Українська література 7б, 7в класи

23.03.2022 р.

Українська література - 7б клас

Тема. Поетична творчість Ліни Костенко

 

Матеріал для уроку

1.   Ознайомтеся з висловлюваннями Л. Костенко. Оберіть одне й прокоментуйте його у формі мініроздуму (4 бали)

https://nv.ua/ukr/art/citati-lini-kostenko-krilati-vislovi-ta-virshi-pro-ukrajinu-movu-zhittya-50226536.html

 

2.   Прочитайте поезії «Дощ полив» та «Кольорові миші»

3.   Опрацюйте матеріал про поезію «Кольорові миші»

http://surl.li/boogc

     4.Виконайте тестове завдання (8 балів) 

Завдання необхідно виконати до  23 березня 21:00
Код доступу 1216449
використайте цей код,
відкривши посилання

Письмову роботу  надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 27.03








22.03.2022 р.

Українська література - 7в клас

Тема.Олекса СТОРОЖЕНКО. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори.  «Скарб». Морально-етичні проблеми в оповіданні. Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб — узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.

Матеріал для уроку

1. Прочитайте матеріал про письменника ст. 183-184

2. Прочитайте твір "Скарб" с. 184-189

3. Виконайте тестове завдання

Завдання необхідно виконати до  25 березня 20:00 час до 25 хв

Код доступу 1158910
 використатайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua




21.03.2022 р.

Українська література  - 7б клас (для тих, хто не зміг приєднатися до онлайн-уроку)

Тема. Л. Костенко. "Поетична творчість"

Матеріал для уроку

1.Прочитайте матеріал на ст.198

2. Прочитайте поезії "Чайка на крижині" та "Крила"

3. Прослухайте поезію:

https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k

4. Перегляньте презентацію:

https://docs.google.com/presentation/d/1QUmXjGp7KmNG25O3AKl9wnTwd4OGtGcR/edit?usp=sharing&ouid=118041896484733198549&rtpof=true&sd=true


21.03.2022 р.

Українська література – 7в клас

Тема. Поетична творчість Ліни Костенко

 

Матеріал для уроку

1.   Ознайомтеся з висловлюваннями Л. Костенко. Оберіть одне й прокоментуйте його у формі мініроздуму (4 бали)

https://nv.ua/ukr/art/citati-lini-kostenko-krilati-vislovi-ta-virshi-pro-ukrajinu-movu-zhittya-50226536.html

 

2.   Прочитайте поезії «Дощ полив» та «Кольорові миші»

3.   Опрацюйте матеріал про поезію «Кольорові миші»

http://surl.li/boogc

     4.Виконайте тестове завдання (8 балів) до 21.03 до 21.00, час до 30 хв. Учні, які з певних причин до цього часу не зможуть виконати тест, повідомляють про це в групі 21.03. Для них буде надано новий код

Код доступу 8000834

використатайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 Виконане письмове завдання надіслати на пошту Irina1599@i.ua (бажано 21.03 або до 25.03)

 

 

15.03.2022 р.

Українська література - 7в клас (для тих, хто не зміг доєднатися до онлайн-уроку)

Тема. Л. Костенко. "Поезія "Крила"

Матеріал для уроку

1.Прочитайте матеріал на ст.198

2. Прочитайте поезії "Чайка на крижині" та "Крила"

3. Прослухайте поезію:

https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k

4. Перегляньте презентацію:

https://docs.google.com/presentation/d/1QUmXjGp7KmNG25O3AKl9wnTwd4OGtGcR/edit?usp=sharing&ouid=118041896484733198549&rtpof=true&sd=true


14.03.2022 р.

Українська література – 7б, 7в класи

Тема. РЗМ. Відгук про прочитаний твір

Матеріал для уроку

1.    Прочитайте пам`ятку «Як писати відгук про прочитаний твір: план, приклад»

Відгук - це висловлювання окремо взятої людини про той чи інший твір, що має емоційно-оціночний характер, що містить аргументацію думки автора, підкріплену доказами.

Звучить складно, але за фактом потрібно лише дати оцінку (сподобалася або не сподобалася), а також пояснити чому. Дуже важливо максимально розкрити тему і дати розгорнуту відповідь.

Літературний відгук - річ суб 'єктивна. У ньому автор не тільки ділиться емоційним враженням, він також розкриває себе через свої читацькі пристрасті. Значна частина аргументації заснована на особистому досвіді, книжкових смаках і уподобаннях.

З чого варто почати? Для початку слід прочитати книгу уважно і вдумливо. Після прочитання не варто відразу сідати за роботу, необхідно дати собі час на обмірковування цікавих думок та ідей. Чекати занадто довго також не слід, як правило, для того щоб прочитане вляглося в голові, достатньо 2-3 днів.

Далі необхідно скласти план відкликання про прочитаний твір:

 

1.    Вступ. У ньому має прозвучати назва книги та ім 'я письменника. Почати текст можна зі слів: "Нещодавно я прочитав"... або "Цей твір написано відомим автором дитячих книг"....

2.    Опис книги. Тут потрібно розповісти про персонажів, почати можна так: "Основними героями роману є"... або "У цій історії автор розповів про"....

3.    Сюжет. Не потрібно робити докладний переказ всього тексту, достатньо двох-трьох пояснюючих пропозицій. Наприклад, так: "У розповіді описано конфлікт між"... або "Книга знайомить читача з пригодами"....

4.    Міркування. Основна частина відкликання. У ній потрібно висловити свою думку про твір, аргументувати його, можна дати окрему оцінку різним епізодам, персонажам. Почати можна так: "З усіх героїв розповіді мені найбільше сподобався..., тому що... (перерахувати риси характеру) ".

5.    Заключна частина. У ній потрібно дати узагальнену оцінку всій книзі, можливо шляхом порівняння з іншими роботами того ж автора або тієї ж жанрової спрямованості. Але можна і обмежитися рекомендаціями: "Я всім раджу прочитати книгу"....

Питання, які можуть допомогти при роботі

Для того щоб зрозуміти, як писати відгук про прочитаний твір, можна спробувати поставити собі кілька запитань.

1.    Про що говориться в книжці?

2.    Чи знайомий тобі автор, які ще твори цього письменника ти читав?

3.    Основна ідея твору?

4.    Що найбільше сподобалося (окремі епізоди, персонажі)?

5.    Що не сподобалося?

6.    На кого хочеться бути схожим з героїв?

7.    Де і в який час відбувається історія, описана в книзі?

8.    Чи описані в книзі якісь історичні події, незвичайні природні явища?

9.    Чи є якісь особливості мови книги - незвичайні вирази, цікаві літературні прийоми?

10. Про що ти задумався після прочитання?

Приклад

Г.Х. Андерсен

"Снігова королева"

Ганс Християн Андерсен - відомий у всьому світі казкар. Його книгами зачитуються діти в усіх країнах світу. Зовсім недавно я прочитав казку "Снігова королева" і хочу поділитися з вами враженням.

Я думаю, що багато хто вже прочитав цю книгу, або навіть дивився чудовий мультфільм, знятий за мотивами відомої казки.

В історії, яку повідав усьому світу Г. Х. Андерсен, мова йде про двох дітей - дівчинку Герду і хлопчика Каї. Зла Снігова королева зробила серце Кая холодним, як лід, і він став злим і грубим. Одна Герда вірила в те, що її друг залишився таким же хорошим і добрим, як раніше, і потрібно тільки допомогти йому згадати. Щоб врятувати Кая, маленька, але хоробра дівчинка вирушає в небезпечну подорож.

Казка "Снігова королева" вчить усіх боротися зі злом і несправедливістю, завжди приходити на допомогу друзям. Найбільше в книзі мені сподобалася Герда - вона добра і самовіддана.

 

Я всім рекомендую прочитати цю казку. Вона не тільки дуже цікава, ще в ній показано, як можна перемогти зло.

Корисні поради

Як писати відгук про прочитаний твір?

 

По-перше, потрібно самому прочитати книгу. Не варто працювати на основі чужої думки: як мінімум буде необ 'єктивна оцінка, як максимум - в тексті позначиться безліч логічних помилок.

По-друге, не варто фантазувати на тему того, що потрібно поміняти в історії. Слід поважати бачення автора, всі міркування на кшталт "тут слід було зробити так" виглядають як звичайне хвастощі.

По-третє, перед написанням визначте стиль тексту. Це може бути враження, сповідь (коли прочитане перегукується з особистим досвідом), рекомендація (кому і навіщо варто читати), детальний аналіз (зосередити увагу на окремій події або епізоді) або асоціація (порівняння різних творів).

По-четверте, потрібно постаратися знайти сильні і слабкі сторони твору. Для цього книгу слід розглядати з різних сторін, визначити, що в ній подобається, а що бентежить або засмучує.

Тепер ви знаєте, як писати відгук про прочитаний твір. Вдалої роботи та цікавих книг!

2.    Дайте відповіді на запитання(відгук про будь-який прочитаний твір)  за посиланням

 http://surl.li/bnjbn

 

Домашнє завдання : підготуватися до підсумкової роботи за творами М. Стельмаха, Г. Тютюнника, М. Павленко (для учнів 7б класу)

23.02.2022 р.

Українська література– 7б клас

Тема. ПЧ. А. Дімаров «Блакитна дитина»

Матеріал для уроку

1.Перегляньте презентацію, складіть і запишіть план до неї:

https://www.youtube.com/watch?v=fkK9HS1F3Fw

     2.Прочитайте 1 та 2 розділ повісті «Блакитна дитина» за посиланням

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2893

    3. Ознайомтеся зі скороченим варіантом твору за посиланням

https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=18075

   4.Виконайте  завдання за посиланням

http://surl.li/blaeg

 (форму відкрито до 28.02.до 8.00)

 

    

 

 

14.02.2022 р.

Українська література – 7в клас

Тема. Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного у творі М. Павленко «Русалонька із 7в…»

Матеріал для уроку

1.     Перегляньте відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=CLPujp9RQQs

 

2.     Виконайте завдання за посиланням

(відповідь на кожне запитання побудуйте у формі мініроздуму: я вважаю – тому що – наприклад- отже)

            http://surl.li/biyrt

Форму відкрито до 8.00 15.02

 

09.02.2022 р.

Українська література – 7б клас

Тема. Казкове та реальне в повісті-казці М. Павленко «Русалонька із 7в…»

Матеріал для уроку

1.Перегляньте за посиланням відеоурок, дайте письмову відповідь на поставлені в кінці уроку запитання за схемою (на мою думку – тому що-наприклад-отже)

 https://www.youtube.com/watch?v=uRubwO1tp6M

2. Виконайте тестові завдання

http://surl.li/bhzhe (виконати 09.02.2002 р.)

Оцінка за урок дорівнює сумі балів за письмові відповіді (12 балів – 4 бали за кожне запитання) та тестове завдання(12 балів) поділену на 2

Письмову відповідь надіслати на пошту Irina1599@i.ua  до 11.02 до 8.00

 

07.02. 2022 р.

Українська література – 7в клас

Тема. М. Павленко «Русалонька із 7в…»

Матеріал для уроку

І.Завдання на повторення (робота з текстом). Виконати письмово завдання

Підтвердити або спростувати твердження, довести цитатою з тексту

Зразок:

1.Таємнича квартира знаходиться поверхом нижче

1+

«Раптом поверхом нижче хтось пробіг»

І варіант

1.     Софійку налякали дивні звуки із загадкової квартири

2.     Рід Вадима вважався проклятим

3.     Софійка віддала коралі тітці Сніжані перед весіллям з Валентином

4.     Валентин виявився нечесним нареченим

5.     Софійка, щоб розгадати таємницю прокляття, потрапляє в майбутнє

6.     Софійка з Сашком  вирішили проникнути в таємничу квартиру

       ІІ варіант

1.     Шухляда, у якій були коралі, виявилася відчиненою

2.     Софійка хоче зрозуміти, що значить «проклятий рід»

3.     У творі поєднано реальні й фантастичні картини

4.     Надягаючи коралі, Софійка стає невидимою

5.     Софійка з тіткою Сніжаною відпочивають у селі

6.     У творі розповідається про походження географічних назв

ІІ. Дочитати твір до кінця ст. 233-241

ІІІ. Виконати інтерактивну вправу (за бажанням)

https://learningapps.org/view3424395

Скриншот інтерактивної вправи (за бажанням), виконану письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 17.00   07.02,

 

31.01.2022 р.

Українська література – 7б, 7в класи

Тема. Художні особливості твору. Художня деталь

Матеріал для уроку

1.     Виконати завдання за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfTYfYEKUFc4K4lYVqWNtUMLzi7x6NP2IZe6-cFUR_uzGEn2Q/viewform

(виконати 31.01.  01.02 форма буде закрита)

2.     Виконати тестове завдання

Код доступу 8769665

  використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

(тест відкрито до 18.00 31.01, час обмежено 20 хв)

26.01.2022 р.

Українська література – 7 б клас

Тема. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про близьких (за повістю «Климко»)

Матеріал для уроку

1.    Виконати завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeFDxw6zXyxadjHUyMXYE7h0ugc02CZ1pGWuQDIO2mJYtmJHg/viewform

(завдання виконати 26.01, 27.01 форма буде закрита)

2.    Дочитати твір (ст..171-179)

3.    Виконати інтерактивну вправу

https://learningapps.org/view4385656

(завдання виконати 26.01)

Скриншот інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua

(оцінювання роботи: 9 балів – завдання №1, 3 бали – інтерактивна вправа)

 


25.01.2022 р.

Українська література – 7 в клас

Тема. Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про близьких (за повістю «Климко»)

Матеріал для уроку

1.    Виконати завдання за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeFDxw6zXyxadjHUyMXYE7h0ugc02CZ1pGWuQDIO2mJYtmJHg/viewform

(завдання виконати 25.01, 26.01 форма буде закрита)

2.    Дочитати твір (ст..171-179)

3.    Виконати інтерактивну вправу

https://learningapps.org/view4385656

(завдання виконати 25.01)

Скриншот інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua

(оцінювання роботи: 9 балів – завдання №1, 3 бали – інтерактивна вправа)

 

19.01.2022 р.

Українська література – 7б клас

Тема. Огляд життя і творчості Григора Тютюнника

 

Матеріал для уроку

1.     Прочитати ст..140-142

2.     Прочитати ст143-144

3.     Прочитати ст. 144-160

Підготуватися до роботи з текстом на уроці 24.01

 

Домашнє завдання для учнів 7в класу


Код доступу 6078911
 використайте  цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua ( до 20.00. 17.01)

12.01.2022 р.

Українська література – 7б клас

Тема. Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях) за твором М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять»

Матеріал для уроку

І.Виконати письмово завдання

Підтвердити чи спростувати твердження. Довести цитатою з тексту

Наприклад

1.     На думку діда, лебеді приносять на крилах життя

Відповідь

1.+

«От і принесли нам лебеді на крилах життя, - говорить дід до неба»

І варіант

1.Твір розпочинається зі змалювання символічного образу лебедів

2.Бабуся вирішила повести онука до церкви

3. Михайлика навчила читати мати

4. Михайлик мріяв прочитати твір «Пригоди Тома Сойєра»

5.Мати дуже любила землю

6. Мати насварила Михайлика за насіння

ІІ варіант

1.     Михайлик жив у багатій родині

2.     Михайлик розповідає про качку, яка вміла розбиратися в людях

3.     У селі з пошаною ставилися до плугатарів

4.     Михайлик зовсім не любив читати

5.     За книгу дядько Юхрим попросив принести мішок картоплі

6.     Мати насварила Михайлика за насіння

Письмову роботу принести на урок 17.01, за умови відсутності в школі надіслати на пошту Irina1599@i.ua

ІІ. Дочитати твір до кінця (ст. 127-139), виконати тестове завдання(тест відкрито до 18.00 16.01, час на виконання до 30 хв)


Код доступу 8600004

 використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

22.12.2021 р.

Українська література - 7б клас

Тема. Підсумки за семестр

1. Виконати тестове завдання (до 18.00 22.12.)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdRfpJyepH5_7vIOuc7ZOAbNKcYLy3UhIEiyi0jn81vJIXR5w/viewform


15.12.2021 р.

Українська література – 7б клас

Тема. Контрольна робота

 

1.     Виконання тестового завдання

код доступу 9649956

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua (тест відкрито до 17.00. 15.12)

 

2. Виконати завдання (або письмово, або в Google-формі). Письмову роботу надіслати на пошту Irina1599@i.ua до  17.00  15.12

(для учнів, які виконують завдання письмово)

 І варіант

 Дати відповідь на запитання за допомогою підручника

1.Де і коли народився Т. Шевченко

2. Чим позначена творчість Т. Шевченка після заслання

3.Який фольклорний твір спільний із Шевченковою «Тополею»

4. ст. 63 №8

5. ст.. 86 №9

6. ст. 104 № 3

7. ст. 105 № 6

8. Дати відповідь на запитання у формі мініроздуму (теза, два докази, приклад, висновок) : «У чому пізнавально-виховне значення повісті «За сестрою» або «У чому пізнавально-виховне значення творчості Т. Шевченка»

 

ІІ варіант

І. Дати відповідь на запитання за допомогою підручника

1. На які теми переважно писав А.Чайковський

2.Яким, за спогадами онуки, був А.Чайковський

3.Чому син А.Чайковського потай розповідав про батька

4.ст.69 №7

5. ст.86 № 10

6. ст. 104 № 3

7.ст . 105 №5

8. Дати відповідь на запитання у формі мініроздуму (теза, два докази, приклад, висновок) : «У чому пізнавально-виховне значення повісті «За сестрою» або «У чому пізнавально-виховне значення творчості Т. Шевченка»

 

(для учнів, які бажають виконати завдання  в Google-формі)

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeMIdETeqTvC1bCYfhG4SiWuxs-jgA9xuFxSRBrLWEilAgkFA/viewform




 

 

08.12.2021 р

Українська література – 7б клас

Тема. Робота за текстом повісті А.Чайковського «За сестрою»

 

1.Виконайте інтерактивне  завдання на повторення

https://learningapps.org/view2427490 (автор В.Космикіна)


 Скриншот виконаної інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 09.12

2. Перегляньте прочитану повість «За сестрою»

3. Виконайте тестове завдання

Код доступу 2723841

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
(тест відкрито до 17.00 08.12, час на виконання – до 30 хв)

07.12.2021 р.

Українська література  - 7в клас

Тема. Робота за текстом повісті А. Чайковського «За сестрою»

 

Матеріал для уроку

1.   Виконайте тестове завдання (відкрито до 20.00 07.12, час – до 30 хв)

Код доступу 2594601

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

2.   Виконайте інтерактивну вправу

 

https://learningapps.org/view2427490 (автор В.Космикіна)

 

Скриншот виконаної інтерактивної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 09.12

 

 

01.12.2021 р

Українська література  - 7б клас

Тема. А. Чайковський. Повість «За сестрою»

1.    Робота за підручником

-         Прочитати ст..74-92

-         Підготуватися до переказу прочитаного

-         Підготуватися до роботи за текстом прочитаного (у класі)

 

24.11.2021 р.

Українська література – 7б клас

Тема. Життєва та творча доля Т. Шевченка

Матеріал для уроку

1.     Виконайте завдання

https://learningapps.org/view4648852

2.     Виконайте письмово завдання

І варіант

І.Дати повну відповідь на запитання за допомогою підручника

1.У чому виявилося пророцтво заповіту батька Шевченка

2.Як Шевченко потрапив до Петербурга

3.Чим передусім позначена рання творчість Т. Шевченка

4.Що таке контраст

5.Що таке балада

6.Що таке ідейний зміст

ІІ. Дати цитатну відповідь на запитання

7.Чому засумував ліричний герой поезії «Мені тринадцятий минало»

8.Як змальовано сумний настрій ліричного героя

9. Як на початку твору описано тополю

10.Як поставилася мати до своєї доньки

11.Про що просить дівчина ворожку

12.Що хоче бачити ліричний герой поезії «Заповіт»

ІІ варіант

І.Дати повну відповідь на запитання за допомогою підручника

1.Що таке ідея художнього твору

2. Що таке метаморфоза

3.Що взято за основу вірша «Мені тринадцятий минало»

4.Яка родинна трагедія сталася в житті Т. Шевченка

5.Як називають поетичну творчість Т. Шевченка періоду 1843-1847рр.

6. Чим знаменний для Т. Шевченка 1860 р.

ІІ. Дати цитатну відповідь на запитання

7.Який настрій ліричного героя вірша «Мені тринадцятий минало» на початку твору

8.Як передано настрій ліричного героя вірша «Мені тринадцятий минало» в кінці твору

9. Що сталося з козаком у баладі «Тополя»

10.Що порадила ворожка героїні у баладі «Тополя»

11.Що сталося з героїнею балади «Тополя» в кінці твору

12. До чого закликає українців Т. Шевченко в поезії «Заповіт»

Виконану письмову роботу принести на урок 29.11., у разі відсутності на уроці надіслати на пошту Irina1599@i.ua


17.11.2021 р.

Українська література – 7б клас

Тема. Поезії Т. Шевченка

 

Матеріал для уроку

1.     Завдання на закріплення (автор Поліна Василега)

https://learningapps.org/view2680320

(скриншот виконаної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua )

 

2.     Прочитайте матеріал на  ст. 61-70

3.     Виконайте тестове завдання

·         Код доступу 3657863

·         використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

( тест відкрито до 17.11. до 18.00, час на виконання до 40 хв)

Домашнє завдання

Вивчити напам'ять вірш «Заповіт»)

 

10.11.2021 р.

Українська література – 7б клас

Тема. Тарас Шевченко. Життєвий і творчий шлях

Матеріал для уроку

1.     Перегляньте відео

https://www.youtube.com/watch?v=uJd2ajOPoH8

2.     Прочитайте матеріал підручника ст. 60-61

3.     Виконайте завдання на закріплення

Код доступу 5571683

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

(тест відкрито до 18.00.10.11.2021 р., час на виконання  - до 30 хв)

Українська література

Домашнє завдання на 08.11 – 7в клас

 

1.    Виконайте тестове завдання (відкрито до 08.11 до 8.00, час на виконання – до 25 хв)

 

         Код доступу 1642390

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

 

   2 Дайте відповіді на запитання

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe1xoqXlmz5U0SzRMmqk2rn5xDo9GmMj02Zvk6Xvnai-iSprQ/viewform

 

03.11.2021 р.

Українська література – 7 б клас

Тема. Значення історичної пам'яті для народу. Робота за текстом повісті «Захар Беркут». Підготовка до написання контрольного твору

Матеріал для уроку

1.Виконати тестове завдання: Код доступу 3053343

використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

(тест відкрито до 03.11. до 17.00, час обмежено 25 хв)

2.Дати письмову цитатну відповідь на запитання за допомогою підручника (принести виконане завдання на урок 08.11, у разі відсутності на уроці надіслати на пошту Irina1599@i.ua)

1.Який сон наснився Захару Беркуту?

2.З кого прийняли тухольці Мирославу?

3.Що, за словами Мирослави, радив Максим тухольцям?

4.Чому Бурунда назвав Тугара подвійним зрадником?

5.Хто навчив тухольців робити метавки?

6. Про який вихід розповів Маким монголам?

7.Які ріки перейшли монголи?

8.Як сприйняв Бурунда страшну картину водної пастки?

9.Що найбільше лютить Бурунду?

10.Як відповідає Захар Беркут на пропозицію обміняти Максима на вільний прохід монголів?

11. Як було врятовано Максима?

12. Чим, на думку Захара Беркута, перемогли тухольці?

    3. Прочитати ст..57-58

    Домашнє завдання: підготуватися до написання 08.11 контрольного твору за повістю «Захар Беркут» на тему «Єдність – запорука перемоги»

План до твору

І. Вступ. Сива давнина на сторінках повісті Івана Франка

ІІ. Основна частина. Єдність – запорука перемоги

1.     У чому сила тухольської громади

2.     Захар Беркут – очільник тухольців

3.     Краса образів Максима та Мирослави

ІІІ. Висновок. Пізнавально-виховне значення твору

Обсяг твору – 1,5-2 ст.

Українська література – 22.09 - 7б, 21.09 - 7в клас

Тема. РЗМ. Ідейно-художній аналіз твору

Матеріал для уроку

1.    Завдання на повторення

https://learningapps.org/view3677282

(вправу створено О.Данечкіною)

2.    Дати письмові відповіді на запитання за прочитаним твором «Малі козаки»:

-         Визначити тему твору

-         Визначити основну думку

-         Визначити родову приналежність твору

-         Визначити жанрову приналежність твору

-         Назвати героїв твору

-         Схарактеризувати у формі мініроздуму (теза-доказ-приклад-висновок) героя, який найбільше запам'ятався.

Виконану на аркушах письмову роботу принести на урок

 20.09.2021 р.

Українська література – 7б,7в класи

Тема. ПЧ. Іван Крип*якевич «Малі козаки»

Матеріал для уроку

І.Завдання на повторення

https://learningapps.org/watch?v=p0k10exd221

 

      ІІ. Прочитайте твір за посиланням

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5876

      ІІІ. На основі тексту дайте письмову відповідь на запитання (на аркуші)

1.Коли відбуваються події оповідання

2.Про яку подію розповів Василько

3.Про що йшлося в грамоті Богдана Хмельницького

4. Як у творі описано козаків

5. Кого, на думку Василька, приймають до козацького війська

6.Яку зброю приніс Василько

7. Про що згадував дід Стефан, дивлячись на шаблю

8.Що хотіли вирішити на раді хлопці

9.Чому Б.Хмельницький вважає, що Україна переможе

Скриншот виконаної вправи надіслати на пошту Irina1599@i.ua до 21.09, виконане письмове завдання принести до школи на урок

Оцінювання:

Скриншот – 3 бали

Письмова робота – 9 балів

Д.з – переказ прочитаного тексту

 

 

 

 

06.09.2021

Тема. Повторення вивченого в 6 класі

Код доступу 6643207

 Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Завдання виконати до 07.09 19.00, час обмежено 30 хв

 


Немає коментарів:

Дописати коментар