Українська література. Для учнів 6в класу

 

16.10.2020

Тема. Поетична творчість Т. Шевченка

8.25 - ZOOM

Посилання буде надано класному керівникові перед початком уроку

Творчість Т. Шевченка (тест)

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfHh9q1GkPvN_lO4btDqKifYGnYrf3KXuWxL4IDaV0cTPmA8Q/closedform


09.10.2020

Тема. М.Вороний. Поема «Євшан-зілля». Патріотичні мотиви у творі

Завдання

І.Дати цитатну відповідь на запитання

(Цитата – дослівний уривок з тексту)

1.     Хто взяв у полон ханського сина

2.     Як жилося хану без сина

3.     Про що попросив хан гудця

4.     Яку першу пісню заспівав гудець хлопцю

5.     Як зреагував хлопець на колискову

6.     Що згадав хлопець, відчувши запах євшан-зілля

7.     З якими словами відправився в дорогу додому хлопець

8.     На яке питання хоче знайти відповідь автор твору

ІІ. Дати письмову відповідь на запитання: «Як перегукується додаткове відео з попереднього уроку з прочитаним твором?»

Завдання виконати в зошиті

 


06.10.2020

Тема. Микола Вороний "Євшан-зілля". Коротко про письменника. Патріотичні мотиви у творі

1. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=rmsSaRqELKw

2. Прочитати або прослухати твір "Євшан-зілля"

(ст.51-53 підручника)

https://www.youtube.com/watch?v=OZb-E1sB_iI

3. Виконати інтерактивну вправу

https://learningapps.org/display?v=pr1h5vs7n20


Додаткова інформація

https://www.youtube.com/watch?v=1pz6NdtJWY8&vl=ru





Підготовка до контрольної роботи

Зразок ідейно-художнього аналізу пісні

“А в кривого танця” слова і музика – народні. Кривий танець — найпоширеніший при гаївках і веснянках. Ведучи його, дівчата співають найрізноманітніші весінні пісні. Четверо дівчат стають або сідають на певній віддалі одна від одної, творячи чотирикутник; інші ж, узявшися за руки, в’ються шнуром поміж ними, виробляючи різні фігури й співаючи.

“А в кривого танця” аналіз 

Жанр – веснянка 

Цикл – весняний 

Тема: відображення танцю, який символізує неминучий прихід весни, а значить, і зміни у природі, в людському побуті. 

Ідея: уславлення мудрості, спостережливості людей за змінами в природі у весняний період. 

Художні засоби: 

Епітети: кривого танця, вулиця широкая, трава невисокая, великими ножищами, подертими постоликами,  вулиця вузенькая, трава зелененькая, маленькими ноженьками, червоними чобітками, золотими підківками. Паралелізм: «Ой вулиця та й вузенькая, Чого трава зелененькая?», «Ой вулиця та й широкая, Чого трава невисокая..». Пестливо-зменшувальні слова: ноженьками, чобітками, підківками. Риторичні вигуки: «А в кривого танця Та не виведем кінця!». Риторичні запитання: «Чого трава невисокая?», «Чого трава зелененькая?».

Власні враження від твору

Немає коментарів:

Дописати коментар