинська фортеця  — фортеця XIII–XVIII століть у місті Хотині на Дністрі, що у Чернівецькій області, Україна. Сьогодні «Хотинська фортеця» є Державним  історико – архітектурним заповідником, одним з семи чудес України.
Впродовж століть ця фортеця була таким собі «Феніксом», вона потерпала та зазнавала руйнації від рук завойовників і знов відбудовувалася, її неодноразово піддавали реконструкції та розширенню.
Найвідоміша історична подія, пов’язана з Хотинською фортецею – Хотинська битва 1621р. Війна султанської Османської імперії   проти Речі Посполитої, яка завершилася 4-тижневою битвою об’єднаних сил українського козацького і польського шляхетського військ проти османсько-татарських загарбників під Хотином (звідси її назва) і поразкою османів.
Перемога в Хотинській Війні мала велике міжнародне значення. Вона примусила Османську імперію відмовитися від планів завоювання Європи. Розгром під Хотином привів у султанській Османській імперії до народного повстання, заколоту яничарів, ослаблення політичної влади (1622 р. Османа ІІ було вбито яничарами) та до посилення визвольної боротьби слов’янських та арабських народів проти османських поневолювачів. Як зазначає Петро Сас:
«…на полях Хотинської війни вирішувалась не лише доля Речі Посполитої, але й значною мірою і доля християнської цивілізації».

Додатковий матеріал

https://www.youtube.com/watch?v=hU3mNW9TBu4

https://www.youtube.com/watch?v=O9D1Ah_LgJ0

Завдання. ст 159-177 прочитати
Урок №1 
16.03.2020 Українська література 5в клас
Тема. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови
Очікувані результати: знати основні відомості про поета, уміти виразно читати поезії, удосконалювати навички ідейно-художнього аналізу
1. Перевірка вивченого
- виконати завдання №1-3 ст 201-202  (письмово), №12 ст 202 (письмово)
2. Матеріал до уроку
- Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=UOiI_uqZSPQ
- Опрацювати ст. 212 (скласти план)
- Прослухати поезію "Дощ"
https://www.youtube.com/watch?v=v6GoDPNRpSw
- Ідейно-художній аналіз поезії
Тема твору: зображення  благодатного дощу для природи як винагороди людям за працю. 
Ідея твору:  оспівування краси та гармонії в природі.
Рід літератури: лірика.
Жанр: пейзажна лірика
Художні засоби.
Епітети: «благодатний, довгожданий, сяйвом осіянний, золотий гість», «впав бадьоро, свіжо», «закурені будинки», «зголоднілих передмість», «гарячі груди», «буйним посівом», «білі села». 
Метафора: «відкривай гарячі груди».
Персоніфікація:  «дощ оживить і запліднить,… села звеселить».
- Прочитати вірш "Осінь-маляр" ст 213, виконати ідейно-художній аналіз за схемою, поданою в зошиті з літератури(усно)

Виконані завдання надіслати на пошту

Немає коментарів:

Дописати коментар